021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

تنها ۳۰۰ عدد از دوربین جدید لایکا تولید خواهد شد

تنها ۳۰۰ عدد از دوربین جدید لایکا تولید خواهد شد

لایکا، برندی که گزاف نخواهد بود اگر بگوییم هر عکاس علاقه‌مند به داشتن دوربین و لنزهایش در مجموعه‌اش است. خود لایکا هم تنها کالایش را برای عکاسان تولید نمی‌کند و گوشه چشمی هم به مجموعه‌داران تجهیزات عکاسی دارد. از این رو است که گاه گاهی دست به بازتولید یکی از دوربین‌ها یا لنزهایش البته با طراحی خاص‌تر می‌زند. ابزاری که برچسب نسخه‎ی محدود(Limited Edition) می‌خوردند و از این رو قیمت‌های بالایی خواهند داشت. در آخرین تولید این کمپانی شاهد دوربین برفی خواهیم بود: Leica Q ‘Snow’

 

دوربین جدید لایکا

 

به گزارش مجله عکس نوریاتو، این دوربین در همکاری با برنده‌ی مدال طلای المپیک سوییس و قهرمان جهان در رشته‌ی اسکی نمایشی، Iouri Podladtchikov تولید شده است. دوربین لایکا Q Snow همان دوربین Leica Q می‌باشد که بدنه‌ی آن از آلومینیوم آنودایز شده شکل گرفته است.

 

برروی این آلومینیوم در قسمت جلویی چرم طبیعی گاو به رنگ سفید کار شده است که حس لوکس بودن را به هنگام لمس کردن کاملا به شما منتقل می‌کند. برای قسمت اتصال فلاش خارجی (hot shoe) هم یک کاور نقره‌ای رنگ طراحی شده است که هنگام قرار گرفتن در جای خود کاملا یکپارچه با بدنه به نظر می‌رسد. به این بدنه‌ی خاص یک کیف سفید رنگ چرم و یک بند هم اضافه نمایید تا مجموعه شما کامل شود.

 

قیمت دوربین برابر 5395 دلار خواهد بود و تنها 300 عدد از آن تولید خواهد شد. اگر خواهان یکی از آنها هستید کافی است به یک لایکا استور سر بزنید.

 

کمی در مورد دوربین Leica Q بیشتر بدانیم:

 

این دوربین یک سری جدید از لایکا است. دوربینی فول فریم که لنز آن غیرقابل تعویض می‌باشد.

 

بدنه‌ی دوربین از آلومینیوم ساخته شده که در ترکیب با منیزیم مقاومت و راحتی قرار قرارگیری در دست را همراه آورده است. درون این بدنه یک سنسور فول فریم 24 مگاپیکسلی از نوع CMOS  قرار گرفته است که امکان افزایش حساسیت تا 50000 را دارد.

 

 

منظره‌یاب الکترونیکی به کار رفته از 3.6 میلیون پیکسل تشکیل شده است و طبق گفته‌ی لایکا تاخیر محسوسی در انتقال تصویر ندارد. پردازنده‌ی Maestro II سرعت دوربین را افزایش داده است و امکان ثبت 10 فریم بر ثانیه را دارد.

 

بدنه Leica Q با یک لنز سریع Summilux28mm f/1.7 ASPH همراه شده است. این فاصله‌ی کانونی یکی از کلاسیک ترین میدان دیدها برای عکاسی خیابانی می‌باشد.

 

1 Comment

  • sayadmohammad_amirmiram گفت:

    با سلام لایکا یکی از بهترین دوربین های ادوار گذشته و حال حاضر دنیاست و بنظر می رسد که در این برهه فقط مجموعه داران هستند که توانایی خرید آنها را داشته باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *