دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین نیکون D850 Astro دوربین عکاسان نجومی

تکنیک و ترفند
دوربین نیکون D850 Astro دوربین عکاسان نجومی

در بین دوربین‌های نیکون، یکی از موفق‌ترین دوربین‌ها D810  بوده‌است که داینامیک رنج و کنترل نویز آن به دل عکاسان نجومی نشسته‌است، اکنون نسل بعدی این دوربین یعنی D850 (البته عرضه‌ی آن با کاستی‌هایی روبرو بوده‌است) به دست عکاسان شب رسیده‌است که بررسی و تست‌های عکاسی در شب از موفقیت بیش از پیش نیکون خبر می‌دهد.

 

عکاسان شب

 

بعد از گذشته مدت زمانی از ارائه D850 برای عکاسان شب بهینه سازی صورت گرفت. اکنون اگر شما یک عکاس جدی آسمان شب هستید گزینه‌ی خاصی برایتان در نظر گرفته شده‌است:

 

عکاسان شب

 

D850 Astro

این دوربین توسط یک کمپانی که چند سالی است به اصلاح دوربین‌های DSLR برای عکاسی نجومی می‌پردازد تبدیل به ورژن Astro  گشته است.

 

NIKON OSTRO

 

در این سیستم جدید سنسور از جایگاه اصلی خود در بدنه خارج شده و به درون یک ماژول خنک کننده منتقل شده‌است.این ماژول تشکیل شده از Heatsink و یک فن است که انتقال حرارتی را به مقدار زیادی افزایش می‌دهد.

 

نیکون D850 OSTRO

 

البته با این تغییر مکان ، شاتر مکانیکی دوربین در پشت سنسور قرار می‌گیرد و عملا غیرقابل استفاده خواهد بود اما همچنان از شاتر الکترونیکی می‌توان استفاده کرد.همچنین منظریاب اپتیکال هم از دسترس خارج می‌شود.

 

D850 OSTRO

 

نکته‌ی بسیار مثبت تعبیه یک جایگاه قرار دادن فیلتر بر سرراه سنسور است که امکان استفاده از فیلترهای ۲ اینچی نجومی را فراهم می‌کند. و شما امکان تعویض فیلتر بدون جدا کردن آن را خواهید داشت.

 

عکاسی شب

نویسنده : نورنگار - آ.ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *