021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

افزایش 8 برابری سود سالانه‌ی نیکون به لطف D850

افزایش 8 برابری سود سالانه‌ی نیکون به لطف D850

در طول دو ماه اخیر، تمامی تولیدکنندگان دوربین، سود سالانه‌ی خود را اعلام کردند، و با اینکه ما معمولا مطلبی در مورد نتایج مالی شرکت خاصی منتشر نمیکنیم،گزارش Nikon، بسیار تاثیرگذار بود. این امر به این دلیل است که با وجود کاهش 4 درصدی سهام، این شرکت در طول سال اخیر، 776 درصد افزایش سود داشته است.

 

این گزارش که وضعیت نهایی مالی در تاریخ 31 مارس سال 2018 و 31 مارس سال 2017 را مقایسه می‌کند نشان می دهد که طرح “افزایش سود از احیا” و عرضه‌ی دوربین نیکون Nikon D850 در ماه جولای سال 2017، سال بسیار خوبی را برای این شرکت رقم زده است.

 

چقدر خوب؟ با وجود افت تقریبا 3.2 میلیارد ین (تقریبا 29 میلیون دلار آمریکا)، سهام، سود Nikon، به بیش از 34 میلیارد ین (تقریبا 318 میلیون دلار آمریکا) افزایش یافت. این به معنی رشد 8 برابری در طول سال گذشته است که سودی برابر با 3.9 میلیارد ین (تقریبا 35 میلیون دلار آمریکا) را به همراه داشت.

 

Nikon D850

 

البته، این آمار به صورت کلی درباره شرکت Nikon است، اما اخبار بخش عکاسی نیز مثبت بودند. با اینکه فروش واحد به صورت کلی – به دلیل سقوط بخش دوربین‌های کامپکت – افت داشت، درخواست بسیار بالا برای دوربین نیکون Nikon D850 ، فروش دوربین‌های “رده بالا” را به طرز چشمگیری، افزایش داد که منجر به افزایش 76.2% در سود سالانه‌ی این شرکت شد.

 

می‌توانید مقاله کامل را از طریقاین لینک مطالعه کنید، اما نسخه کوتاه آن، مثبت به نظر میرسد، و شاید Nikon را به تمرکز بر روی بازار حرفه‌ای تشویق کند. آیا این بدین معنی است که در آینده‌ای نزدیک، دوربین‌های بدون‌آینه فول فریم بیشتری را از این شرکت خواهیم دید؟ فقط می‌توانیم حدس بزنیم و امیدوار باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *