021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

هواوی P11، با دوربین سه‌گانه ساخت لایکا

هواوی P11، با دوربین سه‌گانه ساخت لایکا

نورباتو: دوربین‌های دوگانه در گوشی‌های پرچمدار 2017 حسابی جا خوش کرده‌اند اما ظاهرا سلاطین موبایل به 2 لنز راضی نیستند و ممکن است پرچمدار بعدی هواوی با دوربین سه‌گانه عرضه شود.

 

به گزارش مجله عکس نوریاتو، اگر نگاهی به گوشی‌های پرچمدار 2017 داشته باشید متوجه خواهید شد که در بسیاری از این گوشی‌ها دوربین دوگانه جا خوش کرده است. در این بین تصاویر تبلیغاتی از پوستر یک گوشی رمزآلود هواوی به بیرون درز پیدا کرده است که از دوربین سه‌گانه در پرچمدار بعدی هواوی حکایت دارد.

 

در این پیام‌های تبلیغاتی هواوی مدعی است دوربین سه‌گانه پرچمدار بعدی این شرکت وضوح بسیار بالاتری را در کنار جذب نور بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاقه‌مندان گوشی‌های هواوی از همکاری این برند چینی با صنایع اپتیک لایکا به خوبی اطلاع دارند و از قرار معلوم این همکاری همچنان ادامه دارد و دوربین سه‌گانه پرچمدار بعدی هواوی نیز ساخت دست لایکا خواهد بود.

 

این‌گونه که پیداست لنز سه‌گانه دوربین پرچمدار بعدی هواوی بسیار قدرتمند است و می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن 40 مگاپیکسل بگیرد. از طرف دیگر این لنز سه‌گانه به کاربر اجازه زوم دوگانه را تا میزان 5 برابر می‌دهد. طرفداران پرچمداران هواوی به خوبی در جریان هستند که هواوی میت 10 پرو در حال حاضر از دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی در کنار 12 مگاپیکسلی بهره گرفته است. این ترکیب به کاربر اجازه می‌دهد به میزان 2 برابر زوم دوگانه را در تصاویر داشته باشد.

 

 

از طرف دیگر در این پوسترهای تبلیغاتی که به بیرون درز کرده است گفته شده که سنسور جدید به همراه تجهیزات اپتیک پیشرفته‌ای را در پرچمدار بعدی هواوی شاهد خواهیم بود تا این گوشی 100 درصد جذب نور بیشتری را در محیط‌های تاریک داشته باشد.

 

در یکی دیگر از این پوسترهای تبلیغاتی نیز شاهد تعریف و تمجید از دوربین سلفی این گوشی رمزآلود هستیم. از قرار معلوم هواوی در پرچمدار بعدی خود حسابی دستی بر سر دوربین سلفی این گوشی کشیده است و این دوربین می‌تواند عملکرد بسیار بهتری در جذب نور در شرایط تاریک داشته باشد. ظاهرا دوربین سلفی این گوشی 24 مگاپیکسل است.

 

این پوسترها به احتمال زیاد از جانب آژانس تبلیغاتی که هواوی با آن کار می‌کند به بیرون درز پیدا کرده و در اختیار کاربر evleaks@ قرار گرفته است. این کاربر توئیتر یدطولایی در افشا کردن اسرار بزرگان صنعت موبایل دارد اما باز هم ادعای حضور دوربین سه‌گانه در پرچمدار بعدی هواوی که به احتمال زیاد P11 نام خواهد گرفت از آن ادعاهایی نیست که بتوان به راحتی آن‌را باور کند.

 

چیزی که مشخص است این است که اگر واقعاً‌ خبری از لنز سه‌گانه در پرچمدار بعدی هواوی باشد به احتمال زیاد در آینده شاهد انتشار شایعات و اخبار بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *