دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

با ارزان ترین دوربین DSLR کانن آشنا شوید

اخبار عکاسی
با ارزان ترین دوربین DSLR کانن آشنا شوید

کانن اروپا دوربین EOS 4000D را ارائه کرده است، یک نسخه مقرون به صرفه از EOS 2000D/T7 که روز قبل معرفی شد. محدوده قیمت  در حدود 330 پوند/380 یورو، تنها برای بدنه می‌باشد که بدون در نظر گرفتن مالیات در حدود 385 دلار است. این کمترین قیمتی است که برای یک دوربین dslr به یاد داریم.

 

به گزارش مجله عکس نوریاتو، برخلاف دوربین کانن 4000D، دوربین های چهار رقمی سری D کانن، که از Rebel XS 1000D شروع می‌شوند، همواره با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، قیمت های بیشتری را در بازار به خود اختصاص داده اند.

 

دوربین کانن 4000D بدنه و منظره یاب خود را از دوربین های قبلی و گران‌تر موجود در این سری به اشتراک گرفته است اما از نسخه ای از سنسور 18 مگاپیکسل ۹ سال پیش دوربین EOS 7D و پردازنده Digic4+ دوربین های کامپکت سال 2014 کانن، استفاده می کند.

 

صفحه نمایش ال سی دی 2.7 اینچی آن آخرین بار در سال 2011 در EOS 1100D/Rebei T3 مورد استفاده قرار گرفته است.

 

سرانجام، برخی از کیت های دوربین شامل یک لنز18/55mm F3.5-5.6 IIIاست که اولین بار در فوریه 2011 معرفی شده است، اگرچه ما کاملا مطمئنیم که مانت پلاستیکی لنز برای اولین بار است که برای EOS دیجیتال استفاده شده است.

 

دوربین کانن 4000D

 

این به این معنا نیست که کانن تنها یک دوربین که برای پنج سال پیش بوده است را به بازار عرضه کرده است. اگرچه ویژگی NFC که در 2000D وجود داشته است حذف شده است اما اتصال Wi-Fi حفظ شده است. این ویژگی، یک نسخه ی پیشرفته از حالت های اتوماتیک کانن است و موتور JPEG دوست داشتنی آن به این معنی است که EOS 4000D یک DSLR کاملا مناسب و مقرون به صرفه است.

 

هنوز بعد از سونی a3000 دوربین DSLR را نمی‌شناسیم که سطح قیمت آن تا این میزان پایین باشد و فکر نمی کنیم که بتوان در آینده نیز دوربین DSLR با این قیمت پایین داشته باشیم.

 

نویسنده : یاسین زرین کام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *