دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

سریعترین ماشین_دوربین ساخته شده در جهان

اخبار عکاسی
سریعترین ماشین_دوربین ساخته شده در جهان

اگر ماشین‌های سریع و محصولات گران قیمت دوربین را دوست دارید، جای دوری نروید. چیزی که در بالا می‌بینید یک لامبورگینی Huracan با قیمت نیم میلیون دلار است که یک دوربین و گیمبال به قسمت جلویی آن متصل شده است، ماشینی که سازندگانش آن را سریع ترین ماشین-دوربین ساخته شده در جهان نامگذاری کرده اند.

 

 

این ماشین توسط (Incline Dynamic Outlet (IOD ساخته شده است، یک شرکت کالیفرنیایی که تخصص اصلی آن ساخت سکوهای هوایی دوربین است که به اصطلاح Huracam نام دارند و ساخت آن‌ها چند ماه طول می‌کشد.

 

این قالب که با سختی و با دقت بسیار زیادی ساخته شده‌است 200 هزار دلار قیمت لامبورگینی Huracan را به خود اختصاص داده است. اتصال این تجهیزات بر روی کاپوت Huracan باعث ایجاد یک وسیله ی عکاسی نیم میلیون دلاری شده است که توسط سیستم‌های لرزشگیر (GSS) ساخته شده و IDO به گونه‌ای تجهیزات آن را تنظیم کرده‌است که بر روی ماشین به خوبی قرار بگیرند.

 

درون این تجهیزات عکاسی یک دوربین RED Helium 8K با دهانه‌ی چند لنزی قرار داده شده است، یک دوربین بسیار گران قیمت برای یک ماشین-دوربین گران قیمت.

 

اگر تعجب کرده‌اید که IDO چگونه این تجهیزات را در داخل کاپوت لامبورگینی قرار داده است، جواب این است که Huracan یک وسیله‌ی نقلیه با طراحی mid-engine است. این بدان معنا است که موتور V10 بزرگ آن با قدرت 610 اسب بخار در قسمت عقب ماشین در پشت صندلی‌های راننده و مسافر قرار داده شده‌است و در این صورت کاپوت ماشین به طور بالقوه در واقع مانند صندوق عقب است و فضای لازم را فراهم می‌کند.

 

در حالت دستکاری نشده، لامبورگینی Huracan دارای سرعت صفر تا 60 مایل بر ساعت 3.2 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 200 مایل بر ساعت (322 کیلومتر بر ساعت) می‌باشد. ما مشخصاتی نداریم تا بدانیم که چگونه این ماشین با داشتن چنین دوربین عظیمی در جلوی خود چنین عملکرد بالایی را دارد اما یک جمله‌ معروف ایمنی می‌گوید: ” تلفات کمتری در سرعت و شتاب کمتر وجود دارد”.

 

در زیر یک گالری از پُست های اینستاگرام Huracan وجود دارد که تمام عظمت و شکوه آن را به نمایش می‌گذارد. هنوز ویدئویی که با کیفیت 8K گرفته شده باشد، وجود ندارد، اما به نظر نمی‌رسد که زمان نمایش‌های اولیه ی آن خیلی دور باشد. در حال حاضر این تیم برای اجرای اولین پروژه ای که با Huracan انجام می‌شود با Sharp Electronics قرارداد همکاری دارد.

 

نویسنده : نورنگار - آ.ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *