021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

کوچکترین دوربین واقعیت مجازی و افزوده+ویدئو

کوچکترین دوربین واقعیت مجازی و افزوده+ویدئو

شرکت eCapture Technologies، نسخه جدیدی از دوربین موبایل LyfieEye را در وبسایت سرمایه گذاری جمعی indiegogo منتشر کرد. این مدل با نام LyfieEye200، عنوان “کوچکترین دوربین واقعیت مجازی /افزوده 360 درجه” را به خود اختصاص داده است و دارای قابلیت های بی نظیر واقعیت مجازی /افزوده، برای کاربران اندروید است، کاربرانی که مایلند عکاسی پیشرفته تری را با گوشی‌ هوشمند خود تجربه کنند.

 

به گزارش مجله عکس نوریاتو، LifieEye200 برای گوشی‌های هوشمند اندروید طراحی شده است و 1440پیکسل پشتیبان علاوه بر 1080پیکسل مدل اصلی ارائه می‌دهد.

 

این دوربین قابل جابجایی، به صورت مستقیم به پورت USB-C گوشی متصل می‌شود، به صورتی که یک جفت لنز fisheye با میدان دیدی بیشتر از 180 درجه، با همکاری هم، قابلیت ثبت 360 درجه ای عکس و یا ویدئو و پخش زنده را فعال می‌کنند.

 

برای انجام اینکار، دوربین به صورت پیوسته با برنامه اندرویدی همراه LifieView200 بر روی اندروید 5.0 یا جدیدتر کار می‌کند. و اگر می‌خواهید از قابلیت‌های بیشتری بهره‌‌مند شوید، eCapture، دو برنامه‌ی LyfieStroll و LyfieRoam را برای ایجاد محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، ارائه داده است.

 

و در آخر، دوربین با ویندوز 7 یا بالاتر نیز سازگار است اما از سیستم عامل iOS پشتیبانی نمیکند.

 

در حال حاضر، LyfieEye200 در وبسایت indiegogo موجود است، که طرفداران آن میتوانند با پرداخت اولیه حداقل 90 دلار آمریکا، آن را سفارش دهند. اگر کمپین به بودجه موردنیاز برسد و به سرنوشت KitSentry دچار نشود، انتظار میرود که ارسال محصولات از ماه ژوئن آغاز شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *