دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

سامسونگ Galaxy S9 با دیافراگم متغیر

اخبار عکاسی
سامسونگ Galaxy S9 با دیافراگم متغیر

تصاویر لو رفته از گوشی سامسونگ s9 خبر از دیافراگم متغیر می‌دهند.

 

به گزارش مجله عکس نوریاتو، سامسونگ تایید کرده است که پرچمدار جدید گوشی های هوشمندش GalaxyS9 در همایش جهانی گوشی‌های همراه MWC بارسلونا رونمایی خواهد شد. بنابراین برای آنکه ویژگی ها و مشخصات این مدل جدید را ببینیم باید تا ماه فوریه صبر کنیم.

 

اما یکی از کاربران سایت Reddit عکسی منتسب به جعبه گوشی سامسونگ s9 منتشر کرده است که با توجه به آن می‌توانیم حدس‌هایی در رابطه با این پرچمدار جدید بزنیم.

 

اگر به دوربین این مدل جدید نگاه کنیم یکی از جذاب ترین اطلاعاتی که بر روی جعبه نوشته شده است مشخصه دیافراگم “F1.5/F2.4” است. احتمالا گوشی سامسونگ s9 به همراه یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر ارائه می‌شود که پیش از این تنها در مدل W2018 flip phone دیده شده است.

 

در این مدل هنگامی که محیط نور کافی داشته باشد دوربین توانایی تغییر دیافراگم بین F1.5 و F2.4 را دارد تا فوکوس پس زمینه را به حداکثر برساند.

 

البته قبول کردن این خبر کمی سخت است چرا که معمولا در گوشی‌های هوشمند سنسور‌های کوچک‌تری نسبت به دوربین‌های عکاسی قرار دارد. در هر حال دیافراگم F1.5 می‌تواند سریع‌ترین دیافراگم در گوشی‌های هوشمند باشد که برای افرادی که معمولا در نور کم عکاسی می‌کنند خبر خوشحال کننده‌ای است.

 

گوشی Galaxy s9

 

اگر مشخصه‌های درج شده بر روی جعبه درست باشد این مدل قادر به گرفتن ویدیو‌های Super slow-motion در حد و اندازه آخرین محصولات سونی می‌باشد.

 

در ادامه یک جفت اسپیکر AKG-Powered هم در این مشخصه ها دیده می‌شود همچنین انتظار می‌رود گوشی سامسونگ s9 به همراه Snapdragon 845 که یکی از آخرین دستاورد‌های Qualcomm هست ارائه شود.

 

بیشتر مشخصات درج شده بر روی جعبه همانند مدل قدیمی یعنی S8 است: صفحه به همراه یک پنل Super AMOLED با کیفیت HD+، نسبت ابعادی 18:9، رم 4گیگابایت، حافظه داخلی 64گیگابایت، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی که در یک بدنه IP68 مقاوم در برابر خاک و آب ارائه می‌شود.

 

نویسنده : نورنگار - آ.ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *