021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

پنج نکته در مورد Samsung Galaxy Note 9

پنج نکته در مورد Samsung Galaxy Note 9

1-دو دوربین دارای لرزشگیر که دیافراگم از آنها دو برابر دیگری است

 

به نظر می‌رسد گوشی Note 9 ، از دوربین S9+ استفاده می‌کند (البته دوربین‌های Note 8 در یک خط قرار دارد) و این اصلا بد نیست.  هر دو لنز این گوشی دارای لرزشگیر است. سنتی که از Note 8 آغاز شد. همچنین هر دو دارای حسگر 12 مگاپیکسلی هستند.

 

گوشی Note 9

 

دوربین واید دارای همان دیافراگم دوتایی F1.5/2.4 سامسونگ است که در S9+ معرفی شد که استفاده از آن خیلی هم بد نیست. بر اساس تجربه S9+، کیفیت خوبی از دوربین واید انتظار میرود،البته نتایج در تله فتو کمی نا امید کننده است.

 

2-وقتی عکس بدی بگیرید، به شما اطلاع می‌دهد

 

با اینکه سخت‌افزار جدیدی ارائه نشده است، دوربین گوشی Note 9 ، از هوش مصنوعی جدیدی بهره‌مند است. قابلیتی به نام “شناسایی نقص” که می‌توانید آن را در فهرست تنظیمات دوربین، خاموش و روشن کنید.

 

گوشی Note 9

 

وقتی تصویر تار باشد و یا نور پس زمینه مناسب نباشد، این ویژگی یک علامت به کاربر نمایش می‌دهد. در تست ، قابلیت همانطور که اعلام شده‌است، به خوبی کار می‌کند و اعلان آن، برای کاربر اذیت کننده نیست.

 

3-بهینه سازی تنظیمات عکس با توجه به صحنه

 

یک قابلیت هوشمند دیگر، بهینه سازی خودکار تصویر است، که در فهرست با نام “بهینه ساز صحنه” قابل مشاهده‌است. طبق اظهارات سامسونگ، این حالت نوع موضوع را شناسایی کرده و تصویر را به صورت خودکار به یکی از 20 دسته پیش فرض تنظیم می‌کند. اشباع رنگ، تعادل تراز سفیدی، روشنایی و کنتراست، با این روش تنظیم می‌شوند.

 

گوشی Note 9

 

4-می‌تواند به صورت خودکار، معایب چهره را اصلاح کند

این مورد را در فهرست تنظیمات دوربین پیدا کردیم، تصحیح خودکار برای صورت‌ها. ما چیز بیشتری از آن نمی‌دانیم، به غیر از اینکه می‌توانید آن را در فهرست تنظیمات، روشن و خاموش کنید.

 

گوشی Note 9

 

اگر نتیجه طبیعی به نظر برسد، می‌تواند ویژگی خوبی باشد، مخصوصا هنگام استفاده از لنز واید دوربین وقتی که موضوع در مرز قاب تصویر باشد. طبق تجربیات قلبی، چهره به صورت نا خوشایندی در این عکس‌ها ثبت می شود.

 

5-دارای یک کنترل کننده از راه دور است

 

گوشی Note 9

 

حالا که S-Pen ( قلم گوشی Note 9 )  از بلوتوث پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به عنوان یک شاتر از راه دور عمل کند. با فشار دادن یک دکمه، عکس می‌گیرید و با دوبار فشار دادن متوالی، می‌توانید دوربین را تغییر دهید. در نتیجه Pen جدید نیازمند شارژ شدن دارد، اما طبق گفته‌های سامسونگ، وقتی داخل گوشی باشد، در کمتر از یک دقیقه شارژ می‌شود.

 

 

1 Comment

  • نورالدين گفت:

    من s9+ دارم دوربين خيلي خوبي داره و اگه بخوام از يه تفريح خانوادگي يه عكس معمولي بگيرم يا وقتي قراره تصوير چيزى رو براى كسي بفرستم استفاده مي كنم، اما دوربين گوشي هيچ وقت قرار نيست كه جاى دوربين هاى حرفه اى رو بگيره ، اگرم دقت كنيد پيشرفتاشون بيشتر روي عكس هاى پرترست ، دوربين دست گرفتن و عكاسي كردن يه چيز ديگس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *