021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

ضبط ویدئو زنده با استوری اینستاگرام معرفی شد

ضبط ویدئو زنده با استوری اینستاگرام معرفی شد

ضبط ویدئو زنده با استوری اینستاگرام معرفی شد. در مرداد ماه اینستاگرام قابلیت Story را به برنامه‌ی خود اضافه کرد که به سرعت در میان مردم محبوب شد. هر روز وقتی این برنامه را باز می‌کنید با استوری‌های تازه و جدید دوستانتان رو‌به‌رو می‌شوید. این برنامه روی گسترش این ویژگی بسیار تمرکز کرده است به طوری که به زودی باید منتظر ویژگی ضبط زنده استوری اینستاگرام خود باشید. ضبط زنده پیش‌تر در شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک بسیار محبوب بوده است و رشد و توسعه آن میان کاربران اینستاگرام حتمی خواهد بود.

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

ضبط ویدئو زنده با استوری اینستاگرام معرفی شد

 

ویژگی ضبط زنده استوری اینستاگرام چگونه است؟ زمانی که یکی از دوستان شما شروع به ضبط “استوری به صورت زنده” می‌کند، خواهید دید که در قسمت نمایش استوری‌ها کلمه‌ی “Live” پایین عکس پروفایل فرد نمایش داده می‌شود و این بدان معنی است که در حین ضبط فیلم می‌توانید دیدگاه خود را زیر ویدیوی فرد بفرستید و ویدیو را هرچقدر می‌خواهید Like کنید. همچنین توسط جستجو میتوانید ضبط زنده‌های بیش‌تری را هم ببینید.

باید اعتراف کرد که چون استوری اینستاگرام تنها توسط خود دوربین تلفن همراه ضبط می‌شود و نمی‌توان از دوربین‌های کامپکت یا DSLR برای ضبط ویدئو‌های ان استفاده کرد، در ابتدا موردپسند همه واقع نشد و خیلی‌ از افراد به این ویژگی به چشم یک ویژگی اضافه نگاه‌ می‌کردند، اما با قابلیت ضبط زنده‌ی جدید ممکن است این افراد کمی راجع به این موضوع تجدید نظر کنند.

همچنین اینستاگرام قابلیت پنهان شدن عکس‌ها و ویدیوها را در Direct massage اضافه کرده است به این معنی که پست های شما پس از دیده شدن پاک خواهند شد، و البته هیچ اخطاری هم قبل از آن برای پاک شدن نخواهد داد.

[porto_content_box]اگر می‌خواهید پیش از ارسال عکس در اینستاگرام، آنها را ویرایش کنید، در وب‌سایت نورنگار با بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر آشنا شوید[/porto_content_box]

نکته دیگر آن که می‌توانید به دوستانتان یا کسانی که قبلا پیام داده‌اید، پیام زمان‌بندی‌ شده بزنید. البته این پیام‌ها روی پیام معمولی شما اثری نخواهد داشت و ضمنا پاک نمی‌شوند.

برای فرستادن چنین پیامی، به سادگی روشی که برای استوری اینستاگرام عکس یا فیلم‌ میگیرید، می‌بایست صفحه را به سمت راست بکشید. بعد، وقتی که فیلم گرفتید یا عکس انداختید، فلش پایین صفحه را بزنید تا گزینه‌ی مورد نظر را انتخاب کنید.

پیام زمان‌بندی شده همین الان هم روی این برنامه هست اما ضبط زنده‌ی استوری اینستاگرام تا حدود دو هفته دیگر به این برنامه اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *