021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عکاسی راحت تر، با تک پایه دوربین عکاسی C38T بنرو

عکاسی راحت تر، با تک پایه دوربین عکاسی C38T بنرو

کاربردهای تک پایه دوربین عکاسی

آیا تنها فایده ی تک پایه جلوگیری از لرزش و تکان وارده به دوربین است؟ اگر اینطور باشد، کاربرد لرزشگیرهای هیبریدی و اپتیکال چیست که در لنزها تعبیه شده و قیمت آن ها را بالا و پایین می کند؟

اگر قضیه فقط لرزشگیری است، خرید تک پایه دوربین عکاسی یا سه پایه چندان ضروری به نظر نمی رسد. اما اگر قصد عکاسی از سوژه های متحرک یا اعضای حیات وحش را داشته باشید، قضیه خیلی فرق دارد. در اینجا باید تک پایه عکاسی مناسبی تهیه کنید تا به کمک آن تحرک کافی را نیز داشته باشید و از تکان خوردن دوربین نگران نباشید. با خرید یک تک پایه ی مناسب، می توانید از اطمینان و استحکام دوربین خود در دهانه ی آن مطمئن باشید، از فشار وارده به شانه و کمر خود کاهش دهید و حین عکاسی به راحتی حرکت کنید.

تک پایه دوربین عکاسی C38T بنرو

اگر قصد عکاسی با یک لنز تله فوتو را دارید یا می خواهید از یک محیط کم نور عکاسی کنید و برای تنظیم سه پایه به سرعت بالایی احتیاج دارید، تک پایه کربنی C38T بنرو یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده می باشد.

 

تک پایه بنرو Benro C38T

وزن و مشخصات مونوپاد C38T بنرو

شرکت بنرو تک پایه ‌ای مستحکم و مقاوم با نام C38T را وارد بازار کرده که با وزن 550 گرم و به خاطر قدرت و ایمنی بالایش، توانایی حمل دوربین‌ هایی با  وزن 18 کیلوگرم را دارا می‌ باشد و از این جهت، در موارد مختلفی استفاده شده و از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است. حداکثر ارتفاع تک پایه دوربین عکاسی C38T برابر با 160 سانتیمتر و حداقل ارتفاع آن 54 سانتی متر است که آن را به تک پایه ای بلند و پرکاربرد تبدیل ساخته است.

سیستم قفل تک پایه دوربین C38T بنرو

در تک پایه دوربین عکاسی C38T از سیستم قفل QLS استفاده شده که تنها با یک چهارم پیچش، عمل قفل و باز کردن پایه را انجام می دهد. سیستم قفل بنرو C38T ویژگی های منحصر به فردی را در بازار مونوپودها ارائه می دهد. حلقه های ارتجاعی آن باعث اطمینان از آب بندی کامل دستگاه می شود. پس از قفل شدن، حلقه های سیستم قفل در برابر گرد و غبار، خاک و آب محافظت می کند. این تک پایه عکاسی را می توان از تک پایه های با دوام بازار محسوب کرد.

کیفیت دستگیره و ایمنی حمل و نقل تک پایه دوربین Benro C38T

دستگیره لاستیکی ای که در سر تک پایه دوربین عکاسی C38T درج شده از جنس لاستیک مرغوب و شبکه ای می باشد که ایمنی حمل و نقل آن را بالا می برد و همچنین پوشش شبکه ای آن از دست شما در برابر کربن فایبر در روزهای سرد جلوگیری می کند.

کیفیت دستگیره تک پایه دوربین بنرو

مونوپاد C38T بنرو، محصولی از نسل جدید مونوپادهای بنرو است که به دلیل وزن کم و اندازه کوچک آن، برای عکسبرداری از سوژه های متحرک ایده آل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *