دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عکاسی رایگان برای رونق کسب وکار

چاپ
عکاسی رایگان برای رونق کسب وکار

عکاسی سرمقاله

 

عکاسی رایگان برای سرمقاله‌ها از ارزش بسیار زیادی برخوردار است. مفهوم‌سازی و تولیدمحتوا برای سرمقاله‌ها و مطالب مهم روزنامه می‌تواند عضلات خلاقیت شما را دچار انعطاف کند و تبدیل به یک تجربه آموزشی در تولید شود. عکس‌های موردنیاز برای سرمقالات معمولا توسط تیم‌های بزرگ‌تری انجام می‌شود و ساختن چنین تیم‌هایی می‌توانید شما را به رابطه‌های جدیدی با استایلرها، دستیارها و دیگر عوامل تولید معرفی کند. در یک مجموعه عکاسی هر لحظه ممکن است با کسی آشنا شوید که به عنوان مشتری بعدی شما شناخته می‌شود.

 

علاوه‌براین سرمقاله‌ها به شما این امکان را می‌دهد که برای سخت‌کوشی‌های خودتان یک پلتفرم پیدا کنید، حالا این پلتفرم ممکن است یک روزنامه دیجیتالی باشد یا یک نسخه چاپی. تعداد زیادی وبسایت، بلاگ و مجله با مخاطبان زیاد وجود دارد که مایلند استعدادهای تازه‌ای را به دنیا معرفی کنند و سرمقاله‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای قرارگرفتن در معرض دید این نوع پلتفرم‌ها هستند. این کار باعث گسترش اعتبار شما به عنوان یک عکاس می‌شود و کمک می‌کند روابط حرفه‌ای خودتان را گسترش دهید.

 

مطلب مرتبط: عکاسی یک کسب وکار است

 

کارآموزی

 

کارآموزی چه پولی و چه رایگان می‌تواند مقدار زیادی تجربه عملی و دانش برای شما به ارمغان بیاورد. با صرف چند ماه در کنار فردی که موقعیت بهتری نسبت به شما دارد می‌توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. جایی که کارآموزی می‌کنید می‌تواند یک برند، استودیو، آژانس تبلیغاتی یا مجله باشد. صرف نظر از اینکه در چه جایی کارآموزی می‌کنید، این کار به شما این امکان را می‌دهد در حالی که دید جدیدی به دنیا دارید، حرفه خودتان را هم گسترش دهید. بعدا هنگامی که خودتان در حال کار هستید، اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به چیزی که مشتریان می‌خواهند دارید.

 

همچنین کارآموزی باعث ساخت روابطی می‌شود که ممکن است بعدا به شما کمک کند. این روابط می‌تواند یک آدم غریبه، یک منبع کاری و یا معرفی باشد که به جز از این راه نمی‌توانستید به آن دست یابید. هنگامی که یک موقعیت شغلی جدید باز می‌شود معمولا کارآموزها اولین افرادی هستند که برای این موقعیت شغلی در نظر گرفته می‌شوند.

 

عکاسی از مدل

 

عکاسی رایگان تستی

 

شما چه چیز مشترکی با مدل‌ها، میکاپ‌ آرتیست‌ها و آرایش‌گرها دارید؟ شما همه به دنبال گسترش و بهتر کردن نمونه‌کارهای خودتان هستید. تست‌کردن یک راه فوق‌العاده و بدون استرس برای همکاری با این افراد و ساخت دفترچه نمونه‌کارهای خودتان است. بعدا می‌توانید این دفترچه را که با استفاده از مدل‌های استاندارد و استایلرهای حرفه‌ای ساخته شده است را به عنوان نمونه کار ارائه دهید. با داشتن یک نمونه‌کار حرفه‌ای می‌توانید مشتری‌های پولی بعدی را متقاعد کنید که تجربه‌ کافی را در کنار استعداد بالا دارید. رفتن به تست‌ها می‌تواند شما را در رادار آژانس‌های مختلف قرار دهد تا پس از این که یک رابطه مطمئن ساختید، برای کار پولی ثابت‌تر به سراغ شما بیایند.

 

بیشتر بخوانید: ۱۱ نرم‌افزارموبایل برای عکاسان حرفه‌ای

 

همکاری با اینفلوئنسرها

 

معمولا دیده‌شدن پول نمیشه ولی در برخی موارد عکس این موضوع هم ممکن است اتفاق بیافتد. عکاسی رایگان از اینفلوئنسرهای فضای مجازی شما را در پلتفرمی قرار می‌دهد که برای اینفلوئنسرها به عنوان کار تمام وقتشان شناخته می‌شود. آن‌ها سعی می‌کنند روابط تجاری خودشان را با برندهای مختلف حفظ کنند و برندها هم آن‌ها را زیرنظر دارند. حضور داشتن در پروفایل یک اینفلوئنسر یک راه آسان برای جلب توجه ادیتورها؛ تهیه‌کننده‌ها و برندهایی است که به دنبال جذب استعداد هستند.

 

علاوه بر چیزی که گفتید شد می‌توانید تعدادی فالوور نیز از این کار کسب کنید. با وجود اینکه تعداد فالوور فقط یک عدد است، برای کسانی که از شبکه‌های اجتماعی برای جذب عکاس استفاده می‌کنند، نشان‌دهنده این است که کار شما را مخاطبان زیادی می‌بینند. امکان اینکه چنین افرادی به دنبال یک عکاس با 5000 فالوور باشند بیشتر از یک عکاس با 500 فالوور است.

 

اینفلوئنسر

 

بلاگ‌نویسی و اشتراک منابع

 

دانایی خودتان را به اشتراک بگذارید. بلاگ‌نویسی یک راه عالی برای عکاس‌هایی است که به دنبال ساخت یک حضور قوی در سطح اینترنت هستند. هنگامی که نکته‌ها، حقه‌ها و مهارت‌های خودتان را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، شما اعتبار خودتان را بیشتر می‌کنید. اگر می‌توانید راجع به چیزی که به آن علاقه دارید حرف بزنید، این کار را بکنید؛ انجام این کار به مردم این پیام را می‌دهد که می‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید. برای مثال اگر یک مشتری بالقوه عکاسی به سایت شما سر بزند و ببیند که نوشته‌های زیادی در مورد عکاسی عروسی دارید، با خودش فکر می‌کند که:” واقعا بلد است چه کاری می‌کند.” به اشتراک‌گذاری باعث اعتمادپذیر کردن برند شما و دانش شما می‌شود که خیلی ارزشمند است.

 

آیا رایگان کار کردن واقعا تاثیرگذار است؟

 

کارهای پولی فوق‌العاده هستند ولی حقوق گرفتن تنها چیزی نیست که می‌توانید در صنعت عکاسی به آن دست بیابید. عکاسی از عروسی یک دوست به عنوان یک لطف اصلا نزدیک به هدفی که در نظر داریم یعنی شانس گسترش حرفه خودمان نیست. ولی قبل از اینکه کاری را رد کنید، ارزش بیشتری که این کار برای حرفه شما دارد را نیز در نظر بگیرید.

 

نویسنده : نورنگار - آ.ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
8 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه