021-7356

هرآنچه از گوشی جدید گوگل می‌دانیم

هرآنچه از گوشی جدید گوگل می‌دانیم

تنها بعد از مدت کمی که  از عرضه موبایل پیکسل 2 گوگل گذشته است، نام اسمارت فون بعدی گوگل یعنی پیکسل 3 فاش شد. هرچند انتظار می‌رفت گوگل برای پرچمدار نسل بعدی خود از این نام استفاده کند، اما تایید رسمی و ناخواسته گوگل توجه‌ها را به خود جلب کرده‌است.

 

این نام در کدهای سیستم عامل اندروید که در سایت این شرکت قرار گرفته، دیده شده و مشخص شده که گوگل در حال ساخت گوشی‌های جدید است. همچنین احتمال می‌رود که همراه این گوشی یک مدل بزرگتر با نام Pixel 3 XL معرفی شود.

 

pixel 3

 

این گوشی به احتمال زیاد در پاییز سال ۲۰۱۸ معرفی و راهی بازار می‌شود.

 

در طرحی که از گوشی گوگل پیکسل ۳ (Google Pixel 3) منتشر شد، طراحی بدون حاشیه مدل‌های جدید گوگل را نشان می‌دهد و به نظر میرسد این یکی از تفاوت‌های اصلی ظاهری گوگل پیکسل ۲ با 3 باشد.

 

گوشی پیکسل

 

در واقع اینگونه که بنظر می رسد گوگلی‌ها در حال بهبود طراحی ظاهری گوشیهای خود هستند. با اینکه هنوز برای پیش بینی مشخصات این دستگاه‌‌ها کمی زود است، اما می‌توان حدس زد که صفحه نمایش هر دو گوشی گوگل پیکسل ۳ و ۳ ایکس ال با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ عرضه شوند.

 

هنوز درباره مشخصات سخت افزاری پیکسل 3 خبر موثقی در دست نیست، اما محتمل است که به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و رم ۴ یا ۶ گیگابایت مجهز باشد. دوربین‌ گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل  تا چند ماه توانسته بود امتیار بهترین دوربین گوشی از سایت DXOmark را به دست بیاورد. پس دور از ذهن نیست که این گوشی نیز بتواند موفقیت دوربین مدل قبلی خودش را کسب کند.

 

google pixel 3

 

گوشی‌های پیکسل در حالی که در رده محصولات با کیفیت به حساب می‌‌آیند، اما با فروش خوبی مواجه نشدند. طبق آماری که چند ماه پیش منتشر شد، فروش کلی گوشی‌های پیسکل در یک سال و نیم گذشته تنها ۴ میلیون دستگاه بوده‌است.

 

گوگل امیدوار است که با پرچمدار جدید خود بتواند توجه بازار اسمارت فون‌ها را به خود کسب کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
4 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه