021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

برندگان جایزه عکاسی با iPhone در سال 2017 معرفی شدند

برندگان جایزه عکاسی با iPhone در سال 2017 معرفی شدند
آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

iPhone 2017 Photography Award

هنگامی که نخستین بار مسابقه عکاسی با گوشی های iPhone در سال 2007 برگزار گردید، اولین گوشی iPhone تازه عرضه شده بود و عکس های 2 مگاپیکسلی آن تعریفی نداشت. اکنون در دهمین سال برگزاری این مسابقه، شرکت کنندگان از امکانات و دستاوردهای فن آوری گوشی های اپل بخوبی استفاده نموده و عکس های خیره کننده ای ارسال کرده اند.

عکس های برنده امسال از بین هزاران عکس ارسالی از 140 کشور جهان انتخاب شده اند :

جایزه بزرگ

جایزه عکاسی iPhone

مقام جایزه بزرگ و عنوان “عکاس سال iPhone ” به عکس زیر با عنوان “کودکان قیره” Children of Qayyarah به آقای Sebastian Tomada ژورنالیست مقیم نیویورک و خاورمیانه تعلق گرفت. همانگونه که از عنوان عکس پیداست، این تصویر در شهر قیره عراق و در تاریخ 4 نوامبر 2016 پس از به آتش کشیدن چاه های نفت توسط داعش ثبت شده است. این عکس با دوربین iPhone 6s گرفته شده است.

 

رتبه اول

جایزه عکاسی iPhone

رتبه اول به عکاس ایرلندی Brendan O Se  که یک مدرس دانشگاه است برای عکس “کارگر بارانداز” Dock Worker تعلق گرفت. این عکس در اوایل صبح هنگام گشت و گذار در باراندازهای جاکارتا در آوریل 2016 گرفته شده است. عکاس می گوید : من تحت تاثیر بافت ایجاد شده توسط آلودگی های انباشته شده در دستان کارگر بارانداز قرار گرفتم. این عکس با گوشی iPhone 6S گرفته شده است.

 

رتبه دوم

جایزه عکاسی iPhone

رتبه دوم به عکاس سنگاپوری Yeow-Kwang Yeo با عکسی با عنوان “بازیگر” The Performer تعلق گرفت. وی که قبلاً مهندس مکانیک و مدیر تجاری بوده از سال 2007 زندگی خود را فقط به عکاسی اختصاص داده است. عکس بازیگر هنگام برگزاری اپرای خیابانی سنتی چینی ها گرفته شده است.

وی می گوید” بجای عکاسی از اجرای اپرا تصمیم گرفتم به پشت صحنه رفته و از آماده سازی بازیگران عکاسی کنم.” این عکس با گوشی iPhone 6 Plus گرفته شده است.

 

رتبه سوم

جایزه عکاسی iPhone

رتبه سوم مسابقه به عکاس چینی  Kuanglong Zhang برای عکس “قصر شهر” City Palace تعلق گرفت. این عکس در شهر Udaipur هند گرفته شده که به گفته آقای Zhang یکی از رمانتیک ترین شهرهای هند است. این عکس با گوشی iPhone 7 گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *