021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

اشتباهاتی که عکاسان برای تجاری‌سازی نامشان انجام می‌دهند

اشتباهاتی که عکاسان برای تجاری‌سازی نامشان انجام می‌دهند

برندسازی فرآیندی است که باید همواره به درستی و با هوشمندی بالا انجام شود. شما به راحتی می‌توانید با انجام بازنگری و اطمینان از اختصاص زمان مناسب برای انتخاب هویتی که می‌خواهید برای کسب و کار خود انتخاب کنید، از این اشتبا‌ها اجتناب کنید. با داشتن یک برند قابل اعتماد، لوگوی مناسب و طراحی عالی، شما می‌توانید مشتری‌های بیشتری را جذب کنید و رزرو‌های بیشتری را برای عکاسی داشته باشید.

 

به عنوان یک عکاس، فکر می‌کنیم که دلیل اصلی برای اینکه یک مشتری ما را انتخاب کند این است که عکاسی ما عالی است و این در حالی می‌باشد که عکس‌های ما تنها بخشی از فرآیند تصمیم گیری مشتریان بالقوه ی ماست.

 

چندین عامل مختلف دیگر نیز وجود دارد که زمانی که یک مشتری معمولی می‌خواهد یک سرویس تجاری مانند عکاسی را اجاره کند به آن‌ها در تصمیم‌گیری خود توجه می‌کند. یکی از راه‌هایی که با آن می‌توان توجه یک مشتری بالقوه را جلب و ذهن او را مدیریت کرد، داشتن یک برندسازی و داشتن یک برند عالی است. با این حال، زمانی که برای اولین بار وارد جاده‌ی مطرح کردن ناممان به عنوان یک عکاس می‌شویم، اشتباهات رایج کوچکی را انجام می‌دهیم. در اینجا مواردی که تازه‌کارها باید در هنگام برندسازی و انتخاب برند تجاری از آن ها اجتناب کنند را بیان می‌کنیم.

 

داشتن یک لوگوی آماتور

هنگامی که برای نام خود فرآیند برندسازی را شروع می‌کنید، ممکن است اولین طرحی که به عنوان لوگوی تجاری خود به ذهنتان می‌آید را انتخاب نمایید. هنگامی که خود یک لوگو را برای برند تجاری خود انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که طراحی آن آماتور نباشد. شاید بهترین کار این باشد که انجام این کار را به یک شخص حرفه‌ای بسپارید.

 

بازار کار عکاسان

 

انجام طراحی توسط شخص دیگر لزوماً نیاز به صرف هزینه‌ی زیاد ندارد (شما می‌توانید در سایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند طراح‌هایی با دامنه‌ی دستمزد مختلف پیدا کنید) و با انجام این کار تمام تفاوت‌هایی که لازم است در ذهن مشتری‌های جدید به وجود بیاورید را ایجاد خواهید کرد.

 

انتخاب لوگو ازین جهت اهمیت دارد که قرار است هویت تجاری یا هنری شما را بیان کند و قرار نیست به سرعت تغییر کند. در نتیجه در انتخاب آن دقت کنید.

 

عدم وجود یکپارچگی در سرتاسر برند تجاری

 

هنگامی که یک برند را می‌سازید، لازم است که در مورد طرح‌هایی که انتخاب می‌کنید توجه بسیار زیادی داشته باشید. جنبه‌های طراحی مانند رنگ و فونت نشانه‌های ذهنی خاصی را در مشتری‌های بالقوه ایجاد می‌کنند. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که عکاسان مرتکب می‌شوند ساخت برندی است که بین آن و ابزارهای بازاریابی آنلاین و چاپی، که در اختیار دارند هماهنگی لازم وجود ندارد.

 

اگر وب سایت شما دارای یک قالب رنگی خاص است، از همان رنگ‌ها برای کارت‌های بازاریابی، شبکه‌ی اجتماعی و تبلیغات استفاده کنید. به طور مشابه، از فونت‌هایی استفاده کنید که مکمل هم و حرفه‌ای هستند و اطمینان حاصل کنید که از فونت‌هایی استفاده می‌کنید که همواره به آن‌ها علاقه خواهید داشت. تغییر برند عملی متقلبانه است و اغلب باعث می‌شود که مشتریان بالقوه اعتماد خود را به شما از دست بدهند.

 

تحقیق نکردن در مورد رقیب‌ها

 

ساخت نام تجاری و هنری برای عکاسی

 

عکاسی یک بازار اشباع شده است. این بدان معنی است که اغلب عکاسان باید در بازار محلی خود رقابت کنند. هنگامی که شروع به برند سازی برای نام تجاری یا هنری خود می‌کنید، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که در مورد رقیب‌ها و اینکه آن‌ها چه کاری را خوب انجام می‌دهند و از چه چیزهایی اجتناب می‌کنند تحقیق نمایید. انجام تحقیق از رقیب‌ها نه تنها موجب درک بیشتر از بازار محلی می‌شود بلکه به شما کمک می‌کند تا در مورد نوع مشتری‌هایی که می‌خواهید یا نمی‌خواهید برای آن‌ها عکاسی انجام دهید هم درک بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه