021-7356

خلاصه خبرهای جدید از Canon،Sony و DJI

خلاصه خبرهای جدید از Canon،Sony و DJI

2018، از لحاظ عرضه محصولات، سالی بسیار استثنایی خواهد بود. نه تنها شرکتهایی که در بالا اعلام کردیم، بلکه چندی از تولید‌کنندگان، در حال دستیابی به موفقیت‌های بسیار بزرگ در زمینه تکنولوژی هستند، مانند دوربین‌های بدون‌آینه فول فریم.

 

اگر خبرهای قبلی را از دست داده‌اید، در قسمت پایین می‌توانید خلاصه‌ای از شایعات مطرح شده اصلی را مطالعه کنید.

 

معرفی دوربین جدید بدون آینه فول فریم Nikon Z

 

این خبر بیشتر از یک شایعه و کاملا رسمی است به صورتی که کمپانی Nikon، در وبسایت خود، یک شمارش معکوس برای عرضه دوربین جدید خود به بازار قرار داده‌است. در تاریخ 23 آگوست، Nikon، اولین دوربین بدون‌آینه فول‌فریم خود را با یک مانت جدید (Z mount) و یک آداپتور برای لنزهای Legacy، به بازار عرضه خواهد کرد.

 

طبق آخرین شایعات، دو دوربین جدید معرفی خواهند شد:

 

  • Nikon Z6: سرعت بالا، مدل نور کم (24 مگاپیکسل)

 

  • Nikon Z7: کیفیت بالا (45 مگاپیکسل)

 

  • ممکن است نام لنزهای بدون‌آینه جدید Nikon ، Z-Nikkor  باشد. اولین اپتیک‌ها باید 24-70 میلی‌متر f/4، 50 میلی‌متر f/1.8 و چند لنز واید باشند. سپس Nikon یک لنز فوق‌سریع به نام Z-Noct-Nikkor 58 میلی‌متری f/0.95 را به بازار عرضه خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید: جزئیات بیشتر در مورد دوربین‌های بدون‌آینه نیکون

 

دوربین جدید

 

شایعه دوربین بدون‌آینه فول فریم Canon

 

  • بعد از سال‌ها عدم فعالیت در زمینه دوربین‌های بدون‌آینه، Canon بالاخره تصمیم به رقابت با Sony و Nikon  گرفت. اما برخلاف  Nikon ، شرکت Canon هیچ اعلامیه رسمی منتشر نکرده‌است و هیچ کدام از شایعات هنوز تایید رسمی نشده‌اند.

 

  • بعد از معرفی بسیاری از محصولات با تکنولوژی DSLRها مانند Canon 5D Mark IV و Canon 6D Mark II، متوجه چندین نشانه نامحسوس شدیم که Canon به جای بازیابی تکنولوژی‌های قدیمی با قیمت بالا، بالاخره وارد بازار سال 2018 شده‌است.

 

بیشتر بخوانید: آیا دوربین Canon 6D Mark II ارزش خرید را دارد؟

 

  • هیچ‌یک از شایعات، قطعی نیستند اما ممکن است Canon در ماه سپتامبر، احتمالا قبل از برنامه Photokina، محصولی جدید را معرفی کند. اما، یک منبع “معتبر” دیگر اعلام کرده است که “هیچ اعلامیه رسمی در رابطه با دوربین بدون‌آینه فول فریم از شرکت Canon، قبل از  Photokina، منتشر نخواهد شد” همچنین اضافه کرد که احتمال این اتفاق در ماه اکتبر، بیشتر است. محصول نیکون ممکن است یک دوربین بدون‌آینه فول فریم باشد اما احتمال معرفی یک دوربین فیلمبرداری ساده یا یک لنز را نمی‌توان در نظر نگرفت.

 

  • A7s III و مقابله Sony با canon و nikon

 

  • در دو سال اخیر، Sony ، دوربین‌های بسیاری با تکنولوژی روز به بازار عرضه کرده‌است ، مانند مدل a7R III ، a9 و جدیدترین مدل این شرکت ، یعنی a7 III این هیولای کم وزن، و اکنون a7s II ، به عنوان یک جایگزین عرضه خواهد شد.

 

  • طبق شایعات بیان شده توسط افراد نزدیک به Sony این شرکت برای این حجم از تمرکز برای عرضه دوربین‌های بدون‌آینه توسط شرکت‌های Canon و Nikon، آماده نبود. همین افراد از مدیران Sony شنیده‌اند که “بعد از خبرهای منتشر شده Canon/Nikon، باید انتظار یک خبر مهم از سونی را داشته باشند.” شاید Sony a7s III، تنها دوربین سونی در سال 2018 نباشد. این شرکت ژاپنی، ممکن است یک بدنه دیگر برای رقابت بیشتر با دوربین‌های بدون‌آینه Canon و Nikon، به بازار عرضه کند. درباره دوربین جدید با حسگر کراپ، ممکن است Sony a6700، قبل از پایان سال معرفی شود، اما هیچ مشخصاتی تا بدین لحظه، اعلام نشده است.

 

اعلامیه DJI Mavic Pro II و Phantom 5

 

دوربین جدید

 

  • انتظار میرود که DJI نیز در تاریخ 23 آگوست، از مدل Mavic Pro II پرده‌برداری کند. این تولید‌کننده چینی، رویداد بزرگ 18 جولای در نیویورک را به صورت رسمی به تعویق انداخت و بعضی بر این باورند که این تغییر برنامه، به دلیل مشکلات تولیدی بوده است. DJI میخواهد از داشتن ظرفیت تولیدی کافی، اطمینان حاصل کند تا بتواند تقاضای پهباد جدید خود را فراهم کند و مجبور به تاخیر چندماهه تحویل Mavic Pro نباشد.

 

  • بر اساس آخرین شایعات، Mavic Pro II به همراه یک حسگر یک اینچی و یک محصول مشابه دیگر با حسگر کوچکتر و زوم اپتیکال به بازار عرضه خواهد شد.

 

  • در کنار Mavic Pro II، مدل Phantom 5 نیز در برنامه DJI به عنوان جایگزین مدل قبلی خود قرار دارد و چند تصویر نیز در رابطه با به کار بردن سیستم لنز قابل‌تعویض مشاهده می‌شود. همچنین احتمال معرفی 4 لنز با f/2.8 با فاصله کانونی‌های 15 میلی‌متری، 24 میلی‌متری، 35 میلی‌متری و 50 میلی‌متری می‌رود.

 

شما در مورد شایعات مطرح شده چه نظری دارید؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *