021-7356

با اپلیکیشن PhotoScan عکس‌هایتان را اسکن کنید

با اپلیکیشن PhotoScan عکس‌هایتان را اسکن کنید

در گذشته‌ای که خیلی دور نیست ، قبل از این‌که گوشی‌های هوشمند به تمام زندگیمان نفوذ کنند، مردم از لحظات خود عکس می‌گرفتند و آن‌ها را به‌صورت فیزیکی چاپ می‌کردند؛ که البته چاپ دو عیب بزرگ داشت، اولی فرسوده شدن عکس به مرور زمان و دومی همیشه در دسترس نبودن آن است.

 

اگر در گذشته قصد جمع آوری عکس‌های کاغذی بر روی یک کارت حافظه و تبدیل آن‌ها به عکس‌های دیجیتال را داشتیم، به‌ناچار باید به‌‌سراغ اسکنر‌های بزرگ‌ می‌رفتیم و با اتصال به کامپیوتر آن‌هارو ذخیره می‌کردیم؛ اما وجود یک تکنولوژی‌ که تمام این عملیات را ‌‌آسان و در دسترس‌ کند چقدر می‌تواند به ما کمک کند؟

 

با اپلیکیشن PhotoScan by google photos آشنا شوید؛ چرا که این اپلیکیشن دقیقاً همان چیزی است که به ما کمک خواهد کرد و می‌تواند تمام عملیات یادشده را تنها از طریق گوشی‌ هوشمندتان انجام ‌دهد.

 

با اپلیکیشن PhotoScan ، تنها کاری که باید انجام دهید، گرفتنِ دوربین گوشی روبه‌روی تصاویر چاپ‌شده است؛ به‌گونه‌ای که دایره‌های روی نمایشگر در محل مشخصِ خود قرار بگیرند و تمام، عکس شما به یک عکس دیجیتال تبدل خواهد شد. با انجام این‌کار، به راحتی شما به نسخه‌ی دیجیتال و باکیفیت عکس‌های قدیمی خود دسترسی پیدا می‌کنید. حتی می‌توانید ان‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش عکس ویرایش کنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS

برترین نرم‌افزاهای ویرایش عکس اندروید در سال ۲۰۱۸

 

اپلیکیشن PhotoScan

 

نکته‌ی فوق‌العاده درباره‌ی این اپ، استفاده از هوش مصنوعی ماشین برای حذف بازتابش نور روی عکس‌های براق است؛ در صورتی که به‌صورت عادی با دوربین گوشی خود اقدام به تصویر‌برداری از عکس‌های چاپ‌شده کنید، وجود بازتابش نور بیش از هر چیزِ دیگری آزاردهنده خواهد بود و از کیفیت تصاویر کم می‌کند.

 

جالب است بدانید گوگل اپلیکیشن PhotoScan را به‌گونه‌ای طراحی کرده که تعامل مناسبی با گوگل فوتوز دارد؛ بنابراین تمام عکس‌هایی که ذخیره می‌کنید، بر اساس چهره و مکان دسته‌بندی می‌شوند.

 

این اپ دارای ویژگی‌های زیر است:

 

-با دنبال‌کردنِ آموزشِ گام‌به‌گام هنگام اسکن، تصاویر را بدون انعکاس نور ثبت کنید

-بریدنِ گوشه‌های تصویر به‌صورت خودکار به‌واسطه‌ی تکنولوژی تشخیص حاشیه

-اسکن مستقیم و مستطیل شکل با اصلاح زاویه

-چرخش خودکار تصویر و قرارگیری سوژه در جهت درست

 

تاکنون اپلیکیشن PhotoScan بیش‌ از ۱۰ میلیون بار از طریق فروشگاه گوگل‌پلی دانلود شده و از میان ۶۰۴۷۲ رأی‌دهنده، PhotoScan‌ موفق به کسب امتیاز ۴.۳ شده است.

 

در قسمت توضیحات گوگل‌پلی در مورد اپلیکیشن PhotoScan آمده است:

 

PhotoScan اپلیکیشن اسکنری است که توسط تیم گوگل فوتوز توسعه داده شده و به شما اجازه می‌دهد از طریق دوربین موبایلتان، به اسکن و ذخیره‌ی تصاویر مورد علاقه‌ی چاپ‌شده‌تان بپردازید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *