021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بازسازی یک جهان سه بعدی با عکس‌های شما در فیسبوک

بازسازی یک جهان سه بعدی با عکس‌های شما در فیسبوک

این ویژگی جدید فیسبوک، از یک تکنولوژی به نام “فوتوگرامتری (photogrammetry)” استفاده خواهد کرد.این تکنولوژی از عکس ها استفاده می‌کند تا با استفاده از نقاطی که در سطح عکس دیده می شوند مکان سه بُعدی دقیق آن را بازسازی کند.

 

با استفاده از عکس ها و ویدئوهایی که از یک مکان مشابه گرفته شده و در فیسبوک آپلود شده اند، شرکت می‌تواند از هوش مصنوعی و قابلیت بازسازی نقاط استفاده کند تا فضای سه بُعدی ای که می‌توانید آن را در ذهن خود جستجو کنید را بازسازی کند.

 

به همان صورتی که با دیدن فیلم ها و ویدئوهای قدیمی مکانی که در آن گرفته شده اند را در ذهن خود بازسازی می کنید، این ویژگی جدید نیز نتیجه‌ی مشابه به همین را خواهد داشت.

 

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، جهان مجازی سه بُعدی ساخته شده، به شکل تکه های به هم وصل شده‌ای از رنگ ها دیده می‌شود، که تجربه ای عجیب غریب و مشابه با خواب را به دست می دهد.

 

هنوز، در گام های اولیه ی ورود به این جهان جدید هستیم که بدون شک با گذشت زمان نسخه های بهتر و قوی تری از آن ارائه خواهد شد. این یک نگاه اجمالی به آنچه که در آینده از عکس ها تجربه خواهد شد را نمایش می‌دهد.

 

واقعیت مجازی فیسبوک

 

هوش مصنوعی فیسبوک

 

در ادامه یک نسخه ی نمایشی یک دقیقه ای توسط Rachel Franklin، رئیس بخش واقعیت مجازی اجتماعی فیسبوک، در کنفرانس سالانه ی F8 که در این هفته برگزار شد، ارائه شده است. آماده باشید که حسابی هیجان زده خواهید شد.

 

منبع : PetaPixel 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *