دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

تشک دوربین : راهی ساده برای تعویض لنز و تمیز کردن دنده

اخبار عکاسی
تشک دوربین : راهی ساده برای تعویض لنز و تمیز کردن دنده

دنیای واقعی برای دوربین‌ها و لنزها محیطی خطرناک است . غبار ، خاک و آب همه جا حضور دارند و عکاسان را بدون منطقه‌ای امن دوربین را برای تعویض لنز زمین می‌گذارند . الکس استامرز ، خواننده و عکاس PetaPixel ، راه حلی برای این مشکلات پیدا کرده است : تشک دوربین.

 

استامرز توضیح می‌دهد : تشک دوربین به شما جایی تمیز و خشک برای کار کردن ، نگهداری یا تعویض لنز دوربین عزیزتان ، می دهد .

 

معرفی تشک دوربین : راهی ساده برای تعویض لنز و تمیز کردن دنده

 

این یک محصول ساده برای مشکل جدی است . تشک دوربین به طوری طراحی شده است که به راحتی قابل حمل است و درون کیف عکاس حجم کمی را اشغال می‌کند . تشک دارای یک سطح صاف و پایه ضد لغزش است و استامرز می‌گوید که تشک بدون پاره شدن یا خراش خوردن طولانی مدت کار می‌کند و سطح پلی استر آن راحت قابل پاکسازی است.

 

تشک دوربین با رنگ‌ها و استایل‌های مختلفی عرضه می‌شود ، از جمله رنگ‌ها و استایل‌های الهام گرفته از پرچم‌های دریایی و برندهای دوربین مختلف . تمام تشک‌ها با عرض حدوداً 80 × 40 سانتی‌متر عرضه می‌شوند.

 

رونمایی از تشک دوربین : راهی ساده برای تعویض لنز و تمیز کردن دنده

 

تشک‌های با موضوعات اقیانوسی ، به یکی از مهمترین مورد استفاده‌های تشک دوربین اشاره می‌کنند ( کار در ساحل ) . شن برای دوربین‌ها و به خصوص لنزها بسیار مضر است و حتی یک دانه شن که درون لنز نفوذ می‌کند ، می‌تواند به سرعت آن را نابود کند.

 

شرکت Lensrentals ، یک شرکت که به خوبی با خطراتی که بر تجهیزات عکاسی در دنیای واقعی رخ می‌دهد آشنا است ، توضیح می‌دهد: “شن می‌تواند به بدنه‌های دوربین آسیب برساند ، اما لنزها را به سادگی نابود می‌کند . به طور ساده ، هیچ گسیلتیک لاستیکی کامل نیست و این گسیلتیک‌های ناقص را در همهٔ درزهای لنزهایتان پیدا می‌کنید . یک دانه شن و ماسه و به طور ناگهانی تقریباً می‌توانند همهٔ لنز و حلقهٔ فوکوس خراش بدهد ، بدون توجه به اینکه چقدر لنز ” مقاوم در برابر آب و هوا ” اعلام شده است.

 

تشک دوربین یک فضای ایمن برای قرار دادن تجهیزاتتان در ساحل ایجاد می‌کند ، اما باید به خوبی در هر محیطی استفاده کنید . به عنوان مثال ، قرار دادن تجهیزات روی چمن مرطوب ، حتی زمانی که با تجهیزات مقاوم در برابر آب و هوا کار می‌کنید ، ریسکی است که بهتر است از آن پرهیز کنید .

 

رونمایی و معرفی تشک دوربین : راهی ساده برای تعویض لنز و تمیز کردن دنده

 

انگار عکاس در حال عکاسی در فضای باز است و در حین این فعالیت متوجه یک لکه گرد و غبار روی سنسور دوربین می‌شود . حذف این لکه‌ها در هنگام ویرایش تصاویر امری آسان ولی زمان‌بر است . بهتر است سنسور تصویر را تمیز کنید و این مشکل را از ریشه برطرف کنید . برای این کار ، عکاس نیاز به یک سطح کار تمیز دارد . همین موضوع برای تمیز کردن لنزها نیز صدق می‌کند.

 

تشک دوربین

تشک دوربین در مجموعه ای از رنگ ها عرضه می شود

 

آنچه خواهید خواند ...

قیمت و قابلیت دسترسی

تشک دوربین از طریق وبسایت Camera Mat موجود است و قیمت آن 29.99 دلار است . این محصول در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و رنگ‌ها عرضه می‌شود که شامل رنگ‌هایی الهام گرفته از تولیدکنندگان دوربین مانند کانن (قرمز) ، نیکون (زرد) ، سونی (نارنجی) ، OM System و پاناسونیک (آبی) و فوجی فیلم (سبز) می‌شود . همچنین Camera Mat در رنگ‌های “سفید تنظیم توازن خاکستری” و “سیاه دوربین” نیز در دسترس است.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

چاپ عکس آنلاین و نکاتی که قبل از سفارش باید رعایت شود

راهنمای نصب دوربین مداربسته

راهنمای خرید بهترین موس گیمینگ

تجهیزات مورد نیاز برای ساخت یک اتاق گیمینگ

لنز جدید 28mm f/2.8 لایکا : ظاهری نازک با قدرت تمرکز فوق‌العاده برای فاصله‌یاب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط