دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

مجموعه لنزهای سینمایی جدید رونمایی شدند! یک گنجینه واقعی برای فیلمبرداران

اخبار عکاسی
مجموعه لنزهای سینمایی جدید رونمایی شدند! یک گنجینه واقعی برای فیلمبرداران

شرکت Cooke ، با معرفی سری لنزهای SP3 خود در سال گذشته، صنعت سینما را متحول کرد. این لنزها که با طراحی کلاسیک و کیفیت برتر خود، یادآور لنزهای افسانه‌ای Cooke Panchro Classic بودند، در عین حال بسیار جمع و جورتر و مقرون‌به‌صرفه بودند. اکنون، کوک با اضافه کردن لنز SP3 18mm T2.4، عریض‌ترین لنز در این سری، به مجموعه خود، این امکان را برای فیلمسازان فراهم کرده است که با استفاده از این لنزها، صحنه‌های گسترده‌تر و پانورامیک‌تری را به ثبت برسانند.

مجموعه لنزهای سینمایی جدید رونمایی شدند! یک گنجینه واقعی برای فیلمبرداران

این مجموعه 6 لنزی SP3، همراه با یک کیف سخت سفارشی، یک گزینه ایده‌آل برای فیلمسازان مستقل، ویدئوگراف‌های شرکتی سطح بالا و هر فیلمبرداری است که به دنبال کیفیت و قابلیت‌های لنزهای Cooke بزرگ‌تر، بدون هزینه‌های گزاف می‌باشند. با استفاده از این لنزها، می‌توانید تصاویر با کیفیت بالا و عمق میدان کنترل‌شده‌ای را خلق کنید که به فیلم‌های شما زیبایی و حرفه‌ای بودن بیشتری می‌بخشد.

گنجینه‌ای برای فیلمبرداران

لنز جدید 18 میلی‌متری به خانواده‌ی لنزهای 25 میلی‌متری، 32 میلی‌متری، 50 میلی‌متری، 75 میلی‌متری و 100 میلی‌متری اضافه شده است. این لنزها از نظر محدوده‌ی دیافراگم (T2.4-16)، پوشش فول فریم، قرارگیری حلقه‌ فوکوس و دیافراگم، و گزینه‌های متنوع مانت، از جمله سونی E، کانن RF، لایکا M و L مانت، با سایر لنزهای خانواده هماهنگ هستند.

مجموعه لنزهای سینمایی جدید رونمایی شدند! یک گنجینه واقعی برای فیلمبرداران

از نظر فیزیکی، لنزهای 18 میلی‌متری و 100 میلی‌متری نسبت به سایر لنزها کمی سنگین‌تر هستند، حدود یک‌سوم پوند سنگین‌تر، یک‌سوم اینچ بلندتر هستند و دارای یک عنصر جلویی بزرگ‌تر هستند که از فیلترهای 77 میلی‌متری به جای رزوه‌های فیلتر 58 میلی‌متری استفاده می‌کنند. با این حال، این تفاوت‌ها بسیار جزئی هستند و هر شش لنز همچنان بسیار سبک و جمع‌وجور هستند.

این لنزها برای استفاده با دوربین‌های بدون آینه و دوربین‌های سینمایی جمع‌وجور طراحی شده‌اند و اغلب روی یک گیمبال یا پهپاد نصب می‌شوند. آن‌ها به ویژه برای اپراتورهای انفرادی و سناریوهای خدمه‌ کوچک مفید هستند که در آن‌ها استفاده از لنزهای سنگین و حجیم Panchros ممکن است دشوار باشد.

بهترین گزینه برای فضاهای تنگ

مجموعه لنزهای سینمایی جدید رونمایی شدند! یک گنجینه واقعی برای فیلمبرداران

لنز سینمایی جدید SP3 18mm با زاویه دید گسترده 99 درجه، یک ابزار ضروری برای فیلمبرداری در فضاهای محدود و ایجاد نماهای چشمگیر است. این لنز همچنین با فاصله کانونی نزدیک 8.9 اینچ، امکان فیلمبرداری در فضاهای تنگ را فراهم می کند. با مجموعه کامل شش لنز SP3، شما می توانید تمام نیازهای فیلمبرداری خود را از ابتدا تا انتهای پروژه پوشش دهید. این لنزها ممکن است در دسته لنزهای سینمایی ارزان قیمت قرار نگیرند، اما نسبت به قیمت اجاره یا خرید لنزهای بزرگتر Panchro از Cooke، ارزش بسیار بالایی دارند.

بهترین کیفیت از گذشته تا کنون

شرکت Cooke یک نام افسانه‌ای در دنیای فیلم است و بسیاری از کلاسیک‌های محبوب سینمایی شما احتمالاً با لنزهای قدیمی کوک اسپید پانچرو که مستقیماً الهام‌بخش سری SP3 بودند، فیلمبرداری شده‌اند. با دسترسی‌پذیر کردن “ظاهر کوک” برای طیف وسیع‌تری از خلاقان، SP3ها به دموکراتیزه کردن فیلم‌سازی و افزایش کیفیت بصری پروژه‌های بی‌شماری کمک می‌کنند. انتظار داشته باشید که رنگ پوست زیبا، رول‌آف هایلایت بی‌عیب و نقص و بوکه‌ای واقعاً نرم به لطف دیافراگم‌های 9 تیغه و پوشش‌های نوری اختصاصی کوک داشته باشید. چه از SP3ها برای تکمیل فیلمبرداری با کلاسیک‌های پانچرو استفاده کنید یا به تنهایی از آن‌ها استفاده کنید، این سری قطعاً می‌تواند شما را در ثبت تصاویری چشمگیر یاری کند.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : bhphotovideo
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط