دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

شرکت FREELY دوربین قدرتمند و پرسرعت Ember S2.5K را معرفی می‌کند

اخبار عکاسی
شرکت FREELY دوربین قدرتمند و پرسرعت Ember S2.5K را معرفی می‌کند

FREEFLY، شرکتی شناخته‌شده در زمینه تولید تجهیزات فیلمبرداری، به تازگی از دوربینی جدید به نام Ember S2.5K رونمایی کرده است. این دوربین با قابلیت ضبط تصاویر با سرعت‌های فوق‌العاده بالا، نظر بسیاری از فیلمبرداران را به خود جلب کرده است.

Ember S2.5K می‌تواند تصاویر را با رزولوشن  K2.5 (2560×1440) و با سرعت‌های خیره‌کننده‌ای تا 2900 فریم در ثانیه ضبط کند. این سرعت به شما امکان می‌دهد تا لحظات گذرا و سریع را با جزئیات باورنکردنی به ثبت برسانید.

نوآوری و سرعت در یک دوربین

پیش می‌آید شرکت‌های تولید دوربین، نسخه‌های گران‌تر و با رزولوشن پایین‌تر از مدل‌های موجود را عرضه کنند، اما برای FREEFLY، نوآوری و خلاقیت در اولویت قرار دارد. نمونه‌ بارز این موضوع، دوربین تازه معرفی‌شده‌ Ember S2.5K است که می‌توان ادعا کرد برادر گران‌تر دوربین محبوب Ember S5K محسوب می‌شود. با نصف کردن رزولوشن،  S2.5K می‌تواند به فریم‌ریت‌های خیره‌کننده‌ای دست پیدا کند: K2.5 در 2277 فریم بر ثانیه، 2K در 2900 فریم بر ثانیه و حتی با یک حالت سنگین‌تر، تا 3563 فریم بر ثانیه که بسیار خیره‌کننده است. خود شرکت FREEFLY نیز اذعان می‌کند که S2.5K احتمالا بیشتر برای کاربردهای علمی و تست محصولات مناسب است، اما فریم‌ریت‌های بالا و قابلیت‌های جدید همراه آن، همچنان می‌توانند پتانسیل فیلم‌سازی مهیجی را فراهم کند؛ به خصوص با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از این قابلیت‌ها از طریق آپدیت نرم‌افزاری آتی در اختیار دوربین S5K هم قرار خواهند گرفت.

نوآوری و سرعت در یک دوربین

جمع‌وجور اما همه‌کاره

شرکت  FREEFLY، طبق شعار خود در تلاش است تا «کوچک‌ترین، ساده‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین سیستم تصویربرداری با سرعت بالا» را تولید کند و به راحتی می‌توان دید که دوربین S2.5K چگونه به این هدف دست یافته است. ابعاد و چینش بدنه‌ این دوربین مشابه‌ S5K است، وزنی کمتر از 2 پوند دارد و همان شکل جعبه‌ای را برای نصب و حمل آسان حفظ کرده است. مانت Sony E در این مدل حذف شده و با مانت اکتیو Canon EF جایگزین شده است که به شما امکان کنترل نوردهی و فوکوس از طریق دوربین یا اپلیکیشن FREEFLY را می‌دهد. یکی از قابل‌ توجه‌ترین ارتقاهای فیزیکی، استفاده از یک حافظه‌ی داخلی SSD پر بازده 2.56 ترابایتی از نوع PSLC است. این جدیدترین و بهترین فناوری SSD است که امکان تنظیمات سفارشی برای راه‌انداز ضبط پیش از فیلمبرداری و پس از آن را فراهم می‌کند و از سرعت نوشتن اطلاعات 80 پتابایت برخوردار است.

جمع‌وجور اما همه‌کاره

در نورنگار فروشنده شو

دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای

برای فیلم سینمایی بعدی‌ خود به 3563 فریم بر ثانیه نیاز دارید؟ بعید به نظر می‌رسد و شرکت FREEFLY هم این موضوع را می‌داند، به همین دلیل دوربین S2.5K را به عنوان راه‌حلی برای کاربردهای صنعتی، علمی، دفاعی و تحلیل محصول معرفی کرده است. به عبارتی، این دوربین برای تست تصادف خودروها، آزمایش کشش هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) یا مستندسازی واکنش‌های شیمیایی پیچیده ایده‌آل است. FREEFLY برای فیلمسازان سنتی و قدیمی همچنان S5K را پیشنهاد می‌دهد، چرا که جزئیات بیشترِ حاصل از رزولوشن بالاتر برایشان مفیدتر خواهد بود. دوربین S5K نیز قرار است یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت کند که برخی از ویژگی‌های S2.5K را به آن اضافه می‌کند. مهم‌ترین این ویژگی‌ها، تکنیک پساپردازش «Amplify» است که با تفکیک و تقویت حرکات ظریف درون فریم، نماهایی پویاتر خلق می‌کند. همچنین قابلیت لرزش‌گیری جدیدی با استفاده از واحد اندازه‌گیری اینرسی داخلی (IMU) به دوربین‌های Ember اضافه می‌شود. این قابلیت با توجه به میزان نرمی و ثبت تصویر انتخاب‌شده توسط کاربر، لرزش‌گیری فیلم‌ها را انجام می‌دهد.

دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای

S2.5K یا S5K

هر دو مدل از تکنولوژی ترکیب پیکسل 2×2 استفاده می‌کنند، اما این S2.5K است که با آرایه‌ جدید Quad Bayer، امکان رسیدن به فریم‌ریت‌های بالاتر را پیدا کرده است. بعد از به‌روزرسانی نرم‌افزاری، S5K نیز می‌تواند به همان مشخصات دست یابد، اما فقط در حالت تک‌رنگ (مونوکروم). در S5K در حالت رنگی، افزایش فریم‌ریت فراتر از800 ، افت قابل توجهی در رزولوشن به همراه خواهد داشت. امکان اضافه کردن مانت اکتیو EF و حافظه‌ داخلی pSLC SSD به S5K وجود دارد، اما برای نصب آن‌ها نیاز است دوربین خود را برای شرکت FREEFLY بفرستید یا کمی مهارت فنی برای نصب‌شان داشته باشید. بنابراین، همه چیز به کاربرد شما بستگی دارد. آیا می‌خواهید حداکثر فریم ممکن را از فیلم‌های خود استخراج کنید؟ S2.5K انتخاب شماست. اما اگر به جزئیات بیشتر و استفاده از Ember به عنوان یک دوربین تخصصی در فیلمبرداری‌های بزرگ‌تر اهمیت می‌دهید، S5K گزینه‌ی بهتری خواهد بود.

S2.5K یا S5K

کد تخفیف نورنگار

کنترل کامل روی دوربین Ember با گوشی، تبلت و مک!

اپلیکیشن‌های آیفون، آیپد و مک برای هر دو دوربین Ember هم به‌روزرسانی می‌شوند تا امکان کنترل کامل، ضبط و پخش را برای کاربران فراهم کنند. با استفاده از یک مانت MagSafe، آیفون شما می‌تواند به یک مانیتور ایده‌آل برای Ember تبدیل شود که صفحه راه‌اندازی شما را کوچک و منعطف نگه می‌دارد و این کنترل از طریق USB-C یا Wi-Fi قابل انجام است.  با در نظر گرفتن قابلیت حمل، انعطاف‌پذیری و رابط کاربری ساده‌ی دوربین‌های Ember، حالا شعار «کوچک، آسان و سرگرم‌کننده» شرکت FREEFLY کاملاً ملموس می‌شود.

کنترل کامل روی دوربین Ember با گوشی، تبلت و مک
شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *