دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

فوجی‌فیلم دوربین X-M5 را با قیمت ۸۰۰ دلار معرفی کرد؛ همراهی کامل برای ولاگرها

اخبار عکاسی
فوجی‌فیلم دوربین X-M5 را با قیمت ۸۰۰ دلار معرفی کرد؛ همراهی کامل برای ولاگرها

فوجی فیلم با معرفی دوربین کامپکت بدون آینه X-M5، گام مهمی در جهت پاسخگویی به نیازهای تولیدکنندگان محتوای نوظهور برداشته است. این دوربین که سبک‌ترین عضو خانواده X فوجی فیلم محسوب می‌شود، با طراحی جمع‌وجور و قابلیت‌های متنوع، گزینه‌ای ایده‌آل برای عکاسان و فیلمبرداران آماتور و حرفه‌ای است که به دنبال ابزاری قابل‌حمل و کارآمد برای خلق آثار هنری خود هستند.

ابعاد و وزن کم برای حمل آسان

فوجی فیلم X-M5 با وزن تنها 355 گرم و ابعاد بسیار جمع‌وجور، به راحتی در کیف یا جیب جای می‌گیرد و همراه همیشگی شما در سفرها و رویدادهای مختلف خواهد بود. این طراحی سبک و کوچک، بدون آنکه از کیفیت و عملکرد دوربین بکاهد، امکان حمل آسان و استفاده مداوم از آن را فراهم می‌کند.

ابعاد و وزن کم برای حمل آسان

فوجی فیلم X-M5 با طراحی کلاسیک و ارگونومیک خود، تجربه کاربری لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد. دکمه‌ها و کنترل‌ها در جای مناسب قرار گرفته‌اند و به شما امکان می‌دهند تا به سرعت و به راحتی به تنظیمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. همچنین، طراحی فوکوس چرخشی این دوربین، که در دوربین‌های دیگر فوجی فیلم نیز دیده می‌شود، به شما امکان می‌دهد تا با دقت بیشتری روی سوژه خود فوکوس کنید.

سنسور تصویر با کیفیت بالا و پردازنده قدرتمند

فوجی فیلم X-M5 به سنسور تصویر X-Trans CMOS با رزولوشن بالا و پردازنده تصویر X-Processor 5 مجهز شده است که ترکیبی قدرتمند برای تولید تصاویر با کیفیت بالا و ویدیوهای 4K روان است. این سنسور و پردازنده، جزئیات تصاویر را با وضوح بالا ثبت کرده و رنگ‌ها را به صورت طبیعی و زنده نمایش می‌دهند.

سنسور تصویر با کیفیت بالا و پردازنده قدرتمند

یکی از ویژگی‌های جذاب فوجی فیلم X-M5، حالت شبیه‌سازی فیلم است که به شما امکان می‌دهد تا عکس‌هایی با سبک‌های مختلف عکاسی فیلم‌های کلاسیک را ایجاد کنید. این حالت به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به نرم‌افزارهای ویرایش عکس، عکس‌های خود را با افکت‌های مختلف و جذاب ویرایش کنید.

آموزش کامل عکاسی

فوکوس دوربین

فوجی فیلم X-M5 به لطف سیستم فوکوس خودکار پیشرفته خود، توانایی تشخیص و ردیابی طیف گسترده‌ای از سوژه‌ها را دارد. این دوربین با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته، قادر است علاوه بر چهره و چشم، حیوانات، پرندگان، وسایل نقلیه و حتی حشرات و پهپادها را نیز شناسایی کند. این ویژگی به همراه الگوریتم‌های پیش‌بینی دقیق فوجی فیلم، امکان ردیابی روان سوژه‌های متحرک و فوکوس دقیق در محیط‌های کم نور را فراهم می‌آورد. به عبارت دیگر، این دوربین با اطمینان بالایی سوژه مورد نظر شما را در کادر نگه داشته و عکس‌هایی با وضوح بالا و کیفیت عالی ثبت می‌کند.

ویژگی فیلمبرداری فوجی فیلم X-M5

ویژگی فیلمبرداری فوجی فیلم X-M5

این دوربین قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت بسیار بالا را ارائه می‌دهد. این دوربین قادر است ویدیوهای 6.2K با جزئیات فوق‌العاده و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. علاوه بر این، از رزولوشن‌ها و نرخ‌های فریم متنوع دیگری نیز پشتیبانی می‌کند که شامل 4K با 60 فریم بر ثانیه و 1080p با 240 فریم بر ثانیه می‌شود. وجود پورت‌های ورودی و خروجی متنوع مانند جک میکروفون، جک هدفون، USB-C و micro HDMI امکان اتصال به تجهیزات جانبی مختلف و ضبط صدای با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.

تثبیت‌کننده تصویر

تثبیت‌کننده تصویر

قابل توجه است که X-M5 دارای تثبیت‌کننده تصویر داخلی نیست، اگرچه فوجی فیلم تثبیت‌کننده تصویر دیجیتالی را اضافه کرده است که ادعا می‌کند نه تنها برای لرزش جزئی دوربین، بلکه برای حرکت ایجاد شده هنگام فیلم‌برداری حین راه رفتن نیز موثر است. فوجی فیلم X-M5 را با دو لوازم جانبی موجود سازگار کرده است: یک فن خنک‌کننده و یک دستگیره سه پایه TG-BT1. فن خنک‌کننده (FAN-001) را می‌توان بدون کابل به پنل پشتی بدنه دوربین متصل کرد (با این حال، هنوز هم برق از بدنه دوربین تأمین می‌شود) تا از جلسات طولانی ضبط ویدیو که در غیر این صورت دمای دوربین را بیش از حد بالا می‌برد، پشتیبانی کند. فن و دستگیره هر کدام با قیمت 200 دلار در دسترس هستند.

آموزش عکاسی اقساطی

قیمت و دسترسی

فوجی فیلم X-M5 در ماه نوامبر به رنگ نقره‌ای و در آوریل 2025 به رنگ مشکی در دسترس خواهد بود. هر دو گزینه به صورت بدنه‌تنها با قیمت 799.95 دلار فروخته خواهند شد، در حالی که یک کیت همراه با لنز 15-45mm f/3.5-5.6 OIS PZ  با قیمت 899.95 دلار خواهد بود.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : petapixel
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط