تاپ بنر فروش ویژه تابستون

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

فوجی‌فیلم از INSTAX WIDE 400 و سه رنگ جدید برای Hybrid MINI رونمایی کرد!

اخبار عکاسی
فوجی‌فیلم از INSTAX WIDE 400 و سه رنگ جدید برای Hybrid MINI رونمایی کرد!

فوجی‌فیلم از INSTAX WIDE 400 رونمایی کرد، جدیدترین دوربینی که به بزرگترین فرمت محبوب فیلم‌های فوری اختصاص داده شده است.

این دوربین جانشین WIDE 300 معرفی‌شده در سال ۲۰۱۴ است. فوجی‌فیلم با حفظ قابلیت‌های قبلی، ویژگی‌های جدیدی را برای عکاسی گروهی در نظر گرفته و بدنه دوربین را باریک‌تر کرده است. همچنین فوجی‌فیلم از سه رنگ جدید برای دوربین هیبریدی دیجیتال/فوری خود، INSTAX MINI Liplay Hybrid، رونمایی کرد.

دوربین جدید با لنز کلوزاپ

دوربین WIDE 400 که لنز جمع‌شونده ۹۵ میلی‌متری f/14 خود را از نسل قبلی به ارث برده است، اکنون با یک لنز(کلوزآپ) جداشدنی برای گرفتن عکس‌های سلفی و سایر عکاسی‌های از فاصله نزدیک عرضه می‌شود. این دوربین با لنز متصل، دارای محدوده فوکوس ۱۵.۷ تا ۱۹.۷ اینچ است و لنز یک آینه کوچک برای افرادی که عکس سلفی می‌گیرند، تعبیه شده است تا از ترکیب‌بندی عکس خود مطمئن شوند. بدون این لنز کلوزاپ، دارای دو تنظیم فاصله کانونی است: ۲.۹ تا ۹.۸ فوت در حالت عادی (Normal) و ۹.۸ فوت و بیشتر در حالت منظره (Landscape)  است.

دوربین جدید با لنز کلوزاپ
این دوربین از فیلم Instax Wide استفاده می کند که دو برابر بزرگتر از فیلم Instax Mini است و برای عکس های گروهی و منظره ایده آل است.

ایده‌ال برای عکس‌های سلفی

این دوربین برای عکس‌های گروهی ایده‌آل است و دارای یک دکمه تایمر خودکار جدید با چهار گزینه تنظیم زمان است. با حداکثر ده ثانیه تأخیر نوردهی، تنظیم دوربین برای قرار دادن همه افراد در عکس آسان‌تر از همیشه شده است. همچنین، علاوه بر یک پیچ استاندارد اتصال به سه پایه ۱/۴ اینچی، دوربین WIDE 400 یک لوازم جانبی تنظیم زاویه دوربین با دو پایه با اندازه‌های مختلف نیز دارد که می‌توان از آن‌ها برای قرار دادن دوربین در زاویه مناسب و ترکیب‌بندی درست استفاده کرد.

ایده‌ال برای عکس‌های سلفی
اندازه بزرگ عکس‌های Instax Wide آنها را برای عکس‌های سلفی گروهی ایده‌آل می‌کند.

طراحی دوربین

فوجی‌فیلم علاوه بر بهبود عملکرد، طراحی دوربین را نیز ارتقا داده است. بدنه‌ دوربین فوجی‌فیلم WIDE 400 نسبت به نسل قبلی خود کمی کوچک‌تر شده و از فرم سنتی‌تری برخوردار است. این دوربین با رنگ سبز پاستلی عرضه می‌شود و شامل بند دوشی و چهار باتری قلمی AA است.

طراحی دوربین
دوربین Fujifilm Instax Wide 400 از نظر ظاهری شبیه به سایر دوربین‌های سری Instax است، اما بزرگ‌تر و سنگین‌تر از دوربین‌های Instax Mini است.

رنگ‌های جدید

دوربین چاپ سریع هیبریدی INSTAX MINI LiPlay که نسخه رنگ سفید استخوانی آن دیگر تولید نمی‌شود، اکنون در رنگ‌های برنز تیره، سفید شیری و سبز پاستلی عرضه خواهد شد. این دوربین برای کسانی است که به دنبال داشتن هر دو قابلیت چاپ دیجیتال و ثبت آنالوگ با فرمت فیلم INSTAX MINI هستند.

رنگ‌های جدید

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات جدید INSTAX، از جمله قابلیت‌های اضافی، مشخصات و نکات برجسته، حتما از صفحه محصول اختصاصی دوربین‌های عکس فوری INSTAX WIDE 400 و INSTAX MINI Liplay Hybrid دیدن کنید.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : bhphotovideo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط