دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

اینستا360 از دوربین اکشن Ace pro 2 رونمایی کرد! هوش مصنوعی پیشرفته

اخبار عکاسی
اینستا360 از دوربین اکشن Ace pro 2 رونمایی کرد! هوش مصنوعی پیشرفته

ثبت لحظات حماسی با هوش مصنوعی

Insta360  با معرفی دوربین اکشن  Ace Pro 2، استانداردهای جدیدی در دنیای دوربین‌های اکشن تعریف کرده است. این دستگاه کوچک و قدرتمند، با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، به شما امکان می‌دهد تا لحظات هیجان‌انگیز خود را با کیفیت بی‌نظیر ثبت کنید.

فناوری به‌روز شده تصویربرداری

فناوری به‌روز شده تصویربرداری


با یک تراشه حرفه‌ای به‌روز شده برای بهبود عملکرد، Ace Pro 2 می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 8K30 و 4K60 HDR فعال را با طیف رنگی گسترده و واقعی ضبط کند. همچنین توانایی ضبط حرکت آهسته با کیفیت 4K120، 13.5 استاپ دامنه دینامیکی، زوم 2 برابر در 4K، و عملکرد فوق‌العاده در شرایط نور کم با فناوری PureVideo از دیگر ویژگی‌های آن است. نمایشگر 2.5 اینچی این دوربین به‌روزرسانی شده و به‌طور قابل چرخش طراحی شده است، به طوری که می‌تواند برای شات‌های اول شخص بالا رفته یا برای اپراتورهای دوربین پایین آورده شود. لنز Leica Summarit آن دارای زاویه دید 157 درجه با دیافراگم f/2.6 و طراحی معادل 13 میلی‌متری است تا فضای وسیع‌تری را به تصویر بکشد.

آموزش کامل عکاسی

فناوری پیشرفته هوش مصنوعی 

فناوری پیشرفته هوش مصنوعی

با استفاده از تراشه جدید هوش مصنوعی، Ace Pro 2 به شما این امکان را می‌دهد که به‌سرعت ضبط را متوقف یا لغو کنید، از فرمان‌های صوتی و حرکات برای کنترل دوربین استفاده کنید، تا 120 ثانیه از ویدیو را از قبل ضبط کنید تا هیچ لحظه‌ای را از دست ندهید. همچنین، ویژگی‌های ویرایش خودکار و دستیار هوش مصنوعی (AI Highlights Assistant) فرآیند ویرایش و به‌اشتراک‌گذاری ویدیو را با حداقل تعامل برای شما آسان می‌کنند.

طراحی مقاوم 

بدنه دوربین بازطراحی شده است تا برای استفاده‌های سخت و سنگین مناسب‌تر باشد، بنابراین می‌توانید با خیال راحت در هر محیطی، حتی در شرایط پیچیده، تصاویر اکشن را ثبت کنید. بدنه دوربین دارای درجه ضدآب بالاتری است که امکان فرو رفتن ایمن تا عمق 39 فوت (حدود 12 متر) را فراهم می‌کند.

طراحی مقاوم 

در قسمت جلوی دوربین، یک محافظ باد جدید بر روی میکروفون قرار گرفته است و همراه با الگوریتم‌های به‌روز شده ضبط، کیفیت صدای ضبط شده با سه میکروفون داخلی دوربین به وضوح بیشتری رسیده است. همچنین، یک محافظ لنز قابل جدا شدن، برای محافظت از لنز در هنگام حرکت، به دوربین اضافه شده است.

 ویژگی‌های اضافی

استانداردهای جدید Insta360 شامل تثبیت‌کننده FlowState و قفل افقی 360 درجه درون دوربین به‌روزرسانی شده‌اند تا تصاویر اکشن روان و بدون لرزش یا تاری ثبت شوند و در عین حال ویدیوها همواره تراز باقی بمانند.

ویژگی‌های اضافی
تفاوت روشن و خاموش بودن لرزگشیر در دوربین Ace pro 2  

باتری 1800 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع به‌روز شده است که مدت زمان کارکرد طولانی‌تری را فراهم می‌کند. همچنین، در حالت جدید “Endurance Mode” (حالت مقاومت)، دوربین می‌تواند تا 50 درصد بیشتر از مدل قبلی خود هنگام ضبط ویدیو تا کیفیت 4K30 کار کند.

لوازم جانبی سازگار 

لوازم جانبی سازگار 

شرکت‌های همکار جدید، امکان سازگاری دوربین با لوازم جانبی و اپلیکیشن‌های تولیدشده توسط برندهای برتر جهانی را فراهم کرده‌اند، از جمله Garmin، Apple، COROS و Nike Run Club این همکاری‌ها شامل تجهیزاتی مانند هدست موتورسواری، ایربادهای بی‌سیم، DJI Mic 2، ریموت پیش‌نمایش GPS و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

آموزش عکاسی اقساطی

قیمت و دسترسی

دوربین Insta360 Ace Pro 2 اکنون با قیمت 399.99 دلار در دسترس است. بسته استاندارد شامل دوربین، محافظ باد، یک باتری، پایه استاندارد، کلاهک میکروفون و کابل USB-C است. بسته دو باتری که شامل یک باتری اضافی است، با قیمت 419.99 دلار ارائه می‌شود.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : bhphotovideo
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط