دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

شرکت Sirui لنزهای سینمایی Night Walker 16mm و 75 mm T1.2 S35 را عرضه می‌کند!

شرکت Sirui لنزهای سینمایی Night Walker 16mm و 75 mm T1.2 S35 را عرضه می‌کند!

شرکت Sirui به‌تازگی از دو لنز سینمایی جدید به نام‌های Night Walker 16mm T1.2 S35 و Night Walker 75mm T1.2 S35 رونمایی کرد. این لنزها با دیافراگم f/1.2 سریع و پوشش Super 35 برای فیلم‌برداری در شرایط نوری کم ایده‌آل هستند.

این لنزها که در ماه آوریل معرفی شده بودند، حالا به طور رسمی برای مانت Canon RF و دیگر مانت‌های سازگار در دسترس قرار گرفته‌اند.از آنجایی که این لنزها از نوع S35 Cine هستند، به دلیل کمی بزرگتر بودن سنسور Super 35 نسبت به APS-C، برای سنسورهای APS-C نیز مناسب می‌باشند.

دو لنز جدید در میدان لنزهای سینمایی

همانطور که قبلا گفته شد، شرکت Sirui پس از موفقیت در عرضه سری لنزهای سینمایی Night Walker APS-C و Super35، از طریق Indiegogo دو لنز سینمایی جدید T1.2 S35 را معرفی کرده است: یک لنز واید 16mm T1.2  و یک لنز تله‌ 75mm T1.2..

این شرکت اعلام کرده‌است که این لنزهای جدید برای دوربین‌های  Sony E، Canon RF، Fuji X، Micro Four Thirds  و L-Mount عرضه خواهند شد تا مجموعه لنزهای Night Walker را گسترش دهند و این مجموعه را برای استودیوها، فیلمسازان و تولیدکنندگان محتوا همه‌کاره‌تر کنند. لنزهای جدید از نظر اندازه فیزیکی و دیافراگم با سایر لنزهای موجود در این مجموعه یکسان خواهند بود و ظاهری، ویژگی و شارپنس یکنواخت را در کل خانواده لنزهای Night Walker ارائه می‌دهند.

دو لنز جدید در میدان لنزهای سینمایی
لنزها Night Walker 16mm و 75mm T1.2 S35 Sirui با دیافراگم سریع، کیفیت تصویر بالا و بدنه‌ای سبک و قابل حمل برخوردار هستند.

عملکرد اپتیکی فوق‌العاده

شرکت Sirui عملکرد اپتیکی قدرتمندی را نوید می‌دهد، از جمله شارپنس با کیفیت بالا، تنظیم فوکوس به حداقل رسیده و کنترل دقیق اعوجاج. از آنجایی که لنزهای جدید از همان طراحی بدنه لنزهای Night Walker موجود استفاده می‌کنند، از رزوه فیلتر ۶۷ میلی‌متری مشترک برخوردار هستند که باعث می‌شود به راحتی لوازم جانبی بین لنزها را تعویض کنید.همچنین مانند لنزهای قبلی، این لنزها از نوع فوکوس دستی هستند که در دنیای لنزهای سینمایی رایج است.

عملکرد اپتیکی فوق‌العاده
لنزهای سینمایی Night Walker 16mm و 75mm T1.2 S35 Sirui گزینه‌های عالی برای فیلمسازان و عکاسانی هستند که به دنبال لنزهای باکیفیت و مقرون به صرفه برای فیلم‌برداری در هر شرایط نوری هستند.

سبک ، قابل حمل و همه‌کاره

شرکت Sirui اعلام کرده است که این لنزها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی قابل حمل بوده و برای هر سناریوی فیلم‌برداری قابل استفاده باشند، از جمله کار در نور بسیار کم، استفاده از دیافراگم T1.2 و داشتن حداقل فاصله فوکوس 0.3 متر.
آن‌ها گفته‌اند: لنز جدید ۱۶ میلی‌متری (معادل لنز ۲۴ میلی‌متری) یک گزینه فوق عریض است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویری خیره‌کننده با میدان دید وسیع ثبت کنند. فرقی نمی‌کند آسمان پرستاره، مناظر وسیع یا فضاهای داخلی کوچک را فیلم‌برداری کنید، این لنز نتایج خیره کننده‌ای را ارائه می‌دهد.
همچنین Sirui اضافه کرده است: لنز تله‌فوتو ۷۵ میلی‌متری (معادل لنز ۱۱۳ میلی‌متری) مکمل لنز ۱۶ میلی‌متری است و برای ثبت پرتره، احساسات و سایر جزئیات با دقت بسیار مناسب است. دیافراگم باز و عمق میدان کم، سوژه‌های واضح و بوکه‌ای نرم و رویایی را ایجاد می‌کند که به فیلم‌های شما حس هنری و خاصی می‌بخشد.

سبک ، قابل حمل و همه‌کاره
لنز 75mm T1.2 S35 Sirui برای طیف وسیعی از کارها، از جمله فیلم‌برداری در نور کم، ثبت پرتره و فیلم‌برداری از جزئیات، مناسب است.

قیمت

قیمت این لنزها کمتر از ۴۰۰ دلار است، بنابراین برای یک لنز Cine پرسرعت، این یک معامله واقعا عالی است.
کل سری لنزهای Nightwalker بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت به نظر می‌رسند.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : petapixe
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط