دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

راهنمای خرید اقساطی از نورنگار؛ شرایط و مزایا

اخبار عکاسی
راهنمای خرید اقساطی از نورنگار؛ شرایط و مزایا

نورنگار امکان خرید اقساطی تجهیزات عکاسی را با همکاری با سه شرکت تامین سرمایه برای مشتریان خود فراهم کرده است تا همه بتوانند از این طریق یک خرید خوب از نورنگار داشته باشند. پلتفرم‌های همکاری با نورنگار برای دریافت تسهیلات و خرید دوربین با وام به شرح زیر هستند:

  • ازکی وام
  • جت وام
  • نسیبا

با بالا رفتن قیمت دلار و گران شدن اجناس وارداتی، امکان تهیه و خرید بسیاری از تجهیزات برای افراد کم شده و پس انداز کردن هم راه حل معقولی در برابر این افزایش قیمت‌ها نیست. با توجه به اینکه خرید اقساطی همیشه یکی از راه‌های خرید لوازم و اجناس موردنیاز بوده، نورنگار برای رعایت حال مشتریان خود امکان خرید تجهیزات عکاسی با اقساط بلند مدت را فراهم کرده است. در ادامه به بررسی شرایط اقساطی نورنگار می‌پردازیم.

معرفی شرایط اقساطی نورنگار

تجهیزات عکاسی و دوربین یکی از دسته کالاهایی هستند که خواستار زیادی دارند و با پیشرفت و توسعه فعالیت‌های فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، نیاز به تهیه این تجهیزات روز به روز بیشتر از قبل می‌شود. استفاده از دوربین باکیفیت و تجهیزات مناسب تاثیر بسیاری در کیفیت کار و نتیجه نهایی محتواهای تولیدی دارد. از طرف دیگر عکاسان و افراد مستعد زیادی هستند که به حرفه عکاسی و فیلمبرداری علاقمندند اما شرایط خرید دوربین برای آنها فراهم نیست.

اینجاست که نورنگار با درنظر گرفتن نیاز روز مشتریان خود، فروش اقساطی تجهیزات عکاسی را در دستور کار قرار داده است. با استفاده از شرایط اقساطی نورنگار، هم امکان تهیه تجهیزات عکاسی موردنیاز به شکلی راحت‌تر برای مشتریان فراهم می‌شود و هم فضایی برای رشد و ارتقای یک جامعه هنری موفق، بوجود می‌آید.

چرا خرید اقساطی از نورنگار؟

نورنگار با توجه به نیاز روز جامعه، شرایط اقساطی را با همکاری با پلتفرم‌های مختلف فراهم کرده تا بتوانید در کمترین زمان ممکن کمک هزینه خرید محصول موردنظر خود را فراهم کنید. نورنگار خرید با چک و تجهیزات عکاسی با اقساط بلند مدت را بدون نیاز به ضامن ممکن کرده و با استفاده از این شرایط شما هم می‌توانید خود را به خانواده بزرگ هنری ایران پیوند بزنید.

پلتفرم‌های ازکی وام، جت وام و نسیبا سه همراه نورنگار در ایجاد شرایط قسطی هستند که خریدی آسان و بدون دردسر را با امکان اخذ وام و خرید اقساطی برای شما مشتریان عزیز فراهم می‌کنند. در ادامه بیشتر با این پلتفرم‌ها آشنا می‌شوید و مراحل اخذ وام و خرید قسطی را برای شما شرح می‌دهیم.

مقایسه شرایط اقساطی نورنگار با رقبا

با توجه به پلتفرم‌های مختلفی که امروزه برای اخذ وام به مشتریان وجود دارند، نورنگار حساسیت زیادی را در انتخاب بهترین شرکت تامین سرمایه برای همکاری به خرج داده و با مقایسه شرایط هرکدام، راه‌حلی مناسب را برای رفاه حال مشتریان خود فراهم کرده است.

اولین نکته این است نورنگار همکاری خود را محدود به یک پلتفرم خاص نکرده و با همکاری با سه پلتفرم ازکی وام، جت وام و نسیبا، دست مشتریان خود را برای انتخاب و تطبیق شرایط خود برای اخذ وام و خرید قسطی باز گذاشته است. همچنین خرید قسطی از نورنگار محدود به کالای خاصی نمی‌شود و شما می‌توانید تمامی کالاهای موجود در سایت را با شرایط خرید اقساطی تهیه کنید. نکته سوم اینکه شما با تسهیلات دریافتی خود می‌توانید هر تعداد کالا را به‌صورت قسطی از نورنگار تهیه کنید و محدودیتی نسبت به خرید قسطی تجهیزات مختلف هم وجود ندارد.

مراحل دریافت وام از نورنگار

اخذ و دریافت وام از طریق نورنگار صورت نمی‌گیرد و ما به عنوان یک تامین کننده کالا تنها شرایط خرید قسطی را با همکاری با ازکی وام، جت وام و نسیبا برای شما فراهم کرده‌ایم. برای دریافت وام ابتدا باید در پلتفرم‌های معرفی شده ثبت نام کنید و سپس با گذراندن مراحل اعتبارسنجی، بارگذای مدارک موردنیاز و سپس مشخص کردن مبلغ وام و دوره‌های پرداخت، نسبت به دریافت وام از این پلتفرم‌ها و خرید اقساطی از نورنگار اقدام کنید.

معرفی پلتفرم‌های همکاری

پیش از این با اشاره‌ای کوچک به نام پلتفرم‌های همکاری و شرکت‌های تامین سرمایه برای اخذ وام و شرایط خرید اقساطی نورنگار، یک پیش زمینه برای شما فراهم کردیم. در ادامه با معرفی بیشتر هرکدام از این پلتفرم‌ها شما را بیشتر با نحوه کار آنها آشنا می‌کنیم.

ازکی وام

ازکی وام یکی از شرکت‌های تامین سرمایه آنلاین است که برای فروش اقساطی کالای آنلاین و ارائه تسهیلات به مشتریان راه‌اندازی شده است. این شرکت بالاترین میزان وام را در بین پلتفرم‌های آنلاین به مشتریان می‌دهد و با فراهم کردن شرایطی آسان برای ثبت نام و اعتبارسنجی، بدون نیاز به ضامن و فقط با یک چک صیادی، امکان خرید اقساطی دوربین و کالا از نورنگار و بسیاری از فروشگاه‌های دیگر را برای شما فراهم می‌کند.

جت وام

پلتفرم دیگر که در خرید اقساطی از نورنگار به مشتریان تسهیلات ارائه می‌دهد جت وام است. جت وام هم شرایط درخواست و اخذ وام را به‌صورت آنلاین برای شما فراهم می‌کند و نیازی به مراجعه حضوری و معطلی در صف‌های طولانی دریافت وام برای خرید کالا نیست. با جت وام هم بدون نیاز به ضامن و فقط با یک صیادی می‌توانید وام موردنیاز خود را برای خرید از نورنگار تهیه کنید.

نسیبا

دیگر پلتفرمی که برای فروش اقساطی تجهیزات عکاسی با نورنگار همکاری می‌کند نسیبا است. نسیبا که یک شبکه ارائه خدمات اقساطی است، امکان خرید اقساطی را برای خریداران نورنگار به‌صورت مراجعه حضوری و یا آنلاین فراهم می‌کند. پرداخت از طریق نسیبا به‌صورت پرداخت اقساطی و یا سر ماه خواهد بود.

راهنمای استفاده از خدمات ازکی وام، جت وام و نسیبا

حال که با هرکدام از این پلتفرم‌ها برای خرید اقساطی نورنگار آشنا شدید وقت آن رسیده تا شرایط استفاده از خدمات هرکدام از این شرکت‌ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین پلتفرم را متناسب با شرایط خود برای اخذ وام انتخاب کنید.

ازکی وام

شرایط اقساطی ازکی وام

برای اخذ وام و دریافت اعتبار از ازکی وام ابتدا باید مراحل ثبت نام را از طریق سایت طی کنید:

  • در مرحله اول با مراجعه به سایت ازکی وام و وارد کردن شماره موبایل، در سایت ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام و ورود به حساب می‌توانید میزان اعتبار موردنظر و تعداد اقساط را انتخاب کنید و سپس فرم‌های اطلاعات هویتی خود را پر کنید.
  • در مرحله بعد که مرحله اعتبارسنجی است، نیاز به سابقه فعالیت بانکی و گردش حساب شماست. پس از وارد کردن شماره موبایلی که بنام خودتان است و پرداخت مبالغ موردنیاز برای مشاوره رتبه‌بندی و امکان سنجی ظرفیت اعتباری، مرحله اعتبارسنجی شما تکمیل می‌شود.
  • در قدم بعدی و بعد از دریافت سابقه بانکی شما، در صورت نداشتن چک برگشتی و اقساط معوقه، تصاویر مربوط به مدارک خود که شامل تصویر کارت ملی، شناسنامه و یک برگ چک صیادی است را بارگذاری کنید. نیازی به نوشتن مبلغ روی چک صیادی در این مرحله نیست و تنها اسکن چک سفید جهت استعلام کافی می‌باشد.

بعد از بررسی مدارک، در صورت فراهم بودن شرایط دریافت تسهیلات، از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به شما اطلاع رسانی می‌شود. بعد از تکمیل کردن چک با کمک توضیحات ارائه شده، زمان و مکان مشخصی را برای امضای قرارداد و تحویل چک با نماینده ازکی وام مقرر می‌کنید. بعد از تایید نهایی، اعتبار به حساب شما برای خرید اقساطی از نورنگار واریز می‌شود. همچنین با مراجعه حضوری به فروشگاه نورنگار می‌توانید با کارشناس ازکی وام که در فروشگاه ما حضور دارد درباره خرید حضوری اقساطی و شرایط دریافت وام، صحبت کنید.

یکی از مزایا خرید حضوری اقساطی ازکی‌وام، مدت زمان کوتاه روند بررسی مدارک و دریافت وام است که در روند حضوری از 10 روز به 45 دقیقه کاهش پیدا می‌کند و شما نورنگاری عزیز می‌توانید حداکثر تا یک ساعت محصول موردنیاز خود را به صورت قسطی خریداری کنید.

شرایط متقاضیان وام از‌کی‌وام :

کارمندان:

  • فیش حقوقی یا گواهی اشتغال به کار(هردو مهر خیس داشته باشند)، کارت ملی، یک برگ چک صیادی به نام شخص، حساب بلوبانک باید داشته باشه

شغل آزاد:

  • گردش حساب ۳ ماهه اخیر(همراه بانک مورد تایید نیست، یا فیزیکی از بانک یا از طریق اینترنت بانک که برای همه بانک ها تایید است جز ملی) یا معدل حساب سه ماهه اخیر(فیزیکی)، کارت ملی، یک برگ چک صیادی به نام شخص، حساب بلوبانک

جت وام

شرایط اقساطی جت وام

جت وام دیگر پلتفرم دریافت وام و تسهیلات برای خرید اقساطی از نورنگار است که با روند سریع دریافت وام و شرایط بازپرداخت مناسب، پلی مطمئن برای یک خرید بی‌دغدغه است. برای دریافت وام از جت وام نیاز به کارت ملی هوشمند و داشتن حساب در بانک ملت دارید.

  • در مرحله اول با مراجعه به سایت جت وام می‌توانید از بخش ثبت نام، یک حساب کاربری برای خود بسازید. شماره موبایلی که به نام خود دارید و کدملی را وارد می‌کنید و با وارد کردن کد دریافتی از طریق پیامک، وارد سایت می‌شوید.
  • بعد از مطالعه قوانین و پذیرفتن شرایط ثبت‌نام وارد صفحه درخواست وام می‌شوید. مبلغ تسهیلات و تعداد اقساط را می‌توانید در این مرحله انتخاب کنید.
  • بعد از استعلام‌های بانکی و پرداخت هزینه‌های استعلام باید چک صیادی را به سامانه جت وام تحویل دهید. بعد از تایید نهایی، میزان تسهیلات انتخابی‌تان به حساب جت وام شما فعال می‌گردد.

نسیبا

از طریق نسیبا دیگر پلتفرم ارائه دهنده تسهیلات برای خرید اقساطی نورنگار هم می‌توانید اعتباری سریع برای خرید‌های خود دریافت کنید.

  • با مراجعه به سایت نسیبا و وارد شدن به سایت از طریق شماره تلفن همراه می‌توانید حد اعتبار اولیه که برای خرید اقساطی به شما اختصاص داده می‌شود را مشاهده کنید.
  • با وارد کردن اطلاعات هویتی می‌توانید اعتبار اولیه خود را افزایش دهید. از طریق این پلتفرم بدون ضامن، چک و حتی سفته می‌توانید حداعتباری دریافت کنید.

البته که با ارائه چک و سفته حداعتباری شما بالاتر هم خواهد رفت. هرچقدر در پرداخت اقساط خود از طریق نسیبا خوش حساب‌تر باشید، حد اعتباری شما به‌صورت پلکانی افزایش می‌یابد. با جستجو در نورنگار و انتخاب کالای موردنظر می‌توانید یک خرید سریع داشته باشید.

خرید اقساطی دوربین از نورنگار

برای خرید اقساطی دوربین عکاسی از نورنگار می‌توانید با ثبت نام و دریافت اعتبار از هرکدام از سه پلتفرم معرفی شده، شرایط پرداخت را با این شرکت‌ها مشخص کنید و سپس با وارد شدن به حساب کاربری خود در نورنگار، نسبت به خرید دوربین اقدام کنید. توجه داشته باشید که برای خرید دوربین با وام، اگر قیمت دوربین انتخابی بیشتر از اعتبار شما بود، بخشی را به‌صورت پرداخت یک‌جا و بخش دیگر را به‌صورت اقساط پرداخت کنید.

عکاسی جامع

مزایای خرید اقساطی از نورنگار

  • خرید اقساطی کالا از نورنگار مانند خرید نقدی است و شما کالای آکبند را پس از سفارش دریافت می‌کنید.
  • کالاهای اقساطی خریداری شده از نورنگار ضمانت اصل بودن کالا و تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن را دارند.
  • محدودیتی در انتخاب کالا و تعدد آنها در هنگام خرید اقساطی وجود ندارد.
  • تمام کالاهای نورنگار شامل خرید اقساطی و استفاده از تسهیلات اعتباری هستند.
  • در خرید اقساطی کالا از نورنگار هیچ تفاوتی قیمتی با خرید کالای نقد وجود ندارد.
  • تمامی خدمات پس از فروش نورنگار شامل کالاهای اقساطی خریداری شده هم می‌شود.

شرایط استفاده از ازکی وام، جت وام و نسیبا در نورنگار

برای استفاده از پلتفرم‌های دریافت اعتبار مانند ازکی وام، جت وام و نسیبا در نورنگار شما ابتدا باید مراحل ثبت نام و تعیین اقساط و دریافت تسهیلات را از طریق سایت و مراکز این شرکت‌ها طی کنید و پس از تاییدیه نهایی و دریافت تسهیلات می‌توانید برای خرید اقساطی به نورنگار مراجعه کنید.

جشنواره عکس نورنگار

سوالات متداول

  • آیا محدودیتی در کالاهای خرید اقساطی از نورنگار وجود دارد؟
  • خیر، تمامی کالاهای نورنگار شرایط خرید اقساطی دارند.
  • آیا تفاوت قیمتی در خرید نقد و اقساطی از نورنگار وجود دارد؟
  • خیر، هیچ تفاوت قیمتی در خرید کالای نقدی و اقساطی نورنگار وجود ندارد.
  • آیا امکان استفاده از تخفیفات سایت برای خرید اقساطی وجود دارد؟
  • بله، تمامی کالاهای سایت نورنگار با شرایطی یکسان هم به‌صورت نقد و هم به‌صورت اقساطی به فروش می‌رسند.
شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
فراخوان جشنواره ملی عکس نیکوکاری منتشر شد
تمدید جشنواره ملی عکس نیکوکاری
1 ماه پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه