دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان

اخبار عکاسی
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان

در روز شنبه، در جریان گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ در پنسیلوانیا، صدای شلیک گلوله به گوش رسید که موجب ایجاد وحشت در میان حاضران شد. بلافاصله پس از این حادثه، تیم امنیتی ترامپ وارد عمل شده و او را از محل تجمع بیرون بردند. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این شلیک‌ها در راستای یک تلاش برای ترور ترامپ انجام شده است. هنوز اطلاعات دقیقی درباره هویت تیرانداز و انگیزه‌های وی منتشر نشده است. تصاویر تیراندازی و ترور نافرجام دونالد ترامپ را در قاب تصاویر عکاسان ببینیم.

تیراندازی به دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی او
در این عکس نامزد ریاست جمهوری خواه سابق، ترامپ مشخص است که توسط ماموران سرویس مخفی ایالات متحده پس از این حادثه پوشش داده شده است.

در این حادثه، گوش ترامپ دچار جراحت شد و همانطور که تصاویر نشان می دهند، گوش ترامپ دچار خونریزی شده است. او به سرعت به بیمارستان منتقل شد و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت. پس از بررسی و معاینه توسط پزشکان، اعلام شد که جراحت وی جدی نیست و او به سلامت از بیمارستان مرخص شد.

تیراندازی به دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی او تیراندازی به دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی او تیراندازی به دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی او تیراندازی به دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی او تیراندازی به دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی او تیراندازی به دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی او تیراندازی به دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی او تیراندازی به دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی او تیراندازی به دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی او
arrow
arrow

این حادثه واکنش‌های گسترده‌ای را در سطح ملی و بین‌المللی به همراه داشت. بسیاری از سیاستمداران و شخصیت‌های عمومی این اقدام را محکوم کرده و خواستار بررسی دقیق و فوری این حادثه شدند. همچنین، تدابیر امنیتی در گردهمایی‌های انتخاباتی افزایش یافته است تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود. تحقیقات اولیه توسط نیروهای امنیتی و پلیس محلی در حال انجام است و به زودی اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : npr
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
خرید اقساطی نورنگار
راهنمای خرید اقساطی از نورنگار؛ شرایط و مزایا
15 ساعت پیش - زمان مطالعه : 11 دقیقه
فراخوان جشنواره ملی عکس نیکوکاری منتشر شد
تمدید جشنواره ملی عکس نیکوکاری
4 هفته پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه