دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

جدیدترین لنز زوم سیگما معرفی شد! لنز همه‌کاره و حرفه‌ای

اخبار عکاسی
جدیدترین لنز زوم سیگما معرفی شد! لنز همه‌کاره و حرفه‌ای

سیگما، برند معتبر در صنعت عکاسی، با معرفی لنز جدید 28-105mm f/2.8 DG DN Art، بار دیگر استانداردهای کیفیت را ارتقا داده است. این لنز فول فریم که برای دوربین‌های بدون آینه سونی E و لایکا L طراحی شده است، یک انتخاب ایده‌آل برای عکاسانی است که به دنبال یک لنز همه کاره و با کیفیت برای عکاسی پرتره، عروسی، رویدادها و سفر هستند.

یک شاهکار مهندسی برای عکاسان حرفه‌ای

یک شاهکار مهندسی برای عکاسان حرفه‌ای

سیگما با معرفی لنز 28-105mm f/2.8 DG DN Art، بار دیگر استانداردهای صنعت عکاسی را ارتقا داده است. این لنز فول فریم، با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، ترکیبی بی‌نظیر از کیفیت تصویر، سرعت و تطبیق‌پذیری را ارائه می‌دهد.

ساختاری مستحکم وعملکردی بی‌نظیر

بدنه فلزی مقاوم این لنز، در کنار عناصر نوری پیشرفته مانند شیشه‌های FLD با قطر بزرگ و عناصر آسفریک، تصاویری با وضوح بالا و کنتراست فوق‌العاده تولید می‌کند. وزن بهینه لنز نیز به شما امکان می‌دهد تا ساعت‌ها بدون احساس خستگی، به عکاسی بپردازید. مانند سایر لنزهای Art سیگما، ساختار بدنه منیزیمی لنز جدید دارای طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب است، با پوشش‌های ضد آب و ضد روغن برای عکاسی در محیط‌های نامساعد است.

عکاسی جامع

فوکوس خودکار سریع و دقیق

فوکوس خودکار سریع و دقیق

سیستم فوکوس خودکار خطی این لنز، با سرعتی باورنکردنی و دقت بالا، سوژه‌های شما را در کسری از ثانیه در فوکوس قرار می‌دهد. این ویژگی، این لنز را به انتخابی ایده‌آل برای عکاسی از سوژه‌های متحرک یا عکاسی در شرایط نوری کم تبدیل کرده است.

تطبیق‌پذیری بالا

با فاصله کانونی 28-105 میلی‌متر، این لنز برای طیف وسیعی از سبک‌های عکاسی از جمله پرتره، منظره، عکاسی خیابانی و رویدادها مناسب است. همچنین، دیافراگم ثابت f/2.8 به شما امکان می‌دهد تا عمق میدان را کنترل کرده و به تصاویر خود جلوه هنری ببخشید.

وزن و ابعاد

وزن و ابعاد لنز

با وزن 995 گرم، این لنز کمی سنگین‌تر از مدل‌های مشابه است. اما این وزن اضافی، به بدنه فلزی مقاوم و کیفیت ساخت بالای لنز مربوط می‌شود. البته، اگر وزن برای شما اهمیت زیادی دارد، ممکن است مدل‌های سبک‌تر را ترجیح دهید.

فاصله کانونی و کاربردها

فاصله کانونی 28-105 میلی‌متر، این لنز را به انتخابی عالی برای عکاسی روزمره، پرتره، منظره و حتی عکاسی از رویدادها تبدیل کرده است. اگرچه برخی عکاسان ممکن است به یک لنز با زاویه دید گسترده‌تر نیاز داشته باشند، اما این لنز برای اکثر موقعیت‌ها بسیار کاربردی خواهد بود.

مقایسه با نسل قبلی

مقایسه با نسل قبلی

اگرچه لنز Tamron 28-105mm f/2.8 LD Aspherical IF SP AF در زمان خود یک انتخاب محبوب بود، اما در مقایسه با سیگما 28-105mm f/2.8 DG DN Art، از نظر سرعت، دقت و کیفیت تصویر بسیار عقب‌تر است. سیگما با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، لنزی تولید کرده است که در عین حال که بسیار سریع و دقیق است، تصاویری با وضوح بالا و کنتراست فوق‌العاده تولید می‌کند.

جشنواره عکس نورنگار

قیمت و دسترسی

زمان عرضه لنز 28-105 F2.8 DG DN Art  در اواخر سپتامبر و با قیمت 1499 دلار در سایت‌های رسمی خواهد بود.”

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : bhphotovideo
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
فراخوان جشنواره ملی عکس نیکوکاری منتشر شد
تمدید جشنواره ملی عکس نیکوکاری
1 ماه پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه