دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

نور ویدئویی SmallRig RC 60B COB : کوچک ، سبک و مقرون به صرفه

اخبار عکاسی
نور ویدئویی SmallRig RC 60B COB : کوچک ، سبک و مقرون به صرفه

نور ویدئویی SmallRig RC 60B COB که به تازگی معرفی شده، یک چراغ قابل حمل جدید می باشد که برای تولید ویدئو طراحی شده است.

 

نور قابل حمل برای دست طراحی شده است و نور خروجی پیوسته را با 9 جلوه نور داخلی ارائه می دهد.این نور دو رنگ را با استفاده از یک بازتابنده استاندارد و نور 54300 لوکس را در 0.5 متر نوید می دهد. لوکس در یک متر به 11200 کاهش می یابد. دمای رنگ قابل کنترل توسط کاربر از 2700 تا 6500 کلوین متغیر است.

 

نور ویدئویی SmallRig RC 60B COB : کوچک ، سبک

نور ویدئویی SmallRig RC 60B COB : کوچک و مقرون به صرفه

 

در مورد ثبات و دقت رنگ ، SmallRig می گوید که نور CRI 97، TLCI 98 و میانگین SSI 89 ارائه می دهد.

 

جلوه های نوری موجود شامل پاپاراتزی، آتش بازی، رعد و برق، لامپ شکسته، تلویزیون، مهمانی، شعله، تنفس و سوسو زدن است.

 

RC 60B دارای یک باتری داخلی 3400 میلی آمپر ساعتی است که از طریق USB-C شارژ می شود. SmallRig می گوید که این چراغ 45 دقیقه عمر باتری در خروجی کامل و 75 دقیقه در حالت “eco” خود را نوید می دهد. SmallRig RC 60B همچنین دارای یک فن داخلی است که قول می دهد به اندازه کافی ساکت باشد تا تولید ویدیو را مختل نکند. از فاصله یک متری، صدای فن در حالت عادی 26 دسی بل و در حالت اکو به 23 دسی بل می رسد.

 

همچنین جمع و جور و سبک وزن است. فقط بدنه لامپ حدود650 گرم وزن دارد. وزن کلی با دسته قابل جدا شدن ، کمی بیش از 1.5 کیلوگرم است. همه چیز در یک کیسه قابل حمل گنجانده شده است.

 

نور ویدئویی SmallRig RC 60B COB : سبک و مقرون به صرفه

نور ویدئویی SmallRig RC 60B COB

بدنه لامپ دارای یک LED رنگی 1.3 اینچی است که اطلاعات روشنایی را ارائه می دهد و به کاربران کمک می کند دمای رنگ و سطح روشنایی را دقیق شماره گیری کنند.

 

بر اساس تجربه PetaPixel با سایر چراغ های SmallRig ، مانند RC 220B و RC 450 بزرگتر، دلایل قابل توجهی وجود دارد که انتظار داشته باشیم RC 60B جدید یک نور عالی باشد.

 

آنچه خواهید خواند ...

قیمت و در دسترس بودن

نور ویدئویی SmallRig RC 60B COB اکنون با قیمت 199 دلار موجود است و شامل لامپ، یک بازتابنده، یک کابل شارژ 3 متری USB-C به USB-C، یک آداپتور پایه نور، دسته دستگیره، پوشش محافظ، کیف حمل و نگهدارنده پاوربانک است.

 

نور جدید تنها چند روز پس از معرفی باتری جدید SmallRig VB99 Pro توسط PetaPixel به صحنه می‌آید، باتری بسیار مفیدی که می‌تواند به راحتی دوربین‌های بدون آینه، رایانه‌ها و تبلت‌های پیشرفته را ساعت‌ها تغذیه کند.

 

SmallRig همچنین اخیراً یک قفس ارگونومیک جدید را برای تلفن هوشمند iPhone 15 Pro Max معرفی کرده است که به فیلمسازان موبایل امکان می دهد تا نتایج بهتری به دست آورند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط