تاپ بنر فروش ویژه تابستون

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

فروش طلایی نورنگار با شروع فصل گرما؛ کمپین تابستانی دوربین و تجهیزات

اخبار عکاسی
فروش طلایی نورنگار با شروع فصل گرما؛ کمپین تابستانی دوربین و تجهیزات

با شروع فصل تابستان، نورنگار در نظر دارد تا کمپین فروش ویژه‌ای را در تاریخ 6 الی 9 تیرماه 1403 برگزار کند. نورنگار در این کمپین تخفیفات استثنائی و شرایط خرید ویژه برای مشتریان و همراهان خود در نظر گرفته است تا همراهان نورنگار بتوانند خرید دوربین با شرایط ویژه، اقساطی و با تخفیف ویژه را انجام دهند. اگر شما نیز یکی از آن‌هایی هستید که عکاسی را یکی از عشق‌های زندگی‌تان می‌دانید یا قصد دارید این هنر جذاب را تجربه کنید، این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید.

کمپین تابستانه نورنگار

نورنگار در این کمپین همچنین کالاهایی مانند لنز، میکروفون، تجهیزات نورپردازی، سه پایه، رینگ لایت و لوازم جانبی موبایل را در لیست کالاهای تخفیف دار و با شرایط فروش ویژه قرار داده است.

بخش فرهنگی کمپین تابستانه نورنگار

از آنجاییکه نورنگار علاوه بر فروش ویژه دوربین و تجهیزات جانبی، امور فرهنگی انجام داده و پیشینه طولانی در انجام کلاس‌های آموزشی عکاسی دارد، در این کمپین کلاس‌های حضوری آکادمی در رشته های عکاسی تا سقف 10 درصد و فایل‌های آموزشی آنلاین تا 50 درصد مشمول تخفیف خواهند شد.

علاوه بر آن، مشتریان می‌توانند با تهیه دوربین و تجهیزات عکاسی در این کمپین، فایل آموزشی نحوه کار کردن با منو دوربین کانن، نیکون، سونی، فوجی و انواع برند دوربین و تنظیمات آنها را به طور رایگان دریافت کرده و مشاهده نمایید.

اساتید آکادمی نورنگار نیز به شما توصیه می‌کنند تا در صورتی‌که به عکاسی علاقه دارید، دوربین خود را با رنج قیمت و بودجه مد نظرتان تهیه کرده و از شرایط فروش ویژه این کمپین تابستانی بهره ببرید؛ دراین‌صورت می‌توانید یک جلسه کلاس آموزش حضوری رایگان در خصوص استفاده از دوربین، در کنار اساتید خوب عکاسی داشته باشید. این کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شوند و فرصتی عالی برای تعامل مستقیم با حرفه‌ای‌ها و یادگیری تکنیک‌های جدید عکاسی را برایتان فراهم می‌کنند.

گردونه رو بچرخون!

نورنگار در داخل صفحه کمپین فروش ویژه تابستان، یک گردونه شانس قرار داده که در سه روز کمپین فعال خواهد شد. شما با مراجعه به صفحه ویژه کمپین و چرخاندن گردونه شانس، می توانید یکبار شانس خود را برای برنده شدن جوایز ویژه امتحان کنید. این جوایز شامل کد تخفیف و محصول فیزیکی از نورنگار خواهند بود.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط