دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

طراحی دوربین 35 میلی‌متری کامپکت ممتاز توسط کمپانی Mint نهایی شد

اخبار عکاسی
طراحی دوربین 35 میلی‌متری کامپکت ممتاز توسط کمپانی Mint نهایی شد

کمپانی Mint به‌روزرسانی طراحی دوربین 35 میلی‌متری کامپکت مورد انتظار خود را منتشر کرده است.

 

در یک پست وبلاگی در وب سایت خود، کمپانی مینت توضیح می دهد که شرکت بین به روز رسانی ها – حدود دو ماه و نیم – زمان زیادی را سپری کرده است، زیرا تیم به شدت روی تنظیم طراحی بدنه دوربین و رفع مشکلات متعدد از جمله نشت نور و عملکرد منظره یاب وقت گذاشته است.

 

کمپانی مینت می گوید : در حال حاضر روی 10 واحد پیش‌تولید اول کار می‌کنیم و باگ‌های باقی‌مانده را کشف می‌کنیم سپس تولید انبوه را آغاز میکنیم .

 

طراحی دوربین 35 میلی‌متری کامپکت

 

علاوه بر این، “پس از یک سفر پر زحمت چهار ساله” مینت می گوید که می تواند اعلام کند که طراحی دوربین 35 میلی‌متری کامپکت ممتاز خود نهایی شده است.

 

در کنار نهایی کردن طراحی، Mint همچنین توانسته جزئیات خاصی از جمله قیمت دوربین را که بین 650 تا 800 دلار خواهد بود، مشخص کند. در مورد انتشار ، این دوربین قطعا امسال در دسترس نخواهد بود، اما به احتمال زیاد در سال 2024 عرضه خواهد شد.

 

وضعیت مالی پروژه به طور کلی پرهزینه بوده است. این شرکت می گوید که هزینه های تحقیق و توسعه دوربین مقدار قابل توجهی بالا بوده است.

 

 دوربین 35 میلی‌متری کامپکت ممتاز کمپانی Mint

 

گری هو، بنیانگذار Mint Camera، عکس هایی از طراحی بدنه جدید دوربین 35 میلی متری آینده را به اشتراک می گذارد که از Rollei 35S الهام گرفته شده است.

 

گری هو می کوید : نگاه کردن به گذشته بسیار جذاب است زیرا مینت زمانی به فکر عرضه Rollei 35 بود اما در نهایت تمرکز ما را به Polaroid SX-70 تغییر داد. من فقط بعداً فهمیدم که کار با Rollei 35 اصلی بسیار دشوار است. شما فقط می توانید فوکوس را حدس بزنید و اغلب نورسنج با مشکلاتی مواجه می شود.

 

با توجه به دوربین‌های فوری Polaroid که بخش مهمی از پیشنهادات Mint بوده‌اند، این شرکت اخیراً جعبه‌ای از دوربین‌های Polaroid SLR 680 متعلق به دهه 1980 را در شرایط عالی کشف کرده است.

 

PetaPixel پروژه دوربین 35 میلی‌متری کامپکت ممتاز Mint را به دقت زیر نظر خواهد داشت و جزئیات جدید را به محض در دسترس قرار گرفتن به اشتراک می‌گذارد. در حال حاضر، به نظر می رسد که سال 2024 می تواند سالی عالی برای عکاسان آنالوگ باشد که مایلند یک دوربین فیلم فشرده را به کیت خود اضافه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط