دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

لنزهای جدید شرکت Thypoch  معرفی شد!

لنزهای جدید شرکت Thypoch  معرفی شد!

شرکت Thypoch با لنزهای 28 میلی‌متری و 35 میلی‌متری f/1.4 Simera به بازار دوربین‌های بدون آینه قدم می‌گذارد.

Thypoch ، شرکتی که به تولید لنزهای باکیفیت و مقرون به صرفه مشهور است، با معرفی دو لنز جدید 28 میلی‌متری و 35 میلی‌متری f/1.4 Simera، به بازار دوربین‌های بدون آینه قدم می‌گذارد. این لنزها که برای دوربین‌های مانت ماکرو چهارسوم (Micro Four Thirds)  طراحی شده‌اند، با دیافراگم f/1.4 سریع و بدنه‌ جمع و جور، برای عکاسی در نور کم و عکاسی پرتره ایده‌آل هستند.

Thypoch ، تازه‌وارد دنیای دوربین‌های بدون آینه

تیپوچ، شاید نامی جدید در دنیای عکاسی بدون آینه باشد، اما با معرفی دو لنز پرایم واید جدید Simera 28mm f/1.4 و Simera 35mm f/1.4، خود را به عنوان رقیبی قدرتمند معرفی می‌کند.

اگرچه این شرکت سابقه‌ زیادی ندارد، اما در تولید لنزهای فوکوس دستی باکیفیت برای مانت‌های مختلف شناخته شده است. این لنزها که در ابتدا برای دوربین‌های M-mount ساخته شده بودند، حالا با مانت‌های اختصاصی برای استفاده‌ مستقیم با دوربین‌های بدون آینه‌‌ سونی E، نیکون Z، کانن RF و فوجی‌فیلم X عرضه می‌شوند.

تازه وارد دنیای بدون آینه
بدنه‌ جمع و جور و سبک برای حمل و نقل آسان

دو لنز واید پرقدرت

هر دو لنز پرایم واید دارای فاصله کانونی کلاسیکی برای عکاسی خیابانی، مسافرت و منظره هستند. لنز 28 میلی‌متری کمی عریض‌تر است و برای سوژه‌های معماری و داخلی مناسب‌تر است، در حالی که لنز 35 میلی‌متری یک لنز واید همه‌کاره برای کارهای روزمره است. همچنین هر دو لنز دارای دیافراگم باز f/1.4 هستند که در شرایط نور کم عالی عمل کرده و کنترل عمق میدان را به عکاس می‌دهد. علاوه بر این، هر لنز از المان‌های اپتیکی خاصی مانند عدسی‌های آسفریک، پراکندگی فوق العاده کم و ضریب شکست بالا استفاده می‌کند تا انواع اعوجاج را کنترل کند و تصاویری با وضوح و شارپنس بالا ارائه دهد.

دو لنز واید و پرقدرت
این لنزها برای عکاسی خیابانی، مسافرت، منظره و پرتره ایده‌آل هستند.

ظاهر کلاسیک و وینتج

بر خلاف لنزهای اتوفوکوس با سرعت بالا و زوم‌های دوربرد، لنزهای واید جدید شرکت تیپوچ رویکردی سنتی‌تر و کلاسیک به طراحی لنز دارند. این لنزها با ظاهری به سبک وینتیج و ساخت دقیق، کنترل عالی‌ای روی فوکوس دستی به عکاس می‌دهند. هر دو لنز دارای بدنه‌ای از آلومینیوم آنادایز شده به رنگ مشکی یا نقره‌ای و حلقه فوکوس هلالی‌شکل هستند که ترکیبی قابل اعتماد از زیبایی و کارایی را ارائه می‌دهند. بدنه‌ آنادایز شده علاوه بر زیبایی، دوام بالایی هم دارد و حلقه‌ فوکوس بیرون‌زده علاوه بر اینکه به دقت فوکوس کمک می‌کند، حس و حال لنزهای کلاسیک فوکوس دستی را نیز القا می‌کند.

ظاهر کلاسیک و وینتج
طراحی و ساخت کلاسیک این لنزها به آنها حس و حال نوستالژیکی می‌دهد.

بدنه و عمق ‌میدان

بدنه‌ این لنزها همچنین دارای یک مقیاس عمق میدان منحصربه‌فرد است که یادآور لنزهای Kern کمپانی Alpa می‌باشد. این مقیاس علاوه بر القای حس و حال وینتیج، برای فوکوس منطقه محور (Zone Focusing) نیز کاربردی است. به طور مشابه، حلقه‌ دیافراگم با طراحی ارگونومیک و نمادهای قابل لمس خورشید و ماه، به شما امکان می‌دهد بین عملکرد کلیک‌دار و بدون کلیک برای دیافراگم، به راحتی سوییچ کنید.

بدنه و عمق‌میدان
حلقه دیافراگم با قابلیت کلیک و بدون کلیک برای سهولت استفاده کاربران قرار گرفته‌است.

دسترسی و اطلاعات بیشتر

این لنز‌های واید با فوکوس دستی در مانت‌های Sony E ، Canon RF، FUJIFILM X و Nikon Z عرضه می‌شوند. نسخه‌های کانن، فوجی‌فیلم و نیکون در رنگ‌های مشکی یا نقره‌ای در دسترس هستند، در حالی که نسخه سونی تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی، ویژگی‌های اضافی و جزئیات بیشتر لنزهای Simera 28mm f/1.4 و Simera 35mm f/1.4، حتما از صفحه‌ محصول آن‌ها در وبسایت THYPOCH دیدن کنید.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : bhphotovideo.com
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط