دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

ونوس سری لنزهای جدید خود را معرفی می‌کند! ویژگی‌های جدید و ارتقا یافته

اخبار عکاسی
ونوس سری لنزهای جدید خود را معرفی می‌کند! ویژگی‌های جدید و ارتقا یافته

ونوس اپتیکز با معرفی لنزهای آنامورفیک لاوا پروتئوس فلکس، دنیای سینما را متحول می‌کند. این لنزهای جدید، با امکان تعویض فیلترهای فلار در رنگ‌های مختلف (کهربایی، نقره‌ای، آبی و شفاف)، به فیلمسازان اجازه می‌دهند تا جلوه‌های بصری منحصر به فرد و چشم‌نوازی را در آثار خود ایجاد کنند.

فیلترهای جدید

پیشرفت نوآورانه در حوزه لنزهای آنامورفیک

لنزهای جدید پروتئوس فلکس دارای یک فیلتر نقره‌ای هستند که باعث می‌شود نورهای اضافی در تصویر به رنگ نقره‌ای دیده شوند. اما شما می‌توانید این فیلتر را با فیلترهای دیگری به رنگ کهربایی، آبی یا شفاف جایگزین کنید. این فیلترها همراه با لنزها فروخته می‌شوند. تعویض فیلترها بسیار ساده است و تنها چند دقیقه زمان می‌برد. نیازی نیست تنظیمات دوربین را بعد از تعویض فیلترها تغییر دهید.

با این ویژگی، شما می‌توانید به راحتی ظاهر و احساس تصاویر خود را تغییر دهید و جلوه‌های بصری متنوعی ایجاد کنید.

پیشرفت نوآورانه در حوزه لنزهای آنامورفیک

بسیاری از برندها، از جمله ونیوس اپتیکس، لنزهای آنامورفیک با پوشش‌های مختلفی را ارائه می‌دهند تا رنگ‌های خاصی از فِلر (تاثیرات نوری) را تولید کنند، اما این لنزها همیشه به پوشش و فِلر اصلی خود محدود بوده‌اند.

پیشرفت نوآورانه در حوزه لنزهای آنامورفیک

بسیاری از فیلم‌برداران اگر زیاد به ضبط محتوای علمی-تخیلی مشغول باشند، نسخه‌های فِلر آبی را خریداری می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به دنبال پروژه‌های قدیمی‌تر و نوستالژیک، نسخه‌های کهربایی را انتخاب می‌کنند. نسخه‌های فِلر نقره‌ای در یک نقطه میانه خوب قرار می‌گیرند، اما هرگز نتوانسته‌اند به خصوصیت خاصی که نسخه‌های آبی و کهربایی دارند، دست یابند.

خرید یک لنز و دسترسی به هر سه پوشش، به علاوه یک نمای فِلر شفاف که تقریباً به‌طور کامل تابش‌های افقی را حذف می‌کند، برای فیلم‌بردارانی که به دنبال حداکثر تطبیق‌پذیری هستند، یک چشم‌انداز هیجان‌انگیز به شمار می‌آید.

آموزش کامل عکاسی

معرفی مجموعه لنزها

لنزهای جدید در دو مجموعه مجزا موجود هستند. مجموعه A شامل لنزهای ۲۸ میلی‌متری، ۴۵ میلی‌متری و ۸۵ میلی‌متری است، در حالی که مجموعه B شامل لنزهای ۳۵ میلی‌متری، ۶۰ میلی‌متری و ۱۰۰ میلی‌متری می‌باشد. و البته هر شش لنز همچنین به صورت جداگانه قابل خریداری هستند و دارای دیافراگم T2 ثابت هستند.

معرفی مجموعه لنزها

همچنین این لنزها با پایه‌های PL و EF قابل تعویض ارائه می‌شوند که انعطاف‌پذیری بیشتری را فراهم می‌کند و همه آن‌ها دارای حلقه‌ای برای فیلتر در اندازه 105 میلی‌متر و قطر جلویی 114 میلی‌متر برای استفاده از باکس مات هستند. وزن و اندازه لنزها کمی افزایش یافته است، اما همچنان به اندازه کافی کوچک است که برای استفاده در گیمبال و پهپاد مناسب باشد.

بوکه‌های رویایی و کیفیت تصویر بی‌نظیر

بوکه‌های رویایی و کیفیت تصویر بی‌نظیر

یکی از ویژگی‌های برجسته این لنزها، بوکه‌های بلند و باریک آن‌ها است که یادآور فیلم‌های کلاسیک هالیوود است. این بوکه‌ها به تصاویر شما عمق و زیبایی خاصی می‌بخشند. علاوه بر این، ونوس اپتیکز با استفاده از ترکیبی هوشمندانه از بلوک‌های انامورفیک و کروی، موفق شده است تا تیزی و وضوح تصویر را در کنار بوکه‌های نرم و زیبا حفظ کند.

آموزش عکاسی اقساطی

نتیجه‌گیری

خط تولید فلکس، با ارائه لنزهایی در مقیاس‌های متریک و امپریالی، نیازهای فیلمبرداران در سراسر جهان را برآورده می‌کند. این لنزها با دوربین‌های مختلف سازگار بوده و به شما امکان می‌دهند تا پروژه‌های خود را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : bhphotovideo
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط