دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

شرکت ویلتروکس AF 40mm F2.5 Z را معرفی می‌کند: لنز پرایم فوکوس خودکار فول فریم برای Z-mount به بازار آمد

شرکت ویلتروکس AF 40mm F2.5 Z را معرفی می‌کند: لنز پرایم فوکوس خودکار فول فریم برای Z-mount به بازار آمد

ویلتروکس از لنز جدید  AF 40mm F2.5 Z برای دوربین‌های فول‌فریم نیکون Z رونمایی کرد. این لنز پرایم سبک‌وزن، میدان دید معمولی را ارائه می‌دهد که تقریباً به پرسپکتیو بینایی انسان نزدیک است.

 مشخصات اپتیکی لنز Viltrox AF 40mm F2.5 Z

از لحاظ ویژگی‌های اپتیکی، لنز AF 40mm F2.5 Z دارای سیستم فوکوس داخلی است که بر پایه ده عنصر در شش گروه بنا شده است. این عناصر شامل یک عدسی ED ( Extra-low Dispersion) برای کاهش پراکندگی نور و رفع اعوجاج رنگی، یک عدسی آسفریک برای بهبود شارپنس لبه‌های تصویر، سه عدسی با ضریب شکست بالا برای افزایش کیفیت کلی تصویر و پوشش نانو-چندلایه با کیفیت بالا برای کاهش   flare(در عکاسی به هاله‌ای از نور گفته می‌شود که در اطراف سوژه‌های روشن، به‌ویژه منابع نوری مانند خورشید یا لامپ‌ها، ظاهر می‌شود) و بهبود کنتراست می‌شوند. همچنین، عدسی جلویی این لنز دارای پوشش ضد گرد و غبار است که تمیز نگه داشتن آن را آسان‌تر می‌کند. کمترین فاصله فوکوس این لنز نیز برابر با ۰.۳۴ متر (۱۳ اینچ) است.

 مشخصات اپتیکی لنز Viltrox AF 40mm F2.5 Z

لنز سبک و کارآمد

این لنز با داشتن رزوه فیلتر 52 میلی‌متری ( نوعی رزوه استاندارد است که در بسیاری از لنزهای دوربین یافت می‌شود. ) به شما امکان می‌دهد تا از فیلترهای مختلف برای بهبود کیفیت عکس‌هایتان استفاده کنید. همچنین، دیافراگم 7 تیغه آن، بوکه (محو شدن پس‌زمینه) نرم و زیبایی را برای عکس‌های پرتره ایجاد می‌کند. خبر خوب این است که لنز Viltrox AF 40mm F2.5 Z بسیار سبک است و تنها 180 گرم (6.3 اونس) وزن دارد. حمل و نقل آن در طول روز برای عکاسی مشکلی ایجاد نمی‌کند. این لنز همچنین از یک موتور پله‌ای برای فوکوس خودکار استفاده می‌کند که هم سریع و هم بی‌صدا است. شرکت ویلتروکس اعلام کرده که این لنز با سیستم‌های تشخیص چهره و چشم دوربین‌های سازگار نیز به خوبی کار می‌کند.

لنز سبک و کارآمد

کد تخفیف نورنگار

دسترسی

از نظر فنی، شرکت ویلتروکس اعلام کرده که این لنز از انتقال کامل اطلاعات EXIF به دوربین پشتیبانی می‌کند. همچنین، یک درگاه USB برای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده درنظر گرفته شده است.

می‌توانید گالری عکس‌های این لنز را در پایین مشاهده کنید.

گالری تصویر گالری تصویر گالری تصویر لنز ویلتروکس گالری عکس لنز Viltrox AF 40mm گالری عکس لنز جدید Viltrox AF 40mm نمونه عکس لنز Viltrox AF 40mm گالری عکس لنز Viltrox AF 40mm گالری عکس‌های لنز ویلتروکس 40mm
arrow
arrow

شرکت ویلتروکس می‌گوید لنز AF 40mm F2.5 Z به زودی (احتمالاً اواسط اردیبهشت) عرضه خواهد شد. قیمت پیشنهادی این لنز نیز 158 دلار اعلام شده است.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : dpreview

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *