دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

پیش‌سفارش لنزهای پرایم آنامورفیک Xelmus APOLLO 24mm T2 و mm 180 T2.8 آغاز شد!

پیش‌سفارش لنزهای پرایم آنامورفیک Xelmus APOLLO 24mm T2 و mm 180 T2.8  آغاز شد!

خبرخوش برای علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداری! لنزهای پرایم آنامورفیک Xelmus APOLLO 24mm T2 و 180mm T2.8 2xاز هم‌اکنون قابل پیش‌سفارش هستند.

این لنزها با کیفیت ساخت بالا و تصاویر خیره‌کننده، برای فیلمبرداران و عکاسان حرفه‌ای ایده‌آل هستند.

شرکت Xelmus و دو لنز جدید

خبر خوب برای علاقه‌مندان به فیلمبرداری با فرمت آنامورفیک! شرکت Xelmus به تازگی دو لنز جدید به سری APOLLO 2x خود اضافه کرده است: یک لنز 24 میلی‌متری T2 برای سنسورهای Super35 و یک لنز 180 میلی‌متری T2.8 فول‌فریم. هر دو لنز هم اکنون قابل پیش‌سفارش هستند.  کمپانی Xelmus Anamorphic یک برند اوکراینی است که صرفا روی تولید لنزهای آنامورفیک رده بالا تمرکز دارد. سری لنزهای آنامورفیک APOLLO 2x آن‌ها که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، هم اکنون شامل ۷ فاصله کانونی (۳۲/۴۰/۵۰/۶۰/۷۵/۱۰۰/۱۳۵ میلی‌متر) می‌شود. تمام این لنزها به جز لنز ۳۲ میلی‌متری (Super35) فول‌فریم هستند.

حالا این شرکت با معرفی لنزهای ۲۴ میلی‌متری T2 و ۱۸۰ میلی‌متری T2.8 در حال گسترش این سری در هر دو بخش واید (عریض) و تله (طویل) است.

شرکت Xelmus و دو لنز جدید
این لنزها برای فیلمبرداران و عکاسان حرفه‌ای ایده‌آل هستند.

سری لنزهای Xelmus APOLLO

سری لنزهای Xelmus APOLLO، به ویژه مدل‌های 24mm T2 و 180mm T2.8، حالتی قوی از ویژگی‌های آنامورفیک 2x را ارائه می‌دهند که یادآور لنزهای آنامورفیک کلاسیک Panavision است. با این حال، این لنزها در طراحی نسبتاً جمع و جور و آسان برای استفاده قرار گرفته‌اند. همچنین تمام این لنزها فقط با مانت PL عرضه می‌شوند، سرعت بالا و قابلیت فوکوس از فاصله نزدیک بسیار خوبی دارند، همچنین  دارای چرخش فوکوس ۲۷۰ درجه هستند. این لنزها با واحدهای اندازه‌گیری متریک یا امپریال قابل سفارش بوده و جالب است بدانید که بدنه سفید آنها نمادی برای ادای احترام به یک ماموریت مشهور ناسا است که این لنزها به نام آن نامگذاری شده‌اند.

سری لنزهای Xelmus APOLLO
با اضافه شدن این دو لنز، سری APOLLO 2x اکنون طیف وسیع‌تری از فاصله کانونی را از واید تا تله ارائه می‌دهد.

سنسور لنز

همانند لنز 32 میلی‌متری، لنز جدید 24 میلی‌متری T2 نیز تنها سنسورهای Super35 (به ابعاد 23 در 25 میلی‌متر) را پوشش می‌دهد. در مقابل، لنز 180 میلی‌متری T2.8 ادعا می‌شود که می‌تواند به خوبی سنسور الکسا (LF) را در حالت فول‌فریم یا Open Gate پوشش دهد. به بیان دیگر لنز 180 میلی‌متری T2.8 می‌تواند تصویری با نسبت ابعاد 4:3 و وضوح بالا (معادل 6K) را روی سنسور بزرگ الکسا LF در حالت فول‌فریم Open Gate ثبت کند. در حالت Open Gate، کل سطح سنسور الکسا LF برای ضبط تصویر استفاده می‌شود، که به نوبه خود امکان ضبط تصاویر با جزئیات بیشتر و عمق میدان دید وسیع‌تر را فراهم می‌کند.

لنز T2 فقط سنسورهای Super35 (23×25 میلی‌متر) را پوشش می‌دهد.

رقابت در بازار

با اضافه شدن این دو لنز جدید، لنزهای Xelmus APOLLO دوباره در مسیر رقابت جدی با سری Atlas Orion قرار گرفته‌اند. این سری در محدوده قیمتی مشابهی قرار دارد و اخیراً با معرفی عریض‌ترین لنز آنامورفیک 2x جهان یعنی 18mm T2، به همراه لنزهای 135mm T2.2 و 200mm T3.2، گسترش یافته است.

کیفیت ساخت بالا این لنزها تصاویر خیره‌کننده‌ای را ثبت می‌کند.

قیمت و پیش‌خرید

هم اکنون می‌توانید لنزهای پرایم آنامورفیک Xelmus APOLLO 24mm T2 و 180mm T2.8 2x را مستقیماً از وب‌سایت کمپانی پیش‌خرید کنید. هر دو لنز نیازمند پیش‌پرداخت ۸,۹۹۹ دلار هستند و قیمت نهایی آن‌ها نیز ۱۷,۹۹۹ دلار می‌باشد.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : cined.com
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط