دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

شکایت Zaxcom از Rode به دلیل نقض حق اختراع فرستنده بی سیم

اخبار عکاسی
شکایت Zaxcom از Rode به دلیل نقض حق اختراع فرستنده بی سیم

اواخر ماه گذشته، Zaxcom، Inc. شکایتی علیه Rode Microphones, LLC و Freedman Electronics Pty Ltd تنظیم کرد.

همانطور که توسط News Shooter گزارش شده است، Zaxcom ادعا می کند که Rode حق اختراع خود را نقض کرده است.

یکی از پتنت های مورد بحث مربوط به سیستم ضبط چند مسیری مجازی بی سیم است.

در ایالات متحده، Zaxcom دارای حق امتیازی برای دستگاه هایی است که می توانند به طور همزمان ضبط و ارسال کنند. آنها حق ثبت اختراعات دیگری نیز دارند، اما این مورد خاص، ارائه این پتنت را برای شرکت ها در محصولات خود که در ایالات متحده فروخته می شود، دشوار کرده است.

موضوع شکایت Zaxcom از Rode و شرکت مادر آمریکایی آن، Freedman، به اتهام نقض حق ثبت اختراعات متعدد است که برخی از آنها بیش از یک دهه قدمت دارند،.

شکایت کامل ثبت شده در دادگاه ناحیه دلاور ایالات متحده را می توان در قانون بلومبرگ مشاهده کرد. «دعا برای امداد» Zaxcom تمایل شرکت را برای موارد دیگر، امداد دستوری، از بین بردن محصولاتی که حق ثبت اختراع Zaxcom را نقض می‌کنند، و غرامت برای خسارات و هزینه‌های قانونی نشان می‌دهد. Zaxcom درخواست محاکمه توسط هیئت منصفه را دارد.

از جمله محصولات Rode که Zaxcom ادعا می کند پتنت های آن را نقض می کند، Rode Wireless Go II و Rode Wireless Pro است.

“مدافعان آگاهانه و عمدا دیگران را به استفاده از محصولات Rode Pro به گونه ای ترغیب می کنند که یک یا چند پتنت Zaxcom را نقض کند. این امر با حداقل ویدیوهای آموزشی رایگان ایجاد شده توسط Defendants و منتشر شده در YouTube نشان می دهد که به کاربران آموزش می دهد چگونه از Rode Pro به گونه ای استفاده کنند که یک یا چند پتنت Zaxcom را نقض کند.»

Zaxcom همچنین می‌گوید که قبلاً موارد نقض حق ثبت اختراع را با Rode و Freedman در نامه توقف در مارس 2021 در میان گذاشته است.

همانطور که News Shooter توضیح می دهد، پتنت های Zaxcom فقط در ایالات متحده قابل اجرا هستند و طبق گزارش ها، این شرکت به شدت از این پتنت ها دفاع می کند. Zaxcom قبلاً مجوز ثبت اختراعات خود را در ایالات متحده صادر کرده است. مشخص نیست که چرا هیچ توافقی با Rode یا Freedman در ایالات متحده انجام نشده است، اما این شرکت به فروش محصولاتی که می توانند هنگام انتقال صدا ضبط کنند، ادامه داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط