نمایش 100 عکس برگزیده جشنواره نورنگار در باغ موزه قصر

جشنواره به ایستگاه پایانی رسید

چهارمین دوره جشنواره عکس نورنگار با نمایش آثار برگزیده در باغ موزه قصر به کار خود پایان می‌دهد. از میان بیش از سه هزار و هفتصد عکسی به دبیرخانه جشنواره رسیده بود، صد عکس در دو بخش «ایران من» و «بناهای باستانی و تاریخی ایران» به بخش نمایشگاه و کتاب جشنواره راه یافتند که با نمایش این آثار چهارمین دوره جشنواره نیز به ایستگاه پایانی می‌رسد.

نمایشگاه آثار برتر جشنواره عکس نورنگار 24 بهمن‌ماه، ساعت 16 در باغ موزه قصر با حضور برخی از چهره‌های برجسته رشته عکاسی افتتاح خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، شش برنده نهایی شامل سه برنده در بخش «ایران من» و سه برنده در بخش «بناهای باستانی و تاریخی ایران» معرفی و جوایز چهارمین دوره جشنواره به آن‌ها اهدا خواهد شد. البته همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده بود مراسم اختتامیه جشنواره برگزار نمی‌شود و مبلغ این مراسم به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص پیدا کرده است.

دوره چهارم جشنواره عکس نورنگار در دو بخش «ایران من» و «بناهای تاریخی و باستانی ایران» برگزار شد و در نهایت ۳۷۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید. داوری آثار این دوره را اسماعیل عباسی، ابراهیم حقیقی و محمد ستاری بر عهده داشتند که پس از بررسی‌ عکس‌های ارسالی، 70 عکس در بخش «ایران من» و ۳۰ عکس در بخش «بناهای تاریخی و باستانی» برگزیده شدند.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ 24 بهمن‌ماه تا یک اسفند به نشانی خیابان شریعتی، خیابان پلیس، باغ موزه قصر مراجعه کنند.