021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

رباتی که محبوبیت عکستان در اینستاگرام را پیش‌بینی می‌کند

رباتی که محبوبیت عکستان در اینستاگرام را پیش‌بینی می‌کند

این ربات اینستاگرام به صورت رایگان در پیام رسان فیسبوک قابل دسترس است و ارتباط مستقیم با حساب کاربری اینستاگرام شما خواهد داشت. بعد از این که مجوز دسترسی به محتوای اینستاگرام خود را به آن بدهید، از شما می‌خواهد عکس مربوط به پُست بعدی که می‌خواهید در اینستاگرام قرار دهید را به آن بدهد. هنگامی که عکس آپلود شد، چت بات  Tomorrow’s World در زمان حدود پنج الی ده دقیقه، رنگ، ترکیب و حتی ویژگی‌هایی که ممکن است در عکس وجود داشته باشد را آنالیز خواهد کرد.

 

 

ربات اینستاگرام

 

 

در حالی که چت بات پیکسل‌های عکس را بررسی می‌کند، که این عمل ممکن است تا حدود بیش از 15 دقیقه طول بکشد ، اطلاعات کمی درباره‌ی این که چگونه می‌توانید بهتر از اینستاگرام استفاده کنید را در اختیار شما می‌گذارد. برای مثال، به شما این آگاهی را می‌دهد که رنگ آبی به دلیل توانایی ایجاد حس آرامش و متانت، محبوب ترین رنگ در اینستاگرام است. همچنین شما را آگاه می سازد که  ‘breakfast’ محبوب ترین هشتگ اینستاگرام است.

 

ربات اینستاگرام

 

 

هنگامی که آنالیز عکس شما تمام شود، به شما یک اعلان (notification) خواهد داد و یک ویدئو نمایش خواهد داد که در آن مؤلفه‌های مختلف عکس شما را تجزیه کرده و به هریک امتیازی داده‌است.

 

 

ربات اینستاگرام

 

 

آیا می‌توانیم خصوصیاتی از عکس را که با چشم‌هایمان ثبت می‎‌کنیم را با آنچه که این چت بات می‌دهد جایگزین نماییم؟ جواب این است که این امکان وجود ندارد. اما این چت بات هنوز یک سرگرمی است و می‌توانیم ببینیم که “الگوریتم هوش مصنوعی” ارائه شده توسط BBC در مورد انواع مختلف تصاویر که به او داده می‌شود چگونه فکر می‌کند.

 

برای استفاده از BBC Tomorrow’s World به وب سایت این چت بات سر بزنید و آن را بر روی دستگاه خود نصب نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *