021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ایران

پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ایران

۱. گوشی Poco F3

یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی که این روزها سروصدای زیادی نیز به راه انداخته، Poco F3 است. این گوشی با بدنه شیشه‌ای و فریم پلاستیکی از مدل‌های خوش ساخت کمپانی شیائومی محسوب می‌شود که اگرچه قیمت زیادی ندارد، اما سخت‌افزار خوبی در اختیار مشتری قرار می‌دهد. از این رو می‌توان از این گوشی به عنوان یکی از پرچم‌داران ارزان قیمت شیائومی نام برد.

بدون شک هرکسی که قصد خرید گوشی شیائومی دارد با دیدن قیمت و سخت‌افزار poco f3 وسوسه می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی‌ها:

  • چیپست اسنپ دراگن 870
  • گرافیک (GPU) Adreno 650
  • صفحه نمایش AMOLED, 120Hz
  • پشتیبانی از شبکه 5G
  • شارژر سریع ۱۲۰ واتی

گفتنی است که این مدل F3 نسخه‌های دیگری هم دارد. مثل مدل GT که در زمان نوشتن این لیست تازه معرفی شده بود. احتمال دارد شیائومی نسخه‌های دیگری در آینده عرضه کند.

۲. مدل Poco X3 pro

سری پوکو گوشی‌های شیائومی برای بازی طراحی شده‌اند اما همین سخت‌افزار قوی کمک می‌کند در کارهای روزمره هیچ وقت دچار مشکل نشوید یا کارهای سنگین مثل ادیت ویدیو را به راحتی با گوشی انجام دهید.

بدنه پلاستیکی این گوشی کاملا مات است و وسط آن درست همان جایی که برند گوشی را قرار داده‌اند، از پلاستیک براق استفاده شده است. این گوشی از استانداردهای IP53 برخوردار است که در برابر گرد و غبار و قطرات آب مقاومت دارد.

تنها نقطه منفی که در این گوشی وجود دارد، وزن بالا و ضخامت زیاد آن است.

اگرچه این موضوع در دست گرفتن این گوشی به مدت طولانی را سخت خواهد کرد، اما در مقابل نقاط قوت آن دیده نمی‌شود.

Poco X3 pro از پرفروش ترین گوشی های شیائومی است که با سخت‌افزار قوی در دسته میان‌رده‌های پرقدرت بازار قرار می‌گیرد. شاید متریال به کار رفته در این گوشی کیفیت زیاد خوبی نداشته باشند، اما سخت‌افزار قوی آن جای این نقطه منفی را پر می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی‌ها:

  • چیپست Snapdragon 860
  • گرافیک Adreno 640
  • باتری 5160 وات

۳. گوشی شیائومی Poco M3

این گوشی از برند شیائومی از جمله اولین محصولات این برند است که ساختاری متوازن و خوش ساخت دارند. Poco M3 از فریم پلاستیکی ساخته شده که قاب جلویی آن از جنس شیشه است که جلوه‌ای زیبا به ظاهر آن بخشیده است.

از دیگر نقاط ممتاز در این گوشی به باتری آن اشاره می‌کنیم؛ یکی از ویژگی‌هایی که باتری این گوشی را خاص می‌کند، قابلیت شارژ معکوس است. با این قابلیت این امکان را دارید که دستگاه‌های هوشمند دیگر خود را شارژ کنید. کافی است با کابل یو اس بی دو گوشی را به هم وصل کنید تا شارژ شود.

تمام این موارد دست به دست یکدیگر داده‌اند که Poco M3 را در لیست پرفروش ترین گوشی های شیائومی قرار دهند.

هر دو مدل M3 و Xiaomi Poco M3 Pro 5G گوشی‌های اقتصادی با سخت‌افزار مناسب حساب می‌شوند. بزرگترین ایراد این گوشی‌ها نداشتن صفحه نمایش با کیفیت Amoled است.

۴. گوشی Redmi 9T

یکی دیگر از میان‌رده‌های قوی کمپانی شیائومی Redmi 9T است. این روزها گوشی‌های میان‌رده در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر هستند. یکی از فاکتورهایی که هر لحظه یکی از این گوشی‌های میان‌رده را در صدر قرار می‌دهد، باتری است که Redmi 9T در این گوشی 6000 میلی آمپرس است.

در این گوشی در عین حفظ ویژگی‌های ظاهری، ضخامت و قیمت از باتری با ظرفیت بالا استفاده کرده‌اند. علاوه بر باتری دوربین‌ های چهارگانه پشت این گوشی نیز از ویژگی‌های ممتاز آن به شمار می‌آید.

این گوشی با بدنه‌ای از جنس پلاستیک و صفحه نمایشی از نوع IPS LCD جذابیت ظاهری خود را به خریدار نشان می‌دهد. سخت‌افزار این گوشی با تراشه اسنپدراگون 662 در حد قابل قبولی است، هرچند که این تراشه از چیپ‌های ارزان قیمت و قدیمی کمپانی شیائومی باشد، اما سخت‌افزار خوبی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

۵. مدل Redmi note 10 pro

اگر به دنبال گوشی با قابلیت‌های معمول و خوب هستید، اما نمی‌خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید، ردمی نوت 10 پرو بهترین گزینه برای شما است. اگرچه این گوشی قیمت پایینی دارد، اما امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این گوشی از دوربین‌های باکیفیت، بلندگوهای استریو، صفحه نمایش AMOLED استفاده شده است که هر کدام از آن‌ها یکی از ویژگی‌های ممتاز این گوشی به حساب می‌آیند.

این گوشی حتی از لحاظ سخت‌افزاری نیز عملکرد خوبی دارد و از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ایران به حساب می‌آید.

ردمی نوت 10 پرو شامل چهار دوربین می‌شود که کیفیت قابل قبولی از دوربین این گوشی به نمایش می‌گذارد. به جرات می‌توان گفت که این مدل از برند شیائومی از گوشی‌های خوش ساخت و خوش دست است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

ویژگی‌های مهم گوشی:

  • صفحه نمایش AMOLED  و ۱۲۰ هرتزی
  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل

۶. مدل Redmi note 10

کمپانی شیائومی در این گوشی از صفحه نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار قابل قبولی استفاده کرده است. تمام این موارد در کنار یکدیگر این گوشی را برای اجرای بازی به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کند.

۷. مدل Redmi note 8 pro

از دیگر پرفروش ترین گوشی های شیائومی، مدل Redmi note 8 pro را معرفی می‌کنیم که در مقایسه با هزینه‌ای که برای داشتن این گوشی می‌پردازید، ویژگی‌های بسیار جذابی نصیبتان خواهد شد. این گوشی خوش ساخت از بدنه‌ای شیشه‌ای درست شده است که در رنگ‌های متنوع و جذاب در بازار به فروش می‌رسد.

قدرت سخت‌افزاری و عملکرد خوب باتری این گوشی از نقاط ممتاز آن به شمار می‌آید که نه تنها برای انجام کارهای روزانه گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسد، بلکه حتی شما را در انجام کارهای نیمه سنگین نیز همراهی می‌کند.

در مورد دوربین این گوشی نیز باید به شما بگوییم که اگرچه در محیط‌های تاریک به اندازه کافی کیفیت ندارد، اما در روز عکس‌های خوبی می‌توانید با آن ثبت کنید.

۸. مدل Mi 11 Lite

کمپانی شیائومی با معرفی گوشی Mi 11 Lite گوشی‌های میان‌رده و حتی پرچم‌دار برندهای هواوی و سامسونگ را به مبارزه دعوت کرده است. با در دست گرفتن این گوشی در نگاه اول متوجه می‌شوید که با محصولی فوق‌العاده سروکار دارید؛ ضخامت کم و وزن سبک  این مدل چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت.

این گوشی به لطف تراشه و سخت‌افزار پرقدرت خود عملکردی بسیار سریع از خود به نمایش می‌گذارد. در ساخت این پرچمدار شیائومی از صفحه نمایش AMOLED استفاده شده است.

نکته‌ای که این گوشی را از سایر گوشی‌های شیائومی متمایز می‌کند، شکل متوازن و ساختار هماهنگ آن است. تمام این موارد در کنار دوربین‌های باکیفیت Mi 11 Lite از این گوشی یک محصول کامل با ارزش خرید بالا ساخته است.

۹. مدل Mi 10T Pro

تا به حال نام قاتل پرچمدار را در گوشی‌های شیائومی شنیده‌اید؟ گوشی‌هایی که با سخت‌افزار یک پرچمدار و قیمت یک گوشی میان‌رده به بازار عرضه می‌شوند که طرفداران بسیار زیادی نیز دارند. یکی از جدیدترین قاتل‌های پرچمدار در کمپانی شیائومی Mi 10T Pro است. این گوشی یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی به شمار می‌آید که تا به حال بسیاری از پرچمداران را کنار زده است و جایگاه خاصی در میان طرفداران برند شیائومی دارد.

این گوشی با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و نمایشگری که تمام قاب جلویی آن را پر کرده است، ظاهری زیبا دارد. در این گوشی از حافظه‌هایی با با ظرفیت‌های بالا استفاده کرده‌اند که از عهده کارهای سنگین شما برمی‌آید.

دوربین‌های به کار رفته در Mi 10T Pro قابلیت تصویربرداری با کیفیت 8K را دارند. همچنین دوربین‌های این گوشی تصاویر زنده و باکیفیتی از خاطرات شما ثبت خواهند کرد.

کمپانی شیائومی این گوشی را به باتری بسیار قدرتمند با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر مجهز کرده است که به راحتی یک و نیم روز از گوشی خود استفاده کنید.

۱۰. مدل Redmi note 9

احتمالا اولین باری که Redmi note 9 را در دست بگیرید، متوجه نوع طراحی خاص این گوشی می‌شوید. ردمی نوت 9 طراحی ساده اما چشم‌نوازی دارد. یکی از نکاتی که در این گوشی بسیار به چشم می‌آید، عدم وجود ناچ قطره‌ای در وسط صفحه آن است. دوربین سلفی در این گوشی تنها نقطه‌ای از گوشه بالایی آن را دربر گرفته است.

در Redmi note 9 از دوربین چهارگانه بهره گرفته‌اند که به شما اجازه می‌دهد سبک‌های متفاوتی از عکس‌برداری را امتحان کنید. به طور کلی عکس‌هایی که با این گوشی گرفته می‌شود، کیفیت خوبی دارند.

توان پردازشی بالا، حافظه داخلی مناسب و اندروید 10 از مواردی است که ویژگی‌های جذاب این گوشی را تکمیل می‌کند. باتری این گوشی با ظرفیت مناسب نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که این گوشی را در حد یک پرچمدار می‌آورد.

شیائومی رقیب اصلی غول‌ها

کمپانی شیائومی در سال‌های اخیر پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری با سرعت بالایی طی می‌کند. این شرکت در سال‌های اخیر تمام تمرکز خود را بر تولید گوشی‌های هوشمند گذاشته و در این زمینه نیز بسیار خوب ظاهر شده است.

تولید و عرضه گوشی‌های باکیفیت و خوش ساختی که با قیمت مناسب عرضه می‌شوند، یکی از مهمترین فاکتورهایی است که طرفداران این برند را به سوی خود جذب می‌کند. ماجرا زمانی جذاب می‌شود که گوشی‌های این کمپانی با پرچمداران و میان‌رده‌های برندهای دیگر به رقابت می‌پردازند.

برای خرید گوشی شیائومی با قیمت‌های مناسب حتما به بخش گوشی‌های فروشگاه نورنگرا سری بزنید. تمام این گوشی‌ها رجیستر شده و با تضمینن اصالت به فروش می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
4 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه