دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

تبلت‌های دانش‌آموزی؛ 10 مدل از برترین مدل‌ها

چاپ
تبلت‌های دانش‌آموزی؛ 10 مدل از برترین مدل‌ها

بهترین تبلت‌های دانش‌آموزی

این فهرست با در نظر گرفتن نیازهای حداقلی دانش‌آموزان و قیمت تبلت‌ها تهیه شده است. بدون تردید با پرداخت هزینه‌ی بیشتر می‌توانید تبلت‌هایی با کارایی بیشتر خریداری کنید. ولی همین تبلت‌ها برای انجام کارهای دانش‌آموزی کافی است و نسبت به قیمت امکانات خوبی را در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارد.

۱. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505

حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
رزولوشن۱۲۰۰*۲۰۰۰
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارتدارد – یک سیم‌کارت
بازه‌ی اندازه صفحه نمایشبین ۱۰ تا ۱۳ اینچ
مقدار رم۳ گیگابایت
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
رزولوشن دوربین  ۸ مگاپیکسل
باتری۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعت

 

این مدل از تبلت‌های سامسونگ با پردازنده پرسرعت Qualcomm SM6115 Snapdragon 662 یکی از بهترین تبلت‌های دانش‌آموزی است. حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگ است ولی می‌توانید با اضافه کردن کارت حافظه تا یک ترابایت آن را افزایش دهید. این مدل صفحه نمایش نسبتاً بزرگ ۱۰/۴ اینچی دارد که نسبتاً بزرگ و برای انجام کارهای دانش آموزی مناسب است.

دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دوربین‌های چندان باکیفیتی نیست ولی نیازهای دانش‌آموزان برای ضبط فیلم‌های مورد نیاز برای کلاس را برطرف می‌کند. با این تبلت می‌توانید از طریق اینترنت سیم‌کارت و وای‌فای به شبکه‌ی جهانی اینترنت متصل شوید.

این تبلت قابلیت مکالمه هم دارد و دانش‌آموزان را از داشتن گوشی جداگانه هم بی‌نیاز می‌کند. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505  با سیستم‌عامل Android 10 مدت‌ها بدون هیچ مشکلی همراه شما برای تحصیل و شرکت در کلاس‌های آنلاین خواهد بود.

برای تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505 به فروشگاه نورنگار مراجعه کنید.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

۲. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite SM-T225

حافظه داخلی  ۳۲ گیگابایت
رزولوشن۱۳۴۰*۸۰۰
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارتدارد – یک سیم‌کارت
بازه‌ی اندازه صفحه نمایشبین ۸ تا ۱۰ اینچ
مقدار رمسه گیگابایت
دوربین سلفی۲ مگاپیکسل
رزولوشن دوربین۸ مگاپیکسل
باتری  ۵۱۰۰  میلی‌آمپر‌ساعت

 

این تبلت یکی از ارزان‌ترین تبلت‌های دانش‌آموزی از برند محبوب سامسونگ است و قابلیت اضافه کردن کارت حافظه با ظرفیت حداکثر یک ترابایت دارد. این تبلت قابلیت مکالمه هم دارد و با وجود شبکه ارتباطی 4G می‌توانید با سیم‌کارت به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. با وای‌فای هم امکان دسترسی به اینترنت خانگی دارد.

دوربین این مدل، به خصوص دوربین سلفی چندان باکیفیت و مطلوب نیست ولی برای انجام کارهای دانش‌آموزی کافی به‌نظر می‌رسد. با فرمت فول‌اچ‌دی می‌توانید فیلم‌های مورد نیاز برای کلاس را تهیه کنید. ظرفیت باتری این مدل ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که نسبتاً کم است.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite SM-T225 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

۳. تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X

حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
رزولوشن۱۲۸۰*۸۰۰
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارتدارد – یک سیم‌کارت
بازه‌ی اندازه صفحه نمایشبین ۸ تا ۱۰ اینچ
مقدار رمدو گیگابایت
دوربین سلفی۲ مگاپیکسل
رزولوشن دوربین۵ مگاپیکسل
باتری۵۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت

 

برند لنوو یکی از برندهای محبوب تولید تبلت است که محصولات متنوعی دارد. این برند چند مدل تبلت با امکانات مناسب دانش‌آموزان دارد که قیمت مناسبی دارند. تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X با رم دو گیگاباتی و قابلیت افزایش حافظه با کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت برای اجرای نرم‌افزارها و بازی‌های سنگین مناسب نیست، ولی برای نصب پیام‌رسان و جست‌وجو در نت، تبلت مناسبی است.

کیفیت تصویر در این تبلت نسبت به تبلت‌هایی که بالاتر معرفی کردیم، چندان قابل قبول نیست ولی پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان است. دوربین این تبلت هم یکی دیگر از نقاط ضعف آن است که با توجه به کاربری این تبلت، قابل چشم‌پوشی است. این تبلت سیم‌کارت می‌خورد و قابلیت اتصال به شبکه 4G هم دارد. هم از اینترنت وای‌فای و هم از اینترنت سیم‌کارت می‌توانید استفاده کنید.

سیستم‌عامل این تبلت Andriod Pie 9.0 است که کمی قدیمی است ولی برای نصب نرم‌افزارها رایج و مورد نیاز دانش‌آموزان کافی و مطلوب است. باتری این تبلت با کاربری عادی تا ۱۸ ساعت جواب می‌دهد ولی ممکن است برای کاربری بیشتر و مدت طولانی‌تر، نیاز داشته باشید که آن را بیشتر از حد معمول شارژ کنید. در مجموع به توجه به قیمت انتخاب خوبی است و از پس کارهای دانش‌آموزی برمی‌آید.

تبلت لنوو مدل TAB M8 8505X ظرفیت ۳۲ گیگابایت

۴. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505

حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
رزولوشن ۱۲۰۰*۲۰۰۰ پیکسل
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارتدارد
بازه‌ی اندازه صفحه نمایشبین ۱۰ تا ۱۳ اینچ
مقدار رمسه گیگابایت
دوربین سلفی  ۵ مگاپیکسل
رزولوشن دوربین ۸ مگاپیکسل
باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعت

 

سامسونگ تنوع قابل ملاحظه‌ای در تبلت‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت دارد. تبلت مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505 با رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت برای مصارف عادی خانگی و دانش‌آموزی مناسب است. کیفیت دوربین اصلی و دوربین سلفی آن برای رفع نیازهای دانش‌آموزان مناسب و حتی فراتر است.

حافظه‌ی این تبلت را می‌توانید با اضافه کردن کارت حافظه آن را افزایش دهید. یکی از مزایای این تبلت، قابلیت شارژ سریع است که برای دانش‌آموزانی که برای مدت طولانی از تبلت استفاده می‌کنند و خیلی زود نیاز به شارژ مجدد تبلت دارند، ویژگی قابل‌توجهی است.

صفحه نمایش این تبلت ۱۰/۴ اینچ است و نسبتاً بزرگ و باکیفیت است. امکان مکالمه و اتصال به شبکه 4G، کامل‌کننده‌ی امکانات این تبلت است که قیمت مناسبی برای کاربری روزمره و دانش‌آموزی دارد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

۵. تبلت هوآوی مدل MatePad T10s

حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رزولوشن۱۹۱۲*۱۲۰۰
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارتدارد – یک سیم‌کارت
بازه‌ی اندازه صفحه نمایشبین ۱۰ تا ۱۳ اینچ
مقدار رمدو گیگابایت
دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
رزولوشن دوربین۵ مگاپیکسل
باتری۵۱۰۰ میلی‌‌آمپر‌ساعت

 

این مدل تبلت هوآوی با توجه به مشخصات و قیمت، تبلتی است که کاملاً برای کاربردهای عمومی و دانش‌آموزی طراحی شده است. پشتیبانی از سیم‌کارت باعث می‌شود که غیر از اینترنت وای‌فای به اینترنت همراه هم دسترسی داشته باشید. کیفیت دوربین این مدل چندان بالا نیست ولی برای انجام کارهای دانش‌آموزی مثلاً ارسال تصویر تکالیف یا ارسال فیلم برای معلم یا استاد، کافی و مطلوب است.

رزولوشن تصویر در این تبلت بالا است و باعث می‌شود که تصاویری که می‌بینید کیفیت خوبی داشته باشند. رم این تبلت برای اجرای برخی از بازی‌ها و نرم‌افزارها کافی نیست ولی برای وب‌گردی، دیدن ویدئوها و اجرای نرم‌افزارهای پیام‌رسان و آموزشی، کافی است.

این تبلت فیلتری برای محافظت از چشم دارد که با فعال کردن آن، بهتر می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی را بخوانید و برای مدت طولانی وب‌گردی کنید. باتری این مدل ظرفیت کافی دارد ولی با استفاده از اینترنت سیم‌کارت، مصرف آن بیشتر می‌شود. البته جای نگرانی نیست و ظرف دو ساعت مجدداً 100 درصد شارژ می‌شود.

تبلت هوآوی مدل MatePad T10s ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت

۶. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295

حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رزولوشن۱۲۸۰*۸۰۰
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارتدارد – یک سیم‌کارت
بازه‌ی اندازه صفحه نمایشبین 8 تا 10 اینچ
مقدار رم۲ گیگابایت
دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
رزولوشن دوربین۸ مگاپیکسل
باتریباتری غیرقابل‌تعویض با ظرفیت 5100 میلی‌آمپرساعت

 

این مدل یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های دانش‌آموزی سامسونگ است. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. ابعاد صفحه‌ی نمایش این تبلت ۸ اینچ است که نسبت به بعضی از مدل‌های معرفی‌شده در این فهرست کمتر است اما ابعاد استانداردی برای تبلت و پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان است.

حافظه‌ی این تبلت را می‌توانید با نصب کارت حافظه تا یک ترابایت افزایش دهید تا ظرفیت لازم برای ذخیره کردن فایل‌های ویدئویی مورد نیاز را داشته باشید. کیفیت دوربین‌های این مدل زیاد قابل‌‌توجه نیست ولی برای کار دانش‌آموزی کافی است. قیمت این تبلت در مقایسه با امکانات بسیار مناسب است و یکی از بهترین تبلت‌های ارزان‌قیمتی است که می‌توانید برای مصارف عادی تهیه کنید.

برای خرید تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 به فروشگاه نورنگار مراجعه کنید.

تبلت‌های دانش‌آموزی: تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

۷. تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X

حافظه داخلی32 گیگابایت
رزولوشن۲۸۰۰*۸۰۰
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارتدارد – یک سیم‌کارت
بازه‌ی اندازه صفحه نمایشبین 10 تا 13 اینچ
مقدار رم۲ گیگابایت
دوربین سلفی۲ مگاپیکسل
رزولوشن دوربین۵ مگاپیکسل
باتری۴۸۵۰ میلی‌آمپرساعت

 

یکی از نقاط ضعف این مدل از تبلت‌های دانش‌آموزی نسبت به سایر مدل‌های این فهرست، ظرفیت پایین باتری است؛ البته برای انجام کارهای مختصر و روزمره همین مقدار کافی است. دوربین‌های این مدل کیفیت مطلوبی برای عکاسی ندارد و فقط برای انجام کارهای ضروری مثل برقراری ارتباط ویدئویی و ضبط ویدئوهای کلاسی جواب می‌دهد.

با این تبلت هم از طریق وای‌فای و هم از طریق سیم‌کارت می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. این تبلت ۱۰ اینچی صفحه نمایش قابل قبولی دارد. اگر فکر می‌کنید ظرفیت حافظه‌ی داخلی آن کافی نیست می‌توانید کارت حافظه با ظرفیت تا ۱۲۸ گیگابایت روی آن نصب کنید.

رم دو گیگ برای اجرای فایل‌ها و نرم‌افزارهای ضروری کافی است ولی اپلیکیشن‌های خاص و بازی‌های حجیم را نمی‌توانید با آن اجرا کنید. در مجموع برای دیدن فایل‌های ویدئویی، نصب نرم‌افزارهای پیام‌رسان و هر کاری که دانش‌آموزان با تبلت دارند، انتخاب خوبی است.

تبلت‌های دانش‌آموزی: تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X  ظرفیت 32 گیگابایت

۸. تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X

حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
رزولوشن۱۹۲۰*۱۲۰۰
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارتدارد – یک سیم‌کارت
بازه‌ی اندازه صفحه نمایشبین 10 تا 13 اینچ
مقدار رمچهار گیگابایت
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
رزولوشن دوربین۸ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعت

 

این تبلت ظاهر زیبا و ضخامت نسبتاً کمی دارد. رم این تبلت از سایر مدل‌هایی که در این فهرست تابه‌حال معرفی کردیم، بیشتر است. ظرفیت حافظه داخلی آن هم ۶۴ گیگابایت است که با توجه به این ظرفیت و مقدار رم، علاوه بر انجام کارهای عادی مثل وب‌گردی و دیدن فایل‌های ویدئویی، برای نصب برخی بازی‌ها هم مناسب است.

حافظه‌ی داخلی این تبلت را می‌توانید تا ۲۵۶ گیگابایت با کارت حافظه افزایش دهید. باتری این مدل برای استفاده‌ی مداوم تا ۹ ساعت کارایی دارد. علاوه بر اینترنت وای‌فای، این تبلت از سیم‌کارت هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به اینترنت پرسرعت 4G دسترسی داشته باشید. البته این تبلت قابلیت مکالمه ندارد و فقط از اینترنت سیم‌کارت می‌توانید استفاده کنید.

صفحه نمایش تبلت ۱۰ اینچ است که در دسته‌‌ی تبلت‌های بزرگ قرار می‌گیرد و وب‌گردی و مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی را راحت‌تر می‌کند.

تبلت‌های دانش‌آموزی: تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X ظرفیت 64 گیگابایت

۹. تبلت هوآوی مدل MatePad T 8

حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
رزولوشن۱۲۸۰*۸۰۰
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارتدارد – یک سیم‌کارت
بازه‌ی اندازه صفحه نمایشبین 8 تا 10 اینچ
مقدار رمدو گیگابایت
دوربین سلفی۲ مگاپیکسل
رزولوشن دوربین۵ مگاپیکسل
باتری۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعت

 

تبلت هوآوی مدل MatePad T 8، یکی از ارزان‌ترین تبلت‌های بازار است. رم پایین و حافظه‌ی داخلی کمی دارد که ممکن است برای نصب برخی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها دچار مشکل شوید. اگر نیاز به اپلیکیشن یا بازی خاصی نداشته باشید، این تبلت با این مشخصات از پس کارهای روزمره و دانش‌آموزی برمی‌آید.

وب‌گردی، اجرای فایل‌های ویدئویی و صوتی، خواندن کتاب‌های الکترونیکی، نصب نرم‌افزارهای پیام‌رسان از جمله کارهایی است که بدون هیچ مشکلی با این تبلت انجام می‌شود. البته با اضافه کردن کارت حافظه می‌توانید ظرفیت حافظه را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

این مدل از تبلت‌های دانش‌آموزی، دوربین سلفی و دوربین اصلی معمولی دارد که برای کارهایی مثل تصویربرداری از تکالیف یا ضبط کردن ویدئوهای ضروری برای کلاس درس، کافی است. کیفیت صفحه نمایش هم برای کارهای عادی، قابل قبول است. باتری این مدل تا ۸ الی ۹ ساعت استفاده‌ی مداوم دوام می‌آورد.

تبلت‌های دانش‌آموزی: تبلت هوآوی مدل MatePad T 8 ظرفیت 16 گیگابایت

۱۰. تبلت هوآوی مدل MatePad T10

حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
رزولوشن۱۲۸۰*۸۰۰
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارتدارد – یک سیم‌کارت
بازه‌ی اندازه صفحه نمایشبین 8 تا 10 اینچ
مقدار رمدو گیگابایت
دوربین سلفی۲ مگاپیکسل
رزولوشن دوربین۵ مگاپیکسل
باتری۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعت

 

این تبلت از تبلت‌های ارزان‌قیمت هوآوی است که نسبت به قیمت، امکانات خوبی در اختیار کاربر می‌گذارد. کیفیت صفحه نمایش و وضوح تصویر آن چندان قابل توجه نیست ولی برای انجام کارهای روزمره کافی است. حافظه داخلی این تبلت ۱۶ گیگابایت است که برای ذخیره فایل‌های ویدئویی و دانلود و نصب بسیاری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها کافی نیست. اما با اضافه کردن کارت حافظه می‌توانید آن را ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

رم این تبلت هم بسیار محدود است و فقط برای کارهای روزمره‌ی دانش‌آموزی مناسب است. البته با توجه به قیمت پایینی که دارد، جای تعجب نیست. در مجموع برای وب‌گردی، استفاده از پیام‌رسان‌ها و برقراری تماس صوتی و تصویری، کافی است.

این تبلت سیم‌کارت می‌خورد و می‌توانید از اینترنت همراه پرسرعت 4G استفاده کنید و قابلیت مکالمه هم دارد. دوربین‌های این تبلت هم برای برقراری تماس‌های ویدئویی و همین‌‌طور ثبت عکس‌های ضروری برای ارسال تکالیف کلاسی کافی است.

تبلت‌های دانش‌آموزی: تبلت هوآوی مدل MatePad T10 ظرفیت 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

 

جشنواره عکس نورنگار

جمع‌بندی از بهترین تبلت‌های دانش‌آموزی

مدل‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، از ارزان‌ترین تبلت‌های بازار با برندهای معتبر هستند که امتحان خود را پس داده‌اند. به خاطر داشته باشید که برای تهیه بهترین تبلت های دانش آموزی، می‌توانید بیشتر هزینه کنید؛ اما موارد معرفی شده در این مطلب با توجه به امکانات مورد نیاز، گزینه‌های مناسبی هستند. اگر برای انتخاب و خرید تبلت نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، از طریق شماره‌های موجود در سایت، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
1 سال پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
1 سال پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
چاپ عکس پولاروید چیست و چه کاربردی دارد ؟
چاپ عکس پولاروید چیست و چه کاربردی دارد ؟
1 سال پیش - زمان مطالعه : 4 دقیقه