دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

گیمبال DJI RS 4 و DJI RS 4 pro معرفی شد؛ نسل جدید لرزشگیر شرکت DJI

اخبار عکاسی
گیمبال DJI RS 4 و DJI RS 4 pro معرفی شد؛ نسل جدید لرزشگیر شرکت DJI

DJI RS 4  یک گیمبال سبک‌وزن و قدرتمند است که برای نسل جدید تصویربرداری عمودی طراحی شده‌است. این گیمبال با افزایش راندمان عملیاتی، عملکرد تثبیت تصویر خود را ارتقا داده و از طیف وسیعی از لوازم جانبی پشتیبانی می‌کند. RS 4 ابزاری ایده‌آل برای فیلم‌برداران، یوتیوبرها و تولیدکنندگان محتوا است که به دنبال راهی آسان و کارآمد برای ضبط فیلم‌های باکیفیت هستند.

تصویربرداری عمودی نسل دو

گیمبال DJI RS 4 دارای یک صفحه افقی جدید طراحی شده‌است که نسل دوم تصویربرداری عمودی را برای عملکرد سریع‌تر و ساده‌تر امکان‌پذیر می‌کند. بدون نیاز به لوازم جانبی اضافی، می‌توانید به سادگی صفحه افقی را آزاد کنید و آن را در موقعیت عمودی تغییردهید تا به آسانی در محور عمودی ثابت شده و شروع به فیلمبرداری کند.

DJI RS 4
DJI RS 4 دارای یک صفحه افقی جدید طراحی شده‌است.

قفل‌های محور خودکار نسل دوم

قفل‌های محور خودکار به RS 4 اجازه می‌دهند تا به سرعت شروع به کار کند یا وارد حالت خواب شود و به طور قابل توجه کارایی فیلمبرداری، انتقال و ذخیره‌سازی را افزایش دهد. علاوه براین، قفل‌های محور هنگام قفل شدن دارای شکاف‌های کوچک‌تری هستند که باعث کمتر شدن لرزش گیمبال می‌شود.

قفل‌های محور خودکار به RS 4 اجازه می‌دهند تا به سرعت شروع به کار کند یا وارد حالت خواب شود.

نرم ترین تجربه تعادل و حرکت یک گیمبال

DJI RS 4 دارای پوشش Teflon برای هر سه محور است که منجر به کاهش اصطکاک و تعادل نرم‌تر می‌شود. هنگام تعویض دوربین یا لنزها، دستگیره تنظیم دقیق روی محور شیب می‌تواند دوربین را به جلو یا عقب حرکت دهد و به تعادل دقیق و در سطح میلی‌متری برساند. همچنین صفحه بالایی با رها شدن سریع،‌ یک راهنمای قرارگیری قابل تنظیم برای اطمینان از نصب ایمن دوربین روی گیمبال دارد.

DJI RS 4 دارای پوشش Teflon برای هر سه محور است که منجر به کاهش اصطکاک و تعادل نرم‌تر می‌شود.

قفل صفحه نمایش اتوماتیک

صفحه نمایش لمسی OLED دارای یک ویژگی قفل خودکار جدید است. پس از قفل شدن، صفحه نمایش حالت‌های گیمبال و جوی استیک فعلی را با روشنایی کم نمایش می‌دهد. این نه تنها از لمس تصادفی جلوگیری می‌کند بلکه به حفظ قدرت باتری نیز کمک می‌کند.

صفحه نمایش لمسی OLED دارای یک ویژگی قفل خودکار جدید است.

لرزشگیر قدرتمند

 با اینکه این گیمبال یک بدنه سبک وزن دارد، دارای ظرفیت بار 3 کیلوگرم (6.6 پوند) است. بنابراین می‌تواند یک ترکیب اصلی مانند دوربین بدون آینه و یک لنز را تحمل کند و می‌تواند راحت و با قدرت آن‌ها را نگه دارد. در مقایسه با نسل قبلی خود، محور شیب این لرزشگیر 8.5 میلی‌متر افزایش یافته است و فضای متعادل‌کننده و گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد ترکیب‌های اصلی دوربین و لنز بدون آینه را همراه با لوازم جانبی مانند فیلترهای ND نصب کنید و در نتیجه دامنه پتانسیل خلاقیت و امکانات را در کارتان افزایش دهید.

الگوریتم تثبیت‌کننده RS نسل چهارم

این الگوریتم به طور خاص در نسل بعدی گیمبال‌های DJI بهینه شده‌است که به این معناست که به کاربران تجربه پایداری و عملکرد عالی را در فیلمبرداری عمودی و افقی می‌دهد. این قابلیت یک برتری بین قدرت لرزشگیر و احساس نرمی حرکت دوربین ایجاد می‌کند و همچنین عملکرد عالی و هم تجربه کاربری بهبود یافته‌تری را ارائه می‌دهد. علاوه براین، RS 4 پایداری قابل توجهی را در هنگام فیلمبرداری عمودی به کاربران ارائه می‌دهد و به راحتی شات‌های در حال حرکت مانند دویدن یا پرسپکتیوهایی با زاویه کم را ثابت نگه می‌دارد.

الگوریتم تثبیت‌کننده RS نسل چهارم
الگوریتم تثبیت‌کننده RS نسل چهارم یک برتری بین قدرت لرزشگیر و احساس نرمی حرکت دوربین ایجاد می‌کند.

خلق حرفه‌ای

DJI RS 4 از ویژگی‌های درجه یک و حرفه‌ای محصولات DJI PRO پشتیبانی می‌کند و عملکرد برتری را ارائه می‌دهد که ایجاد پروژه‌های انفرادی را کارآمدتر می‌کند.

کنترل بی‌سیم بلوتوثی

DJI RS 4 می‌تواند شاتر دوربین و زوم لنز را از راه دور با فناوری بلوتوث دو حالته کنترل کند. در حالت کنترل زوم، می‌توانید از جوی استیک برای کنترل Power Zoom برای لنزهای PZ و Clear Image Zoom استفاده کنید. برای کسب این تجربه و زوم دوربین از راه دور تنها باید یک بار آن را از طریق بلوتوث متصل کنید، پس از آن می‌توانید شاتر دوربین و زوم آن را کنترل و تنظیم کنید و حتی پس از قطع اتصال به کاربر اجازه می‌دهد تا دوربین‌های از پیش متصل شده را به طور خودکار دوباره متصل کنند.

پشتیبانی از DJI Focus Pro Motor

این گیمبال هنگامی که با موتور جدید DJI Focus Pro تنظیم می‌شود، به شما امکان می‌دهد فوکوس لنز را از طریق شماره‌گیری کنترل کنید یا زوم لنز را از طریق جوی استیک تنظیم کنید. این موضوع، به کنترل کارآمدتر لنز کمک می‌کند.

سفارشی سازی عملکرد دکمه ضبط

عملکرد دکمه ضبط را می‌توان در حالت FPV سفارشی کرد، جایی که فشار دادن و نگه داشتن دکمه باعث می‌شود سه محور گیمبال جهت حرکت دستگیره را دنبال کنند. این به ویژه برای فیلمبرداری فیلم‌های چرخشی یا شبیه‌سازی POV مفید است.

سوئیچ حالت گیمبال

با تغییر سوئیچ حالت گیمبال، می‌توانید به سرعت بین حالت‌های PF، PTF و FPV جابه‌جا شوید. شما همچنین می‌توانید حالت FPV را با توجه به الزامات تصویربرداری به حالت 3D Roll 360 یا حالت سفارشی تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که RS 4 آماده فوکوس روی سوژه شما است.

اکوسیستم جانبی و قابلیت‌های هوشمند

پورت ارتباطی RSA

DJI RS 4  یک پورت دارد که امکان اتصال لوازم جانبی مانند دسته کنترل متصل DJI RS را برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند. شما می‌توانید به لوازم جانبی دیگر مانند دستگیره‌های کنترل و دسته‌های حلقه کنترل از راه دور با این قابلیت به راحتی دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید به آسانی تنظیمات مختلف فیلمبرداری را با توجه به نیازهای خلاقانه خود تغییر دهید.

سیستم DJI RS SDK به سازندگان محتوا و توسعه‌دهندگان فردی این امکان را می‌دهد تا عملکردهای جدید و خلاقانه‌ای را برای RS 4  طراحی کنند. این قابلیت، طیف وسیع‌تری از امکانات فیلمبرداری و عکسبرداری را برای کاربران فراهم می‌کند و دنیایی از خلاقیت را به روی آن‌ها می‌گشاید.

دستگیره باتری با ظرفیت بالا DJI RS BG70

دستگیره باتری با ظرفیت بالا BG70 یک کارکرد جدید است که می‌تواند زمان کار باتری RS 4 را تا 29.5 ساعت افزایش دهد. همچنین از تامین انرژی دوربین و لوازم جانبی شما تا 18 وات از طریق پورت USB-C که در پایین دسته قرارگرفته پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از فرستنده تصویر DJI Ronin

فرستنده تصویر DJI Ronin ابزاری قدرتمند برای فیلمبرداران حرفه‌ای و دستیاران آنهاست. این گیمبال برای داشتن تصاویر زنده با کیفیت بالا، قابلیت کنترل گیمبال و دوربین از راه دور، قابلیت ActiveTrack 4.0 و Force Mobile و موارد دیگر را فراهم کرده‌است. با استفاده از فرستنده تصویر DJI Ronin از یک تجربه عکاسی یکپارچه با قابلیت‌های نظارت و کنترل بر تمام تصویر لذت ببرید.

گیمبال  DJI RS 4 PRO

مدل RS4 Pro بهبودهای قابل توجهی برای فیلمبردارن حرفه‌ا‌ی‌‌تر دارد. این گیمبال از نسل دوم سیستم فوکوس چندنقطه‌ای LiDAR با ۷۶۸۰۰ نقطه پشتیبانی می‌کند که ۷۷ درصد بیشتر از RS3 Pro است. این سیستم همچنین می‌تواند تا فاصله ۲۰ متری انسان‌ها را تشخیص داده و روی آن‌ها فوکوس کند که ۳ برابر بهتر از نسل قبل محسوب می‌شود. DJI Ronin RS 4 Pro با موتور فوکوس و زوم دوگانه و امکان کنترل همزمان و مجزای زوم و فوکوس عرضه می‌شود. مدل پرو همچنین از فیبرکربن ساخته شده درصورتی که مدل عادی محورهای آلومینیومی دارد.

گیمبال RS4 Pro وزنی معادل ۱.۶ کیلوگرم داشته و از دوربین تا وزن ۴.۵ کیلوگرم پشتیبانی می‌کند. گشتاور موتور DJI تا ۲۰ درصد بهبود یافته تا امکان پشتیبانی از وزن بیشتر فراهم شود.

قیمت  DJI Ronin RS 4 و DJI RS 4 pro

قیمت نسخه استاندارد DJI RS4 حدود ۵۵۰ دلار و نسخه کمبو ۷۲۰ دلار اعلام شده‌است. نسخه‌های استاندارد و کمبو RS4 Pro نیز به ترتیب ۸۷۰ و ۱۱۰۰ دلار قیمت خواهند داشت. هر دو گیمبال از همین امروز برای خرید در دسترس هستند.

طاهره ویسی

نویسنده : ویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *