دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

نجات یافتن پسر گمشده به لطف دوربین فروسرخ پهپاد

اخبار عکاسی
نجات یافتن پسر گمشده به لطف دوربین فروسرخ پهپاد

تصویری از یک هواپیمای بدون سرنشین به خدمات اورژانس کمک کرد تا روز دوشنبه یک نوجوان را در جنگل‌های شهرستان چروکی در کارولینای شمالی بیابند و نجات دهند.

به گفته سازمان آتش نشانی سد هیواسی ، پسر ناپدید شده توسط پهپادهایی با فناوری مادون قرمز پیدا شد . پهپادها گرمای بدن پسر را تشخیص دادند و افرادی را که با پای پیاده به جستجو می‌رفتند به محل نوجوان هدایت کردند.

مدیریت اضطراری کانتی همیلتون و آتش نشانی و نجات وست پولک پرواز سه پهپاد را به صورت شبکه ای به مدت دو ساعت آغاز کردند تا بتوانند نشانه های گرما را برای یافتن پسر گمشده پیدا کنند.

پسر گمشده به لطف دوربین فروسرخ پهپاد نجات یافت

تصویر پهپاد Infared از پسری که در وضعیت جنینی در جنگل دراز کشیده است.

دپارتمان می‌گوید یکی از پهپادها علامت گرمایی را برداشت و پس از بزرگ‌نمایی، دید که اعضای بدنی است که در وضعیت جنینی افتاده است.

دپارتمان می‌گوید هنگامی که اعضای حرارتی او توسط یک پهپاد کانتی همیلتون شناسایی شد ، مختصات GPS علامت‌گذاری شد و پرسنل امداد پسر گم‌شده را نجات دادند.

پسر گمشده به لطف دوربین فروسرخ پهپاد پیدا شد

تصویر پهپاد از اورژانس در حال یافتن و نجات نوجوان مفقود شده.

چاد مک‌ناب ، رئیس بخش آتش‌نشانی سد هیواسی به WDEF می‌گوید که دوربین‌های پهپاد به این معنی است که آنها توانستند با موفقیت پسر گمشده را ظرف چند ساعت شناسایی کنند. این فناوری نیروی انسانی درگیر در ماموریت نجات را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

قبل از در دسترس بودن دوربین‌های پهپاد ، مک‌ناب می‌گوید که خدمات اورژانس اساساً جنگل‌ها را پر از افرادی می‌کردند که جست‌وجوهای شبکه‌ای را انجام می‌دادند و فقط امیدوار بودند که کسی به فرد گمشده برخورد کند.

مک‌ناب به WDEF می‌گوید: پنج سال پیش، هرگز تصور نمی‌کردیم که چنین چیزی ممکن است.

من می دانستم که این فناوری وجود دارد ، هرگز تا این حد در معرض آن قرار نگرفته بودم . اما اکنون که آن را دیدم و بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم . فکر می کنم همه حاضران در صحنه نیز تحت تأثیر نجات یافتن آن پسر گمشده قرار گرفتند.

پتا پیکسل قبلاً در مورد فیلمبردار هوایی داگ ترون گزارش داده بود که از یک پهپاد تجاری مجهز به دوربین مادون قرمز و معمولی برای شناسایی و نجات حیوانات به دام افتاده از مناطق غیزقابل دسترس ، استفاده می کند.

پهپادی که ترون از آن استفاده می‌کند دارای یک دوربین مادون قرمز است که گرمای بدن حیوان را تشخیص می‌ده ، سپس با استفاده از زوم قدرتمند خود ، می‌تواند بررسی کند که آیا خواندن مادون قرمز دقیق است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط