دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

فروش ویژه روز عکاسی نورنگار؛ این دفعه دوربین جایزه بگیر

جشنواره و کمپین
فروش ویژه روز عکاسی نورنگار؛ این دفعه دوربین جایزه بگیر

فصل تابستان یک فرصت استثنایی برای شروع آموزش و تصمیم گیری برای ارتقا و پیشرفت شغلی است. یکی از همین فرصت‌های بسیار ویژه و خاص هم جشنواره روز عکاسی نورنگار است که با بخش‌های خاص و ویژه خودش، درکنار تخفیفات به شما دوربین هم جایزه می‌دهد.

فروش ویژه فروشگاه به مناسبت روز عکاسی

نورنگار یکی از فروشگاه‌های باسابقه در زمینه عرضه تجهیزات عکاسی و لوازم جانبی دوربین است که مشتریان خاص خودش را دارد. با شروع فروش ویژه تخفیف نورنگار که از تاریخ 29 مرداد تا 2 شهریور است، یک فرصت عالی برای عکاسان حرفه‌ای، تولیدکنندگان محتوا، علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری و حتی کسانی که به‌دنبال تجهیزات موبایل هستند فراهم می‌گردد تا در کنار انتخاب محصول موردنظر از فرصت خرید ویژه همراه با جایزه دوربین r100 استفاده کنند.

فروش ویژه فروشگاه به مناسبت جشنواره

در این فروش ویژه برای خرید دوربین، لوازم جانبی عکاسی تجهیزات مانند لنز، سه پایه و کیف دوربین، گیمبال‌، تجهیزات صدا، تجهیزات نورپردازی، لوازم جانبی موبایل، کالاهای دست دوم و حتی کالاهای سفارشی زمان‌دار تخفیف ویژه‌ای گذاشته می‌شود که یک موقعیت عالی برای تکمیل کردن کیت تجهیزات عکاسی و یا تولید محتوای شماست. فرقی نمی‌کند در چه حوزه و با چه میزان تخصصی فعالیت دارید چون نورنگار برای تمامی بودجه‌ها، محصولات مختلف و مناسبی را ارائه می‌دهد.

علاوه بر تخفیفی که روی تمام کالاهای سایت گذاشته می‌شود، با فروش ویژه روز عکاس خرید ده کالا به قیمت خرید هم برای مشتریان فراهم است تا علاوه بر یک فرصت استثنایی، شانس شما را در برنده شدن جایزه دوربین R100 هم بیش از پیش افزایش ‌دهد. همچنین در کنار تخفیف خرید کالا و لوازم جانبی عکاسی، در مدت 5 روزه این جشنواره هم هر مشتری که از نورنگار یک دوربین خریداری کند، فایل آموزشی منوی دوربین را به‌صورت رایگان دریافت خواهد کرد.

لیست ده کالایی که به قیمت خرید در جشنواره روز عکاسی نورنگار به فروش می‌رسند :

ماموریت‌های مسابقه نورنگار

یکی از کارهایی که شما مشتری عزیز می‌توانید برای کسب امتیاز شرکت در فروش ویژه تخفیف نورنگار و برنده شدن جایزه دوربین R100 انجام دهید، شرکت بخش مسابقه و قرعه‌کشی است. توضیح کامل مسابقه در زیر برای شما آورده شده :

این بخش یک صفحه مجزا در سایت دارد و به شما چند ماموریت می‌دهد. این ماموریت‌ها شامل :

  • فالو کردن پیج اینستاگرام نورنگار
  • ثبت‌نام در جشنواره عکس نورنگار و ارسال حداقل یک عکس
  • تکمیل پروفایل داخل سایت
  • دنبال کردن کانال تلگرام
  • خرید از سایت
  • بازدید از دوره‌های آکادمی نورنگار
  • آزمونک عکاسی
  • بازدید روزانه از سایت (در این ماموریت شما باید به سایت نورنگار سر بزنید و به حساب کاربری خود وارد شوید. با بازدید شما در طول مسابقه، به ازای هر روز به‌صورت اتوماتیک به امتیاز شما افزوده می‌شود.)
آموزش نحوه ثبت نام در جشنواره عکس نورنگار؛ نحوه اصلاح و تغییر تصاویر

مقاله مرتبط: آموزش نحوه ثبت نام در جشنواره عکس نورنگار؛ نحوه اصلاح و تغییر تصاویر

انجام دادن هر کدام از این ماموریت‌ها شانس شما را برای برنده شدن در قرعه‌کشی فروش ویژه تخفیف نورنگار افزایش می‌دهد. از طرفی می‌توانید امتیاز کسب شده از این ماموریت‌ را تبدیل به تخفیف خرید کرده و با خرید از فروشگاه، شانس خود را برای شرکت در قرعه‌کشی چند برابر کنید..

علاوه بر جایزه اصلی نورنگار ( دوربین کانن R100 )، جوایز دیگری هم برای شما همراهان نورنگار در نظر گرفته شده است :

آموزش عکاسی اقساطی

تخفیفات و ورکشاپ رایگان آکادمی نورنگار

یکی از بخش‌های پرطرفدار سایت نورنگار، ورکشاپ‌ها و کلاس‌های آموزشی مختلفی است که برای ارتقا سطح کیفی و کسب مهارت‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری برگزار می‌شود. این کلاس‌ها که توسط اساتید مجرب و با بهترین کیفیت برگزار می‌شود در طی پنج روز جشنواره یک شرایط ثبت‌نام متفاوت را برای شما فراهم می‌کند.

در طول جشنواره روز عکاس که با تخفیف روی کلاس های آکادمی هم همراه است، با تخفیف 10 درصدی که روی کلاس‌های حضوری و 50 درصدی که روی فایل‌های آموزشی قرار می‌گیرد، یک فرصت عالی برای علاقمندان به دنیای تصویر و هنر فراهم می‌شود تا با بهبود تکنیک‌های عکاسی، تدوین، نورپردازی، ادیت و فیلمبرداری خود، مسیر موفقیت را درپیش بگیرند.

همچنین در روز پایانی این فروش ویژه یعنی جمعه 2 شهریور، چند کلاس بصورت ورکشاب به مناسبت روز عکاس برگزار می‌شود که شامل بخش‌های مختلفی همچون عکاسی دیجیتال، روتوش و ویرایش و عکاسی مواد غذایی است. در واقع قسمت جذاب این روز از فروش ویژه برگزاری همین ورکشاپ رایگان است که برای علاقمندان برگزار خواهد شد. در این ورکشاپ رایگان اساتیدی همچون :

کار آموزش کارآموزان را برعهده دارند و میزبان هنرجویان عزیز هستند.

با استفاده از این فرصت استثنایی هم می‌توانید در یک ورکشاپ رایگان شرکت ‌کنید هم با کسب امتیاز از بخش‌های مختلف، شانس برنده شدن جایزه دوربین R100 جشنواره تخفیف نورنگار را بدست آورید.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *