دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

خونه تکونی نورنگار؛ جشنواره فروش ویژه نوروزی

اخبار عکاسی
خونه تکونی نورنگار؛ جشنواره فروش ویژه نوروزی

همزمان با فرا رسیدن عید نوروز با خانه‌تکانی منازل و دل‌هایمان از هرگونه آلودگی، کدورت و غم به استقبال سال جدید خواهیم رفت. اما خانه‌تکانی نورنگار با تمام خانه‌تکانی‌هایی که تا به امروز دیده و شنیده‌اید کاملاً متفاوت است و شامل یک فروش ویژه محصولات در پایان سال ۱۴۰۲ می‌شود. نورنگار این فرصت را به علاقه‌مندان عکاسی داده است که در روزهای ۲۲ تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲  از تخفیفات ویژه‌ای که روی تمام گروه کالاهای نورنگار اعمال شده و شامل تخفیفی تا ۸۰ درصد است، استفاده کنند. این جشنواره بزرگ و هیجان‌انگیز شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که هر کدام از آن‌ها در ادامه معرفی خواهند شد. پس با نورنگار همراه باشید!

شگفت‌انگیزهای نوروزی نورنگار

این جشنواره ویژه که نورنگار برای عید نوروز در نظر گرفته است، هم شامل بخش مسابقه می‌شود و هم تخفیفات شگفت‌انگیزی را برای علاقه‌مندان به محصولات و تجهیزات عکاسی هنگام خرید در بازه زمانی جشنواره از ۲۲ تا ۲۹ اسفند در نظر گرفته‌است که بخش‌های مختلف آن در ادامه آمده‌اند.

مسابقه هیجان‌انگیز شکار جوایز هفت سین

نورنگار برای کاربران خود در صفحات محصولات مختلف، آیتم‌های سفره هفت سین مانند سبزه، سکه، سمنو و غیره را پنهان کرده‌است که شما می‌توانید پس از پیدا کردن هر یک از این آیتم‌ها روی آن کلیک کرده و به محض نمایش pop-up از جایزه‌ای که برده‌اید، مطلع شوید. این جایزه می‌تواند شامل یکی از محصولات نورنگار، تخفیف تا ۸۰ درصد روی محصولات یا یکی از کارت‌های هدیه‌ای باشد که برای کاربران جهت خرید محصولات نورنگار یا آکادمی آن در نظر گرفته شده‌است.

در صفحات محصول فروشگاه نورنگار پس از پیدا کردن هر یک از این آیتم‌ها روی آن کلیک کرده و جایزه‌ ببرید.

خانه‌تکانی محصولات نورنگار؛ تخفیفات ویژه نوروز

بخش جذاب دیگر این جشنواره شامل تخفیف تا ۸۰ درصد روی محصولات موجود در هر یک از گروه کالاهای زیر می‌شود که می‌توانید بر اساس نیاز خود هر یک از آن‌ها را در زمان جشنواره با قیمتی بسیار پایین خریداری کنید.

  • دوربین و لنز: بسیاری از محصولات نورنگار در گروه دوربین و لنز با تخفیفی ویژه در جشنواره نوروزی نورنگار به فروش می‌رسند که شامل انواع دوربین کنون، نیکون، سونی، فوجی و دوربین‌های چاپ سریع می‌شوند. خرید تعدادی از لنزهای استفاده شده برای هر یک از این دوربین‌ها نیز شامل تخفیف جشنواره می‌شود.
بسیاری از محصولات نورنگار در گروه دوربین و لنز با تخفیفی ویژه در جشنواره نوروزی نورنگار به فروش می‌رسند.
  • نورپردازی: از دیگر دسته‌بندی‌هایی که در فروش ویژه نوروز می‌توانید محصولات آن را خریداری کنید، شامل تجهیزات نورپردازی مناسب عکاسی پرسنلی، تجهیزات نورپردازی مناسب باغ و عروسی، تجهیزات نورپردازی مناسب پرتره و انواع رینگ لایت‌ها می‌شوند.
  • کیف: در این جشنواره انواع مختلفی از کیف‌های دوربین، کوله پشتی‌ها و کیف‌های لپ‌تاپ با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند.
  • میکروفون: در دسته انواع میکروفون دوربین، موبایل، استودیویی، شاتگان، بی‌سیم و یقه‌ای نیز محصولاتی با تخفیف ویژه بهاری به فروش می‌رسند.
تخفیف ویژه بهاری میکروفون
در دسته انواع میکروفون دوربین، موبایل، استودیویی، شاتگان، بی‌سیم و یقه‌ای نیز محصولاتی با تخفیف ویژه بهاری به فروش می‌رسند.
  • سه‌پایه: بعضی از انواع سه‌پایه دوربین، سه‌پایه فیلمبرداری، تک‌پایه دوربین، مونوپاد، پایه گوشی، گیمبال، سه‌پایه T شو و لوازم جانبی پایه دوربین نیز شامل این تخفیف می‌شوند.
  • لوازم جانبی: تعدادی از لوازم جانبی عکاسی و موبایل مانند انواع باتری، شارژر، کاور دوربین، محافظ صفحه، حافظه جانبی، فیلتر عکاسی و غیره از کالاهایی هستند که در این جشنواره با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند.

تخفیفات آتشین جشنواره عید نوروز نورنگار

نورنگار بخش دیگری را در جشنواره خانه‌تکانی نوروزی خود برای کاربران وفادارش در نظر گرفته‌است که شامل یک سری تخفیف‌های زمان‌دار روی بعضی از محصولات خاص موجود در سایت می‌شوند. به این صورت که تعدادی از محصولات نورنگار که تا ۸۰ درصد تخفیف خورده‌اند، به مدت ۱۲ ساعت در بخش تخفیفات آتشین قرار می‌گیرند و پس از آن محصول به طور اتوماتیک با محصول دیگری که همان میزان تخفیف خورده، جایگزین می‌شود. اگر به دنبال خرید محصول خاصی با قیمت مناسب می‌گردید از این بخش غافل نشوید و آن را به صورت روزانه چک کنید. شانس خود را امتحان کنید، ممکن است محصول دلخواه شما در بخش تخفیفات آتشین قرار بگیرد!

از برندهای سین‌دار نورنگار غافل نشوید!

روزانه تخفیف ویژه‌ای روی تمام محصولات نورنگار که نام برند آن‌ها با حرف سین شروع شده، اعمال می‌شود. این برندها شامل سونی، سندمارک، سندیسک، سنهایزر، سیگما، سیرا و سارامونیک می‌شوند. پس اگر علاقه‌مند به هر یک از این برندها هستید، از محصولات آن‌ها به طور روزانه بازدید کنید. شاید بتوانید محصول مورد نظرتان را با تخفیف ویژه در میان آن‌ها پیدا کنید.

جشنواره تخفیف پلاس برای لوازم جانبی

اگر به لوازم جانبی و تجهیزات عکاسی علاقه دارید، می‌توانید تعدادی از این محصولات را نیز در بخش تخفیف پلاس جشنواره بزرگ خانه تکانی نورنگار با تخفیف ویژه خریداری کنید. این آیتم‌ها نیز ثابت نیستند و به طور روزانه تغییر می‌کنند. بنابراین فرصت را از دست ندهید و این بخش را به طور روزانه چک کنید.

برای شرکت در مسابقه کافی است یک ویدیو از آنباکس محصولات خریداری شده بگیرید و آن‌ها را به صورت پست یا استوری در اینستاگرام خود منتشر کنید.

آنباکس کن و جایزه ببر!

یکی دیگر از بخش‌های مسابقه‌ای که نورنگار برای جشنواره نوروزی خود در نظر گرفته‌است، مسابقه آنباکس نورنگار است که از تاریخ ۲۲ اسفند تا ۱۳ فروردین برگزار می‌شود. برای شرکت در این مسابقه کافی است هر یک از بسته‌های محصولاتی که از نورنگار خریداری کرده‌اید را آنباکس کنید، یک یا چند ویدیو از محصولات خریداری شده بگیرید و آن‌ها را به صورت پست یا استوری در اینستاگرام خود منتشر کنید. فراموش نکنید که حتماً پیج اینستاگرام نورنگار را در پست یا استوری خود تگ کنید و شانس خود را برای برنده شدن در این مسابقه جذاب امتحان کنید.

طاهره ویسی

نویسنده : ویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *