دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

ایده عکس شام غریبان؛ برای پروفایل و استوری

ایده عکاسی
ایده عکس شام غریبان؛ برای پروفایل و استوری

غروب روز عاشورا که از یک سو غم غربت و از دست رفتن بهترین اعضای خانواده را بر کودکان چیره کرده است، با زخم زبان‌های دشمن در تاریکی شب، لطمه‌های بدنی و به غنیمت بردن وسایل آن‌ها از واقعه تلخ کربلا به حساب می‌آید. ایرانی‌ها در این روز برای همراهی با این غم بزرگ، در تاریکی شمع روشن می‌کنند و به یاد این فاجعه اشک می‌ریزند.

عکاس: محمد محمدی

ثبت عکس شام غریبان می‌تواند حس هم‌زاد پنداری، پایبندی به عقاید و ایستادگی در برابر باطل را ضمن ثبت خاطرات ماندگار به ارمغان بیاورد.

ایده عکس شام غریبان

تصاویر شام غریبان معمولا در فضاهای تاریک و شب هنگام ثبت می‌شود. به همین منظور انتخاب فضایی که نور بهتری برای شما فراهم می‌کند، امری ضروری به شمار می‌رود.

توجه داشته باشید که عکس شام غریبان چه از کودکان گرفته شود چه بزرگسالان، بهتر است بدون هماهنگی قبلی باشد تا احساس واقعی سوژه‌ را به نمایش بگذارد. این موضوع در احساسی که عکس در بینندگان ایجاد می‌کند، تاثیر به سزایی دارد.

ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان
arrow
arrow

ضمنا، وجود عناصر مرتبط مانند شمع، هم‌خوانی اشعار، فانوس و موارد دیگر، مفاهیمی عمیق و ارزشمند را به تصاویر شما می‌افزاید.

تکنیک عکاسی از شمع در شام غریبان

ثبت عکس شام غریبان برای حضور در نمایشگاه‌های مذهبی، تغییر پروفایل شبکه‌های اجتماعی یا اشتراک گذاری در قالب استوری، نیازمند رعایت کردن برخی نکات است. این نکات به شما کمک می‌کند تا عکسی با کیفیت به همراه جزئیات را با کم‌ترین ابزار موجود ثبت کنید.

ایده عکاسی از شمع در شام غریبان
عکاس: محمد محمدی

یکی از مهم‌ترین مواردی که عکس شما را از این رو به آن رو می‌کند، نور است. از آنجایی‌که عکاسی در شب چالش‌هایی دارد، از وسایل تنظیم کننده نور و ادیت نور در تصاویر پس از عکس‌برداری غافل نشوید. ضمنا وسایلی نظیر شمع یا فانوس در عین حال که موجب زیبایی تصویر می‌شوند، افزایش نور را در نقاط مرکزی در پی دارند.

عکاسی شام غریبان
ثبت جزییات تصاویر زیبا و منحصربه‌فردی در این مراسم می‌سازد.

کادربندی تصاویر، معمولا نسبت به هدف عکس بستگی دارد. به طور مثال اگر عکس شام غریبان برای استوری ثبت می‌کنید، گوشی را روی حالت عمودی نگه دارید. اما عکس شام غریبان برای پروفایل هم به صورت افقی و هم عمودی امکان پذیر است.

جشنواره عکس نورنگار

۱۶ عکس شام غریبان برای پروفایل و استوری

در عکس‌ شام غریبان، تمرکز خود را روی هدف از عکاسی بگذارید. آیا می‌خواهید خودتان را هنگام عزاداری نشان دهید؟ یا می‌خواهید عظمت واقعه شام غریبان را در جمعیت به نمایش بگذارید. سپس متناسب با این هدف، سوژه اصلی را در نقاط مرکزی قرار دهید و با عناصر مختلف، عکس را زیبا‌تر کنید.

ایده عکس شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان ایده عکاسی شام غریبان
arrow
arrow

ایده عکس شام غریبان برای پروفایل

معمولا عکس شام غریبان برای پروفایل، شامل سوژه اصلی انسانی است. تلاش کنید این عکس را بدون هماهنگی قبلی اما در حالت آراسته با نمایش حس واقعی سوگواری ثبت کنید. این قبیل عکس‌ها بیش‌تر از ژست‌های مصنوعی، احساسات را درگیر می‌کنند.

عکاسی شام غریبان برای پروفایل عکاسی شام غریبان برای پروفایل عکاسی شام غریبان برای پروفایل عکاسی شام غریبان برای پروفایل عکاسی شام غریبان برای پروفایل عکاسی شام غریبان برای پروفایل
arrow
arrow

جشنواره عکس نورنگار

ایده عکس شام غریبان برای استوری

ایده عکس شام غریبان برای استوری، گاهی همراه با روشن کردن شمع، پیاده روی به نیت غربت‌ کودکان کربلا، پخش نذری و هدیه دادن به آن‌ها ثبت می‌شود.

ایده عکس شام غریبان برای استوری ایده عکس شام غریبان برای استوری ایده عکس شام غریبان برای استوری
arrow
arrow

اضافه کردن متن نوشته‌های مرتبط به این تصاویر در قالب استوری، علاوه بر افزایش واکنش کاربران موجب انتقال بهتر مفهوم تصویر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *