دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

گیمبال Zhiyun crane 3s معرفی شد

اخبار عکاسی
گیمبال Zhiyun crane 3s معرفی شد

Zhiyun محصول جدید خود یعنی گیمبال Zhiyun crane 3s را برای دوربین های بدون آینه و دوربین های بزرگتر CINE معرفی کرد. با توجه به اندازه دوربینی که مورد استفاده قرار می گیرد ، می تواند به صورت ماژولار تنظیم شود.
مشخصات گیمبال Zhiyun crane 3s

Zhiyun  اعلام کرد که گیمبال  Crane 3s آپدیتی برای Crane 3 است ، قوی تر است و تنوع پذیری بیشتری دارد و اندازه قابل تنظیم برای پشتیبانی از هم دوربین های کوچکتر و هم دوربین های بزرگتر، هردو دارد. این گیمبال برای دوربین های بدون آینه مانند سری آلفا 7 سونی و همچنین دوربین های بزرگتر مانند Panasonic Lumix S1H به علاوه دوربین های سینمایی مانند سری  Canon C100 / C300 / C500 مناسب است.

یک دستگیره کشویی هوشمند برای عکاسی از ارتفاع کم تا عکاسی از زاویه بالا وجود دارد. بخش های جداشونده ای وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز خود اندازه را تنظیم کنید. همچنین این محصول یک سیستم جدید قفل دارد که در صورت نیاز برای حمل و نقل و غیره ، گیمبال را به طور کامل قفل می کند. یک باتری Power Plus اختیاری به شما امکان می دهد تا 18 ساعت گیمبال را شارژ کنید و  یا به دوربین و سایر لوازم جانبی نیرو دهید. بدون باتری اضافی نیز ، باتری داخلی تا 12 ساعت از دستگاه پشتیبانی میکند.

گیمبال دارای نمایشگر OLED است که انتخاب از بین 6 حالت مختلف عکسبرداری را آسان می کند. در پکیج  اصلی این گیمبال کنترل زوم و فوکوس نیز گنجانده شده است.

Zhiyun اعلام کرد CRANE 3S ، گیمبال قوی تر و تنوع پذیرتری است و برای هر چالشی آماده است. طراحی ماژولار جدید امکان استفاده بهتر از برنامه ها و کنترل خلاقانه را فراهم می آورد.

خرید گیمبال Zhiyun crane 3s

شنژن ، چین ، 19 مارس 2020 – Zhiyun ، تولید کننده پیشرو  گیمبال برای دوربین ها و تلفن های هوشمند در جهان ، راه اندازی گیمبال Zhiyun crane 3s  را اعلام می کند. از فیلمبرداری از سوژه ای که با شتاب زیاد حرکت می کند  تا کار در استودیو ، هر محیط فیلمبرداری نیاز های ویژه خود را دارد که به متنوع ترین تجهیزات نیاز دارد. Crane 3s جدید بر نوآوری zhiyun متکی است و باتری بهبودیافته و طراحی ماژولار جدید آن به خوبی سیستم قابل اعتماد آن است. همچنین طیف بیشتری از برنامه ها و کنترل بیشتری را ارائه می دهد.

CRANE 3 LAB ژیون ، اولین نسل گیمبال با انتقال تصویر داخلی ، راه های جدید نگه داشتن و کنترل یک گیمبال را برای فیلم های خلاقانه معرفی کرد. اما Zhiyun هنوز احساس می کند که یک گیمبال می تواند حتی  برای محیط های فیلمبرداری سخت تر و غیرقابل پیش بینی تر نیز سازگار شود.

[relatedpost post=”102123″]

موتورهای بی سابقه برای خلاقیت نامحدود

فعالیت های فیلمبرداری ممکن است به انواع دوربین ها ولوازم جانبی در محیط های پیچیده ی فیلمبرداری نیاز داشته باشد. گیمبال Zhiyun crane 3s با موتورهای SUPER جدید دوباره مهندسی شده است که به آن امکان می دهد یک بار 6.5 کیلوگرمی را حمل کند ، این گیمبال برای قرار دادن دوربین های پیشرفته تر شامل  Canon EOS 1DX ، دوربین های سینمایی جیبی Blackmagic  و حتی Canon Cinema EOS ، سری FS و سری FX سونی و دوربین های Red Digital Cinema مناسب است.

بررسی گیمبال Zhiyun crane 3s

طراحی ماژولار برای انعطاف پذیری و سازگاری متقابل

گیمبال Zhiyun crane 3s در محور موتور و دستگیره ها از طراحی ماژولار بهره می برد. برای دوربین های بزرگتر سینمایی ، کاربران می توانند ماژول گسترش را بر روی محور Roll وصل کنند. در مورد DSLR های کوچکتر ، ماژول گسترش را می توان حذف کرد تا گیمبال جمع و جور و قابل حمل شود.

سری قبلی LAB روش جدیدی برای نگه داشتن یک گیمبال در حالت زیر محور با دسته دوم ایجاد کرده است. CRANE 3S به تجدید نظر درباره ی ساختار می پردازد و دسته دوم قابل جدا شدن را با دو گزینه معرفی می کند: دسته EasySling و دسته SmartSling.

می توانید دسته EasySling را نصب کنید تا نیروی گرفتن را گسترش دهید و بتوانید عملکرد راحت تری در زیر محور و در حالت عمود داشته باشید ، یا دسته SmartSling را نصب کنید که دارای یک صفحه کنترل خلاقانه و صفحه OLED ، برای تنظیم مستقیم پارامتر های دوربین و گیمبال ، یا ترکیب آنها با یکدیگر است.

دسته ها به راحتی قابل نصب و حذف هستند و هر دو چندین جایگاه در اندازه های مختلف برای نصب لوازم جانبی ارائه می دهند. طراحی ماژولار باعث می شود CRANE 3S با چرخ های موتوری ، بازوهای متحرک ، ایزی ریگ و غیره بسیار سازگار باشد.

[relatedpost post=”130143″]

یک باتری جدید برای پشتیبانی از تصویربرداری طولانی

با سه باتری با فرمت 18560 ، CRANE 3S می تواند تا 12 ساعت کار کند. پورت برق DC در محفظه باتری امکان شارژ مستقیم تا حداکثر 25.2 ولت را فراهم می کند. برای پشتیبانی از عکس های با نوردهی طولانی مدت با تنظیمات بیشتر ،  Zhiyun باتری TransMount PowerPlus را معرفی می کند که یک پاور بانک فشرده با قابلیت شارژ سریع برای گیمبال و دوربین است.

این پک شش باتری 18650 را در خود جای داده و به طور مستقل 18 ساعت کارکرد را برای گیمبال فراهم می کند.

سیستم قفل قابل اعتماد

گیمبال Zhiyun crane 3s ژیون اطمینانی را فراهم می کند که کاربران می توانند روی آن حساب باز کنند. سیستم قفل تازه طراحی شده می تواند هر سه محور را بدون نوسان قابل توجه قفل کند. طراحی ماژولار دارای قفل های دوتایی است تا اطمینان حاصل شود که تنظیمات آن  100٪  مطمئن است. پشتیبانی از لنزهای بزرگتر به سیستم زوم و فوکوس اضافه شده است. CRANE 3S توسط یک الگوریتم جدید هدایت می شود که سرعت و نرمی قابل ملاحظه ای را فراهم می سازد. در فیلمبرداری سریع ، CRANE 3S می تواند در برابر باد شدید مقاومت کند. حرکت محوری با حرکتی 55 درجه ای برای تصاویری نامحدود طراحی شده است و فضای کافی را برای سوار کردن دوربین های بزرگ سینمایی فراهم می کند.

نرم افزار انتقال تصویر : ورای دید شما

نرم افزار انتقال تصاویر Zhiyun TransMount با گیمبال Zhiyun crane 3s سازگار است. با این فرستنده ، می توان تصویر را در حداکثر سه دستگاه مانیتور از جمله تلفن های هوشمند پخش کرد. سیستم ViaTouch 2.0 در برنامه ZY Play بین لرزشگیر، دوربین ، دستگاه های مانیتور، ارتباط ایجاد می کند ، به شما امکان می دهد از راه دور و پارامترهای دوربین و گیمبال را تنظیم کنید. سیستم ViaTouch 2.0 همچنین یک کنترل حرکت از راه دور تصویری را برای گیمبال امکان پذیر می کند.

 

نویسنده : یاسمن زارعی

6 دیدگاه

  • مرضیه گفت:

    سلام نحوه لول کردنش رو آموزش ندارید؟

  • امیر گفت:

    من دارم اگه می خوای من بهت می فریم فرزانه

  • فرزانه گفت:

    کی موجود میشه؟

    • مهلا شریفان (کارشناس فروش) گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از موجودی کالاها با ما تماس بگیرید
      داخلی 611

  • حسین میرزایی گفت:

    سلام
    حدودا چه زمانی موجود میشه؟

    • مهلا شریفان (کارشناس فروش) گفت:

      انشالا بعد از تعطیلات تماس داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *