سمیرا میرزاییانشرکت کننده دوره آموزش عکاسی تبلیغاتی و نورپردازی (حضوری)
من در دورهی «تولید محتوای ویدیویی» با جناب آقای سعید فداییان شرکت کردم و از حضور در این کلاس کاملاً رضایت دارم. در این دوره، با انواع تجهیزات مورد نیاز برای تولید محتوا آشنا شدیم و تکنیکهای بسیار کاربردی و حرفهای به ما آموزش داده شد.
یکی از نقاط قوت این کلاس، فضای تعاملی آن بود؛ بهطوریکه در هر مرحله از آموزش، امکان مطرح کردن سوالات وجود داشت و آقای فداییان با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی ابهامات و پرسشها بودند.
مریم ایزدبخششرکت کننده دوره آموزش تولید محتوای ویدئویی و تدوین
منوی A7R V همیشه برام گیجکننده بود، ولی این آموزش خیلی روان و مرحلهبهمرحله توضیح داده. واقعاً به دردم خورد.
شادی جعفریشرکت کننده دوره آموزش منوی دوربین فول فریم بدون آینه سونی سری الفا A7R MARK V
تشکر میکنم از استاد محمد خانی بابت اموزش جامعی که داده بودند
محسن مرادی پورشرکت کننده دوره آموزش جامع عکاسی تبلیغاتی
این دوره تهیه کردم جامع بود و به راحتی تو خونه اموزش دیدم
فاطمه جباریشرکت کننده دوره آموزش جامع عکاسی تبلیغاتی
سلام روزتون بخیر درمورد دوره کلاس های عکاسی جامع با استاد فدایان خواستم بگم تا الان واقعا راضی بودم و برا یاد گرفتن هنرجویا ب بهترین روش اموزش میده ممنون از نورنگار و استاد عزیز
نگین سلیمانیشرکت کننده دوره آموزش عکاسی جامع
فضایی سرشار از انگیزه، همراه با استادی (استاد عزیز و مهربون آقای فدائیان ) مجرب و دلسوز که با حوصله، دانشی عمیق را به زبانی روان و کاربردی منتقل میکنند.
در هر جلسه، نهتنها تکنیکهای عکاسی را میآموزم، بلکه نگاهی تازه به زیباییهای اطرافم پیدا میکنم. شیوه آموزش منظم، تجهیزات مناسب، و محیطی گرم و حرفهای باعث شدهاند تا مسیر یادگیری برایم هموار و لذتبخش باشد.
از زحمات تمامی عوامل آموزشگاه صمیمانه سپاسگزارم و این مجموعه را با اطمینان کامل به علاقهمندان عکاسی توصیه میکنم.
مهدی عزیزیشرکت کننده دوره آموزش عکاسی جامع
زهرا دبستانیشرکت کننده دوره آموزش عکاسی جامع
این دوره خیلی امیانه و به راحتی اموزش داده میتونید با نکته هایی که استاد میگن تو خونه با تجهیزات ساده عکاسی کرد
زهرا ارجمندیشرکت کننده دوره آموزش جامع عکاسی تبلیغاتی
شیوه تدریس خیلی روان و مرحلهبهمرحله بود. ابزارهای Adobe Photoshop کامل توضیح داده شده بود
مهدی صابریشرکت کننده دوره دوره آموزشی مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ
این فایل تهیه کردم 😍
خیلی آموزش خوبی بود به راحتی با موبایلم میتونم عکس های حرفه ای ثبت کنم
زهرا مرادیشرکت کننده دوره آموزش عکاسی با موبایل
مطهره حقیقت شناسشرکت کننده دوره آموزش عکاسی جامع
سلام
وقتتون بخیر
من توی دوره آموزش جامع عکاسی آقای فدائیان شرکت کردم. تا الآن که ۵ جلسه از شروع دوره گذشته خیلی از روش تدریس ایشون و سر فصل های آموزشی راضی هستم. من شناخت خیلی کمی از نحوه کار با دوربین های حرفه ای داشتم ولی الآن خیلی بهتر و حرفه ای تر می تونم عکاسی کنم و از عکاسی لذت بیشتری می برم.
ممنون از شما🙏🙏
من در دورهی «تولید محتوای ویدیویی» با جناب آقای سعید فداییان شرکت کردم و از حضور در این کلاس کاملاً رضایت دارم. در این دوره، با انواع تجهیزات مورد نیاز برای تولید محتوا آشنا شدیم و تکنیکهای بسیار کاربردی و حرفهای به ما آموزش داده شد. یکی از نقاط قوت این کلاس، فضای تعاملی آن بود؛ بهطوریکه در هر مرحله از آموزش، امکان مطرح کردن سوالات وجود داشت و آقای فداییان با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی ابهامات و پرسشها بودند.
منوی A7R V همیشه برام گیجکننده بود، ولی این آموزش خیلی روان و مرحلهبهمرحله توضیح داده. واقعاً به دردم خورد.
تشکر میکنم از استاد محمد خانی بابت اموزش جامعی که داده بودند
این دوره تهیه کردم جامع بود و به راحتی تو خونه اموزش دیدم
سلام روزتون بخیر درمورد دوره کلاس های عکاسی جامع با استاد فدایان خواستم بگم تا الان واقعا راضی بودم و برا یاد گرفتن هنرجویا ب بهترین روش اموزش میده ممنون از نورنگار و استاد عزیز
فضایی سرشار از انگیزه، همراه با استادی (استاد عزیز و مهربون آقای فدائیان ) مجرب و دلسوز که با حوصله، دانشی عمیق را به زبانی روان و کاربردی منتقل میکنند. در هر جلسه، نهتنها تکنیکهای عکاسی را میآموزم، بلکه نگاهی تازه به زیباییهای اطرافم پیدا میکنم. شیوه آموزش منظم، تجهیزات مناسب، و محیطی گرم و حرفهای باعث شدهاند تا مسیر یادگیری برایم هموار و لذتبخش باشد. از زحمات تمامی عوامل آموزشگاه صمیمانه سپاسگزارم و این مجموعه را با اطمینان کامل به علاقهمندان عکاسی توصیه میکنم.
این دوره خیلی امیانه و به راحتی اموزش داده میتونید با نکته هایی که استاد میگن تو خونه با تجهیزات ساده عکاسی کرد
شیوه تدریس خیلی روان و مرحلهبهمرحله بود. ابزارهای Adobe Photoshop کامل توضیح داده شده بود
این فایل تهیه کردم 😍 خیلی آموزش خوبی بود به راحتی با موبایلم میتونم عکس های حرفه ای ثبت کنم
سلام وقتتون بخیر من توی دوره آموزش جامع عکاسی آقای فدائیان شرکت کردم. تا الآن که ۵ جلسه از شروع دوره گذشته خیلی از روش تدریس ایشون و سر فصل های آموزشی راضی هستم. من شناخت خیلی کمی از نحوه کار با دوربین های حرفه ای داشتم ولی الآن خیلی بهتر و حرفه ای تر می تونم عکاسی کنم و از عکاسی لذت بیشتری می برم. ممنون از شما🙏🙏