021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بزرگترین نوآوری در عکسبرداری با تلفن همراه

بزرگترین نوآوری در عکسبرداری با تلفن همراه

گوشی هوآی P20Pro با دوربین سه گانه و کسب امتیاز ۱۰۹ از وب سایت Dx0، رقابت را در حوزه دوربین گوشی های هوشمند به سطح جدیدی برد.

 

راه دیگری برای توضیح آن وجود ندارد: حداقل به گفته وبسایت DxOMark، گوشی هوآی P20Pro دارای کارآمد ترین دوربین در میان تلفن های همراه موجود در بازار است.

 

در واقع، با امتیاز 109، اولین تلفن همراه دنیا مجهز به 3 دوربین، با اختلاف 10 امتیاز، از نزدیک ترین رقیب خود، یعنی Samsung Galaxy S9 برتر است. نه تنها گوشی هوآی P20Pro، بلکه P20 که دارای دوربین دوگانه است، امتیاز بی نظیر 102 را به خود اختصاص داد.

 

این آمار، Huawei P20 Pro و P20 را به دو عدد از بهترین دوربین های تلفن همراهی که DxOMark تابه حال امتحان کرده است، تبدیل می‌کند و آنها را به صدر لیست بازبینی ما می‌برد.

 

میتوانید نقد کامل P20 Pro و P20 را از لینک های مربوطه، مطالعه کنید، اما واضح است که Huawei پیروز رقابت شد. DxOMark این موضوع را به سادگی در نقد گوشی هوآی P20Pro بیان کرد:

 

ما به بهبود دوربین های تلفن های هوشمند در هر نسل، عادت کرده ایم، اما با توجه به تصاویر و نتایج ثبت شده از P20 Pro، به نظر می‌رسد Huawei از یک یا دو نسل پیشی گرفته است. نتایج دقیقا به همین خوبی هستند. سیستم 3 گانه دوربین P20 Pro، بزرگترین نوآوری در عکسبرداری با تلفن همراه است که در چند وقت اخیر مشاهده کردیم و این موضوع، همه چیز را تغییر می‌دهد.

 

Huawei P20 Pro

 

شخصا از استفاده از جملاتی مانند “همه چیز را تغییر می‌دهد” لذت نمی‌برم، اما در این مورد، دقیقا صحیح است. حداقل بر اساس امتیاز DxO، مدل P20 Pro تمامی رقبای خود را “در تمامی دسته ها” شکست می‌دهد.

 

حتی اگر تنها به ثبت عکس علاقه مند باشید (و نه فیلمبرداری) هیچکس به امتیاز تصویر Huawei یعنی 114 نزدیک هم نمی‌شود—نزدیک ترین رقبای او یعنی Samsung Galaxy S9 دارای امتیاز 104 و Apple iPhone X دارای امتیاز 101 هستند.

 

دوربین گوشی های هوشمند

 

می‌توانید نقدهای کامل، تصاویر امتحانی و ریز امتیازها را در وبسایت DxOMark مشاهده کنید، و نظر خود را در مورد این دوربین شگفت انگیز برای ما بنویسید.

 

 

در آخر مروری می‌کنیم بر مشخصات دوربین گوشی ‌های Huawei P20 Pro :

 

دوربین Huawei P20 Pro

 

  • دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی

 

  • دوربین سه گانه لایکا با یک حسگر 40 مگاپیکسلی رنگی، یک حسگر 20 مگاپیکسلی تک رنگ و یک حسگر 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو

 

  • بزرگنمایی تا سه برابر بدون افت کیفیت

 

  • دوربین اصلی با سنسوری دوبرابر بزرگتر از سنسور استفاده شده در گوشیهای رقیب، با f1.8

 

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *