دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

هشتمین جشنواره ایران من با رضا کیانیان؛ گفت‌وگو با داور سومین دوره جشنواره

اخبار جشنواره
هشتمین جشنواره ایران من با رضا کیانیان؛ گفت‌وگو با داور سومین دوره جشنواره

داشتن نامی آشنا و پرآوازه چون رضا کیانیان در جمع داوران یک رویداد هنری، به ویژه جشنواره‌ای با قدمت و اعتبار جشنواره عکس ایران من، همواره اتفاقی خوشایند و مایه افتخار است. این هنرمندِ فرهیخته و محبوب که سال‌هاست با هنر نمایش و سینما، دل‌های مخاطبان ایرانی را فتح کرده، از همان ابتدا نشان داده است که به هنرهای تجسمی و به ویژه عکاسی علاقه وافر دارد.

حضور ایشان در سومین دوره جشنواره عکس ایران من و اکنون در هشتمین دوره، نشان از تعهد و علاقه‌ی ایشان به این رویداد مهم و به طور کلی، به هنر عکاسی ایران دارد. در هشتمین جشنواره ایران من افتخار این را داشتیم که گفتگوی کوتاهی با ایشان داشته ‎باشیم تا ضمن مرور تجربیات ایشان در دوره‌های پیشین، از دیدگاه‌های ارزشمندشان درباره هنر عکاسی و رویدادهای این‌چنینی بهره‌مند شویم.

در ادامه‌، با ما همراه باشید تا از زبان خودِ آقای کیانیان، بیشتر درباره این هنرمند و دیدگاه‌های ایشان درباره‌ی هنر عکاسی و جشنواره عکس ایران من بدانیم.

آموزش نحوه ثبت نام در جشنواره عکس نورنگار؛ نحوه اصلاح و تغییر تصاویر

مقاله مرتبط: آموزش نحوه ثبت نام در جشنواره عکس نورنگار؛ نحوه اصلاح و تغییر تصاویر

بخشی از این گفت‌وگو در زیر برای شما هنرمندان و علاقه‌مندان به جشنواره آورده شده:

  • دبیر جشنواره ( آقای فروغی) : امروز ما در خدمت آقای کیانیان هستیم؛ یک سوال من داشتم. موضوع جشنواره امسال ما، خانواده ایرانی است، دیدگاه شما نسبت به این موضوع چیست؟
  • آقای کیانیان: اول آنکه این جشنواره‌هایی که شما برگزار می‌کنید بسیار خوب و تاثیر گذار است و درواقع من ندیدم که یک موسسه اقتصادی، کار هنری هم بکند؛ ولی شما از زمان قدیم اینکار را انجام می‌دهید.یعنی همانقدر که علاوه بر فروش دوربین و تجهیزات به خلق اثر توسط این دوربین‌ها نیز احترام می‌گذارید. و حال آنکه می‌خواهم بگویم این است که، حتما نیاز نیست از پدر و مادر خود عکس بگیرید که یک تصویر از خانواده خلق کنید؛ می‌تواند یک عکس قدیمی از مادربزرگ خود باشد، اما این عکس را در چه ترکیبی می‌خواهید قرار دهید که دیدنی و جذاب باشد؟
7 ایده ساخت عکس با هوش مصنوعی؛ راهنمای شرکت در بخش جنبی جشنواره ایران من

مقاله مرتبط: 7 ایده ساخت عکس با هوش مصنوعی؛ راهنمای شرکت در بخش جنبی جشنواره ایران من

  • آقای فروغی : ما در این دوره روی هوش مصنوعی هم مانور داده‌ایم و فرصت این را به مخاطبان داده‌ایم که با هوش مصنوعی عکس‌های خود را خلق کنند و جایزه‌های خوبی هم در نظر گرفته‌ایم
  • آقای کیانیان: بسیار هم خوب، درواقع با زمان پیش آمدید. من در نمایشگاه‌های چندسال اخیرم هم زیر تمام عکس‌های خود می‌نویسم عکس دیجیتال یا دیجیتال‌آرت چراکه این عکس‌ها با دوربین‌های دیجیتالی ثبت شده که تمام امکانات لازم را دارد و درواقع سختی کار با دوربین‌های manual ( آنالوگ) را ندارند و درواقع این چیزی است که دنیای دیجیتال در اختیار ما گذاشته است.

امیدواریم شما نیز از این گفت‌وگو لذت برده باشید. ما منتظر ارسال تصاویر ارزشمند و زیبای شما هستیم.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط