دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

ورود حسگر هیولای 120 مگاپیکسلی به بازار+ویدئو

اخبار عکاسی
ورود حسگر هیولای 120 مگاپیکسلی به بازار+ویدئو

طبق گزارشات، سه حسگر از طریق توزیع کننده فاز اول تکنولوژی در نیویورک قابل تهیه است، البته این مورد با فاز اول کمپانی دوربین دانمارکی، متفاوت است. این سه حسگر شامل حسگر 120 مگاپیکسلی با وضوح بالا، شاتر 5 مگاپیکسلی CMOS و ultra-low-light Full HD CMOS  می‌باشند.

 

طبق گزارشات فاز اول: “حسگرهای صنعتی Canon، تعریف جدیدی از عملکرد بی‌نظیر با تکنولوژی، حالت هنری را ارائه می‌دهد که پشتوانه‌ی آن، سالها توسعه و تقویت است”.

 

-وضوح بالای حسگر 120 مگاپیکسلی

 

حسگر 120 مگاپیکسلی

 

Canon اولین بار توسعه حسگر 120 مگاپیکسلی خود را در سال 2015 اعلام کرد و قابلیت‌های حسگر را در سال بعد از آن به نمایش گذاشت. چند ماه پیش، Canon یک فیلم با نگاهی بسیار عمیق‌تر به جزئیات قابل ثبت با این حسگر منتشر کرد.

script video

 

بیشتر بخوانید: مقایسه حسگر‌ جدید کانن با حسگر‌های عادی

 

-شاتر 5 مگاپیکسلی سراسری

 

حسگر 120 مگاپیکسلی

 

CMOS  5 مگاپیکسلی Canon با شاتر سراسری، در سال 2016 معرفی شد. حسگری که از ضعف “تاثیر حرکت شاتر” رنج نمیبرد، که از بسیاری از حسگرهای موجود در بازار، برتر است و صحنه را به صورت خط به خط ثبت می‌کند، که این امر هنگام حرکت متوالی صحنه، سوژه یا دوربین، باعث تحریف آن می‌شود.

 

-Full HD فوق العاده حساس

 

حسگر 120 مگاپیکسلی

 

حسگر Full HD فوق العاده حساس Canon، در آوریل 2018 معرفی شده بود. این حسگر به شما اجازه می‌دهد تا در نور بسیار کم، عکسبرداری و فیلمبرداری کنید.

 

حسگر 120 مگاپیکسلی

 

حسگر 120 مگاپیکسلی

این حسگر می‌تواند با 100 فریم بر ثانیه تصویربرداری کند که می‌تواند حرکات آهسته موضوع‌های در حال حرکت در شب را با وضوح بسیار بالا ثبت کند.

 

حسگر کنون

 

 

این یک فیلم بسیار دراماتیک از Canon است که سه حسگر آینده خود را در آن به نمایش گذاشته است:

 

 

کسب و کار فعلی شرکت Canon

 

شرکت Canon در سال 2016 برای اولین بار اعلام کرد که قصد گسترش تجارت و آغاز فروش حسگر به کمپانی‌های دیگر را دارد که با اینکار، مستقیما وارد رقابت با Sony شد که با سهم تقریبی 50%، صعنت حسگر سراسری را به خود اختصاص داده است.

 

به نظر میرسد که این صنعت به صورت کلی در حال ترویج است: سامسونگ نیز به دنبال رقابت با سونی است و طبق گزارشات، همیشه به دنبال توسعه تولید حسگرهای خود و گرفتن مقام اول از شرکت سونی می‌باشد.

 

کمپانی‌هایی که میخواهند از حسگرهای Canon استفاده کنند، می‌توانند آن را در فاز اول و با ارسال درخواست از طریق وبسایت، خریداری کنند.

 

 

نویسنده : نورنگار - آ.ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *